Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Rzeszowa – zamówienie podobne nr I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Rzeszowa – zamówienie podobne nr I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2baa72ae-b8dc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień Publicznych. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (nazwa zamówienie: Oznakowanie poziome ulic miasta Rzeszowa, numer zamówienia: ZP-I.271.3.11.2022, (umowa I.10.TR.2312.1.2022 z dnia 14 kwietnia 2022 r.), zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. ul. Południowa 17/19, 37-300 Piotrków Trybunalski. - c.d. w sekcji IX ogłoszenia "Informacje dodatkowe"
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8f00b826-800a-11ec-beb3-a2bfa38226ab
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A..271.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1400525,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Rzeszowa, które obejmuje dwa zadania.
Zadanie 1:
Odnowa istniejącego i wykonanie nowego oznakowania poziomego w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa zgodnie ze zleceniem zamawiającego:
• oznakowanie cienkowarstwowe od 10 000 m2 do 60 000 m2,
• oznakowanie grubowarstwowe w technologii chemoutwardzalnej od 10 m2 do 300 m2,
• usuwanie starego oznakowania poprzez frezowanie od 5 m2 do 400 m2,
• wykonanie piktogramów z szablonami znaków oraz piktogramów z symbolami liter wchodzącymi w skład napisów z nazwami miast w technologii chemoutwardzalnej grubowarstwowej – gładkiej od 1 szt.
zgodnie z wykazem ulic.
Zadanie 2:
Odtworzenie, wykonanie nowego oznakowania poziomego np. po naprawie nawierzchni jezdni, która uległa zniszczeniu, zmianie organizacji ruchu itp. wraz z wytyczeniem oznakowania zgodnie ze zleceniem zamawiającego:
• oznakowanie cienkowarstwowe od 100 m2 do 10 000 m2,
• oznakowanie grubowarstwowe w technologii chemoutwardzalnej od 10 m2 do 200 m2,
• usuwanie starego oznakowania poprzez frezowanie od 5 m2 do 100 m2,
• wytyczenie oznakowania od 5 m2 do 500 m2,
• wykonanie piktogramów z symbolami znaków oraz piktogramów z symbolami liter wchodzącymi w skład napisów z nazwami miast w technologii chemoutwardzalnej, grubowarstwowej – gładkiej od 1 szt. do 15 szt.
Przedmiotem są roboty mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa ruchu (art.4 pkt. 20 ustawy o drogach publicznych), dla których nie sporządza się dokumentacji projektowej, ani kosztorysu inwestorskiego, gdyż nie są one robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%.
Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do formularza negocjacji wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Ogólna Specyfikacja Techniczna, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, Wykaz ulic
2) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
34922110-0 - Elementy szklane do znakowania dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1569541,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1569541,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1569541,50 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7712259264
7.3.3) Ulica: Południowa 17/19
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1569541,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zadanie pierwsze:
- rozpoczęcie: 24 godz. od otrzymania pierwszego zlecenia od Zamawiającego
- zakończenie: 25 dni od daty otrzymania pierwszego zlecenia.
2) zadanie drugie:
- rozpoczęcie: 3 godziny od otrzymania pierwszego zlecenia od Zamawiającego,
- zakończenie: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. c.d. do sekcji III ogłoszenia, pkt 3.1.1.):
Zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym.
Przedmiot, zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone były następujące:
7.1. Określenie przedmiotu: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Rzeszowa, które obejmuje dwa zadania
7.2. Zakres robót budowlanych:
Zad. 1
Odnowa istniejącego i wykonanie nowego oznakowania poziomego w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa:
• oznakowanie cienkowarstwowe,
• oznakowanie grubowarstwowe w technologii chemoutwardzalnej,
• usuwanie starego oznakowania poprzez frezowanie,
• wykonanie piktogramów z symbolami znaków oraz piktogramów z symbolami liter wchodzącymi w skład napisów z nazwami miast w technologii chemoutwardzalnej grubowarstwowej - gładkiej; zgodnie z wykazem ulic.
Zad. 2
Odtworzenie i wykonanie nowego oznakowania poziomego np. po naprawie nawierzchni jezdni, która uległa zniszczeniu, zmianie organizacji ruchu itp. wraz z wytyczeniem oznakowania:
• oznakowanie cienkowarstwowe,
• oznakowanie grubowarstwowe w technologii chemoutwardzalnej,
• usuwanie starego oznakowania poprzez frezowanie,
• wykonanie piktogramów z symbolami znaków oraz piktogramów z symbolami liter wchodzącymi w skład napisów z nazwami miast w technologii chemoutwardzalnej, grubowarstwowej - gładkiej.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację
Zakres niniejszego zamówienia podobnego dotyczy odnowy istniejącego i wykonania nowego oznakowania poziomego w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa oraz odtworzenia i wykonania nowego oznakowania poziomego np. po naprawie nawierzchni jezdni, która uległa zniszczeniu, zmianie organizacji ruchu itp. wraz z wytyczeniem oznakowania, tak więc jest zgodny z zakresem zamówień podobnych przewidzianym w ramach zamówienia podstawowego.
Wartość szacunkowa zamówień podobnych przewidzianych w ramach zamówienia podstawowego wynosiła 1 405 100,00 zł netto. Dotychczas nie udzielono żadnego zamówienia podobnego w ramach zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia podobnego wynosi 1 400 525,00 zł netto, tak więc nie przekracza wartości szacunkowej zamówień podobnych przewidzianej w zamówieniu podstawowym.
Wartość stanowiącą podstawę wszczęcia zamówienia podstawowego, w ramach którego przewidziano możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w której uwzględniono również wartość niniejszych zamówień podobnych tj. 1 405 100 zł netto, wynosi 2 805 625,00 zł netto.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu (art.4 pkt. 20 ustawy o drogach publicznych) i wywiązania się z zadań jakie spoczywają na Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie, niezbędne jest wykonanie oznakowania poziomego polegającego na odtworzeniu istniejącego oznakowania lub wykonanie nowego oznakowania na ulicach gdzie została wykonana nowa nawierzchnia, w miejscach przeprowadzonych remontów cząstkowych jak również na ulicach gdzie upłynął okres rękojmi istniejącego oznakowania poziomego, a także w miejscach gdzie oznakowanie poziome jest nieczytelne, stwarza zagrożenie w ruchu kołowym i pieszym.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Woronicza - Spartańska.
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.