Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124412/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00131166/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe145fc-bc9c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa zamiatarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124412/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej wraz z wyposażeniem do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg gminnych Gminy Długołęka. Zamiatarka sprzęgana będzie z ciągnikami rolniczymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego. Sprzątanie nawierzchni bitumicznych odbywać się będzie na całej szerokości jezdni ze szczególnym uwzględnieniem rejonu przy krawężnikach. Wyposażenie zamiatarki w dodatkową szczotkę roboczą umożliwi również zamiatanie krawężników i części chodnika.
2. Zamiatarka elewatorowa wraz z wyposażeniem nie może być prototypem oraz muszą posiadać CE i pochodzić z produkcji seryjnej (nie może być prototyp).
3. Przeprowadzenie szkolenia pracowników wydziału Porządku Publicznego i Transportu (WPT), co do obsługi przedmiotu umowy.
4. Bezpłatny serwis zakupionego sprzętu przez czas trwania gwarancji i rękojmi na warunkach wynikających z umowy.
5. Wraz z dostarczoną zamiatarką z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację, a w szczególności:
1) dokumenty wymagane do rejestracji zamiatarki,
2) kartę gwarancyjną zamiatarki i wyposażenia w języku polskim,
3) dokumentacje techniczne (wraz z instrukcjami obsługi i z katalogami części zamiennych/składowych w języku polskim),
4) dokumenty określające zasady świadczenia serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
5) wykaz punktów serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
6. Przedmiot zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w załączniku nr 8 do SWZ – Specyfikacja Techniczna (parametry techniczne zamiatarki elewatorowej)oraz Załączniku nr 1 do SWZ – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208485,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208485,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782-10-11-511
7.3.3) Ulica: Bogucin ul. Gnieźnieńska 99
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208485,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
- Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.