eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › "Remont nawierzchni dróg asfaltowych na terenie Nadleśnictwa Świeradów"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg asfaltowych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO ŚWIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 1

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 757816333

1.5.8.) Numer faksu: + 48 757816633

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont nawierzchni dróg asfaltowych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eaa1a2e-c89f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 806798,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Świeradów, gmina Mirsk, powiat Lwówecki, województwo dolnośląskie.
W ramach remontu dróg wewnętrznych Nadleśnictwa Świeradów nastąpi wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni. W zależności od lokalizacji przewiduje się wykonanie remontu wielkopowierzchniowego, który będzie polegał na wykonaniu warstwy wiążącej z AC 16W śr. Gr. 4 cm i warstwy ścieralnej z AC 11S o gr 4 cm i wykonaniu remontu cząstkowego z AC 11S o gr 5 cm. Na ilości m2 dotyczące frezowania, nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych określonych w przedmiarze składają się odcinki różnej długości i szerokości, które Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią: przedmiar (załącznik nr 2), opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - załącznik nr 10 do SWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SWZ)– dotyczy zakresu robót dla odcinków dróg wskazanych w pkt 3.3.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ I - Leśnictwo Kotlina, nr inw. 220/849
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość CZĘŚCI.
3.4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia: woj. dolnośląskie, powiat Lwówecki, gm. Mirsk :
CZĘŚĆ I - Leśnictwo Kotlina, nr inw. 220/849 - dz. nr 75, 73, 74 ,72, 92 ,91, 213

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 315977,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Świeradów, gmina Mirsk, powiat Lwówecki, województwo dolnośląskie.

W ramach remontu dróg wewnętrznych Nadleśnictwa Świeradów nastąpi wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni. W zależności od lokalizacji przewiduje się wykonanie remontu wielkopowierzchniowego, który będzie polegał na wykonaniu warstwy wiążącej z AC 16W śr. Gr. 4 cm i warstwy ścieralnej z AC 11S o gr 4 cm i wykonaniu remontu cząstkowego z AC 11S o gr 5 cm. Na ilości m2 dotyczące frezowania, nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych określonych w przedmiarze składają się odcinki różnej długości i szerokości, które Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią: przedmiar (załącznik nr 2), opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - załącznik nr 10 do SWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SWZ)– dotyczy zakresu robót dla odcinków dróg wskazanych w pkt 3.3.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ II - Leśnictwo Kotlina/Leśnictwo Świeradów nr inw. 220/609
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość CZĘŚCI.
3.4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia: woj. dolnośląskie, powiat Lwówecki, gm. Mirsk :
CZĘŚĆ II - Leśnictwo Kotlina/Leśnictwo Świeradów nr inw. 220/609 - dz. nr 307/1, 324, 571, 572

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 348148,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Świeradów, gmina Mirsk, powiat Lwówecki, województwo dolnośląskie.
W ramach remontu dróg wewnętrznych Nadleśnictwa Świeradów nastąpi wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni. W zależności od lokalizacji przewiduje się wykonanie remontu wielkopowierzchniowego, który będzie polegał na wykonaniu warstwy wiążącej z AC 16W śr. Gr. 4 cm i warstwy ścieralnej z AC 11S o gr 4 cm i wykonaniu remontu cząstkowego z AC 11S o gr 5 cm. Na ilości m2 dotyczące frezowania, nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych określonych w przedmiarze składają się odcinki różnej długości i szerokości, które Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią: przedmiar (załącznik nr 2), opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - załącznik nr 10 do SWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SWZ)– dotyczy zakresu robót dla odcinków dróg wskazanych w pkt 3.3.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ III - Leśnictwo Świeradów nr inw. 220/605
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość CZĘŚCI.
3.4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia: woj. dolnośląskie, powiat Lwówecki, gm. Mirsk :
CZĘŚĆ III - Leśnictwo Świeradów nr inw. 220/605 - dz. nr 349, 569/3, 355, 356/1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 142672,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418346,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776986,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418346,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418346,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458732,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852669,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458732,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458732,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168381,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351195,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168381,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168381,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.