eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaDostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe145fc-bc9c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa zamiatarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124412/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka. Zamiatarka sprzęgana będzie z ciągnikami rolniczymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego. Sprzątanie nawierzchni bitumicznych odbywać się będzie na całej szerokości jezdni ze szczególnym uwzględnieniem rejonu przy krawężnikach. Wyposażenie zamiatarki w dodatkową szczotkę roboczą umożliwi również zamiatanie krawężników i części chodnika.
2. Zamiatarka elewatorowa wraz z wyposażeniem nie może być prototypem oraz muszą posiadać CE i pochodzić z produkcji seryjnej (nie może być prototyp).
3. Przeprowadzenie szkolenia pracowników wydziału Porządku Publicznego i Transportu (WPT), co do obsługi przedmiotu umowy.
4. Bezpłatny serwis zakupionego sprzętu przez czas trwania gwarancji i rękojmi na warunkach wynikających z umowy.
5. Wraz z dostarczoną zamiatarką z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację, a w szczególności:
1) dokumenty wymagane do rejestracji zamiatarki,
2) kartę gwarancyjną zamiatarki i wyposażenia w języku polskim,
3) dokumentacje techniczne (wraz z instrukcjami obsługi i z katalogami części zamiennych/składowych w języku polskim),
4) dokumenty określające zasady świadczenia serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
5) wykaz punktów serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
6. Przedmiot zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w załączniku nr 8 do SWZ – Specyfikacja Techniczna (parametry techniczne zamiatarki elewatorowej)oraz Załączniku nr 1 do SWZ – Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208485,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782-10-11-511

7.3.3) Ulica: Bogucin ul. Gnieźnieńska 99

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.