Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych w zakresie oprogramowania aplikacyjnego oraz elementów środowiska systemowego w tym systemu operacyjnego HIS- Eskulap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-153
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.pietrzyk@barlicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych w zakresie oprogramowania aplikacyjnego oraz elementów środowiska systemowego w tym systemu operacyjnego HIS- Eskulap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f321cb-d158-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Świadczenie usług serwisowych w zakresie oprogramowania aplikacyjnego oraz elementów środowiska systemowego w tym systemu operacyjnego HIS- Eskulap
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 135/WR/ZP/U/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 578400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług serwisowych w zakresie oprogramowania aplikacyjnego oraz elementów środowiska systemowego w tym systemu operacyjnego HIS- Eskulap zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia.
2. Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego poniższych usług serwisowych Oprogramowania
w zakresie obsługi Awarii:
a) obsługa serwisowa serwera bazy danych Oracle wraz z uruchomionymi instancjami:
• Instalacje standalone
• instalacje Oracle RAC (Linux),
b) obsługa serwisowa serwerów aplikacyjnych Windows Server,
c) obsługa serwisowa serwerów z systemem Linux,
d) obsługa serwisowa serwerów aplikacji skonteneryzowanych (Docker),
e) obsługa serwisowa usług oraz aplikacji wdrożonych systemów (co najmniej w zakresie uruchomienia i podłączenia do bazy),
f) obsługa serwisowa serwera Eskulap: HIS, LIS, RIS i PACS
g) obsługa serwisowa serwera Eskulap SZRP (XIBO),
h) obsługa serwisowa serwera Eskulap: NT, serwera wydruków, EDM,
i) obsługa serwisowa kontrolerów domen (Microsoft AD), serwerów wydruku, CA,
j) obsługa serwisowa środowisk wirtualnych,
k) usługi doradcze w ramach doboru rozwiązań w IT (infrastruktura, oprogramowanie),
l) identyfikacja przyczyn wystąpienia awarii infrastruktury eksploatowanej przez Klienta (serwerów aplikacyjnych i bazodanowych oraz zasobów dyskowych związanych z serwisowanym oprogramowaniem aplikacyjnym) z wyłączeniem Awarii w zakresie działania Aplikacji, których przyczyny tkwią w kodzie Aplikacji tj. poprawności formularzy, raportów, zapytań, logiki działania etc. oraz działania wynikającego z błędów lub braków konfiguracji po aktualizacji Aplikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72610000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXUS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272093981
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711432 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Adaptacja pomieszczeń w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
- EZ.28.79.2025 Usługa 2 - letniej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla mammografu typ Selenia Dimensions o nr seryjnym 81005166638 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.