Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104355/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00116198/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00119949/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00126678/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00191739/01 - Wynik z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8bb592-b1d7-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077017/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Ssak elekrtryczny - 8 sztuk
1.2.15 System do cyfrowego drenażu klatki piersiowej - 5 sztuk
1.2.17 Defibrylator
1.2.20 Kardiomonitor z kapnografem
1.2.39 EKG + Holter ciśnieniowy
1.2.40 EKG + Holter EKG
1.2.41 Pompa objętościowa
1.2.42 Pompa strzykawkowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: ,,Doposażenie szpitali w województwie kujawsko – pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 – etap II”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10 Z TP 23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304555,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1- Kardiomonitor z kapnografem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-1) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 19979,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Aparat do EKG wyposażony w holter ciśnieniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-2) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Wartość części: 12235,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Aparat do EKG wyposażony w holter EKGSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-3) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Wartość części: 15635,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Pompa infuzyjna objętościowa – 6 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-4) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Wartość części: 25800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Pompa infuzyjna strzykawkowa – 11 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-5) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Wartość części: 35566,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Ssak elektryczny – 8 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-6) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 69204,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - DefibrylatorSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-7) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 45136,09 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 - Cyfrowy system drenażowy klatki piersiowej – 5 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-8) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 255 pkt. 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
UZASADNIENIE
Dnia 21 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu medycznego.
Dnia 13 marca 2023 roku dokonano czynności otwarcia Ofert. W ramach Pakietu 4 Ofertę złożyło dwóch Wykonawców.
Podczas ponownego badania Ofert Zamawiający ustalił, że Specyfikacja Warunków Zamówienia obarczona jest błędem wynikającym z nieprecyzyjnie postawionych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie: Pakietu 4 Zamawiający w punkcie I.1 Opisu przedmiotu zamówienia zał. 1-4 do SWZ wymagał: „Pompa infuzyjna objętościowa przeznaczona dla pacjentów dorosłych umożliwiająca współpracę z systemem centralnego zasilania i zarządzania danymi, umożliwiającą podłączenie pompy do szpitalnego systemu informatycznego”.
We wskazanym wymogu brakuje opisu sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego. W konsekwencji Wykonawcy nie uzyskali precyzyjnej informacji dotyczącej wymaganego sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego.
Brak dokonania precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia powoduje, że opis jest niekompletny i nieprecyzyjny. Ma to istotne znaczenie w funkcjonowaniu powyższych urządzeń, ponieważ brakujące elementy stanowiłyby całość opisu wymagań Zamawiającego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przyznaje, iż nieumyślnie wprowadził w błąd Wykonawców. Tym samym Zamawiający dokonał czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), która mogła mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, a w konsekwencji uniemożliwić zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wada w treści SWZ w tym zakresie jest nieusuwalna, gdyż została ujawniona po otwarciu ofert, zatem ma ona charakter nieodwracalny. Zamawiający nie ma już możliwości dokonania zmian w treści SWZ.
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu 4, z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 255 pkt. 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
UZASADNIENIE
Dnia 21 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu medycznego.
Dnia 13 marca 2023 roku dokonano czynności otwarcia Ofert. W ramach Pakietu 5 Ofertę złożyło dwóch Wykonawców.
Podczas ponownego badania Ofert Zamawiający ustalił, że Specyfikacja Warunków Zamówienia obarczona jest błędem wynikającym z nieprecyzyjnie postawionych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie:
Pakietu 5 Zamawiający w punkcie I.1 Opisu przedmiotu zamówienia zał. 1-5
do SWZ wymagał: „Pompa infuzyjna strzykawkowa do infuzji dożylnej lub podskórnej u pacjentów dorosłych, w przerywanych lub ciągłych infuzjach płynów pozajelitowych, leków, krwi i preparatów krwiopochodnych, sterowana elektronicznie umożliwiająca współpracę z systemem centralnego zasilania i zarządzania danymi, umożliwiającą podłączenie pompy do szpitalnego systemu informatycznego”.
We wskazanym wymogu brakuje opisu sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego. W konsekwencji Wykonawcy nie uzyskali precyzyjnej informacji dotyczącej wymaganego sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego.
Brak dokonania precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia powoduje, że opis jest niekompletny i nieprecyzyjny. Ma to istotne znaczenie w funkcjonowaniu powyższych urządzeń, ponieważ brakujące elementy stanowiłyby całość opisu wymagań Zamawiającego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przyznaje, iż nieumyślnie wprowadził w błąd Wykonawców. Tym samym Zamawiający dokonał czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), która mogła mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, a w konsekwencji uniemożliwić zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wada w treści SWZ w tym zakresie jest nieusuwalna, gdyż została ujawniona po otwarciu ofert, zatem ma ona charakter nieodwracalny. Zamawiający nie ma już możliwości dokonania zmian w treści SWZ.
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu 5, z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 255 pkt. 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
UZASADNIENIE
Dnia 21 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu medycznego.
Dnia 13 marca 2023 roku dokonano czynności otwarcia Ofert. W ramach Pakietu 7 Ofertę złożyło dwóch Wykonawców.
Podczas ponownego badania Ofert Zamawiający ustalił, że Specyfikacja Warunków Zamówienia obarczona jest błędem wynikającym z nieprecyzyjnie postawionych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie:
Pakietu 7 Zamawiający w punkcie I.49 Opisu przedmiotu zamówienia zał. 1-7 do SWZ wymagał: „Zakres pomiaru częstości akcji serca w zakresie minimum od 15-350 B”.
We wskazanym wymogu brakuje opisania trybów jakich dotyczy zakres pomiaru.
W konsekwencji Wykonawcy nie uzyskali precyzyjnej informacji dotyczącej opisania trybów jakich dotyczy zakres pomiaru.
Brak dokonania precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia powoduje, że opis jest niekompletny i nieprecyzyjny. Ma to istotne znaczenie w funkcjonowaniu powyższych urządzeń, ponieważ brakujące elementy stanowiłyby całość opisu wymagań Zamawiającego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przyznaje, iż nieumyślnie wprowadził w błąd Wykonawców. Tym samym Zamawiający dokonał czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), która mogła mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, a w konsekwencji uniemożliwić zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wada w treści SWZ w tym zakresie jest nieusuwalna, gdyż została ujawniona po otwarciu ofert, zatem ma ona charakter nieodwracalny. Zamawiający nie ma już możliwości dokonania zmian w treści SWZ.
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu 7, z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku pedagogika resocjalizacja studia II stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu: CARPATHIAN YOUTH FOR ECO SMART EDUCATION
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Zakup i sukcesywna dostawa pomp insulinowych z możliwością automatycznego podawania insuliny
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa defibrylatorów AED do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.