Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580640/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na potrzeby Gminy Pobiedziska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 617877174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na potrzeby Gminy Pobiedziska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db13aed4-a63d-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2023.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego granitowego o uziarnieniu ciągłym w ilości 4 500 ton w tym:
0-31,5 mm w ilości 3 500,00 ton,
0-63,0 mm w ilości 1 000,00 ton.
w celu ulepszenia nawierzchni dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2024.
4.2. Kruszywo naturalne łamane granitowe o frakcji 0-31,5 mm w ilości 3.500,00 ton oraz frakcji 0-63,0 mm w ilości 1.000,00 ton, należy dostarczać partiami, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. W ramach każdej zamawianej partii dostawa będzie odbywała się w sposób ciągły, do dostarczenia całego zakresu zamówienia.
4.3. Kruszywo naturalne łamane powinno być dostarczane albo bezpośrednio z kopalni albo z magazynu Wykonawcy/Dostawcy, pod warunkiem, że:
ważone będzie na wadze posiadającej legalizację
w dniu załadunku zespół pojazdów przed i po załadunku zostanie zważony, w celu określenia ilości faktycznie załadowanej ilości kruszywa
do każdej faktury będzie dołączone potwierdzenie ilości dostarczonego kruszywa naturalnego łamanego wydane przez:
kopalnie jeżeli dostawy realizowane będą bezpośrednio z kopalni za pomocą dokumentów sprzedażowych np. faktur vat
Wykonawcę/Dostawcę jeżeli dostawy będą realizowane z jego magazynu za pomocą dokumentów (kwitów) wagowych wystawionych przez kopalnię w dniu zakupu przez Wykonawcę/Dostawcę kruszywa naturalnego łamanego a następnie dołączonych do faktur zakupowych Wykonawcy/Dostawcy.
4.4. Miejsce rozładunku kruszywa zostanie każdorazowo wskazane przez Zamawiającego przed rozładunkiem zamówionego materiału w miejscowościach na terenie Gminy Pobiedziska wskazanych w zamówieniu.
4.5. Dostarczone kruszywo naturalne łamane musi być wolne od materiałów niebezpiecznych (np. azbest), a także od materiałów zanieczyszczających (np. metale, szkło, styropian itp.).
4.6. Kruszywo naturalne łamane powinno spełniać wymogi norm:
PN-EN 13242+A1:2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” – w zakresie określonym przez „Wymagania Techniczne WT-4 2010 Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych” Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad dla podbudowy zasadniczej nawierzchni drogi obciążonej ruchem KR1-KR2;
Wymagana wartość odporności na rozdrabnianie wg PN-EN 1097-2:2010;
Wymagana wartość nasiąkliwości wg PN-EN 1097-6:2013-11 nie więcej, niż WA242;
oraz posiadać orzeczenie jakości.
4.7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa sztucznego/wtórnego wyprodukowanego z wtórnych surowców odpadowych powstających w energetyce (popioły, żużle), hutnictwie żelaza i metali kolorowych, ciepłownictwie, przemyśle ceramicznym czy górnictwie, ze względu na miejsce wbudowania kamienia naturalnego w drogi gruntowe leżące w otulinie:
Parku Krajobrazowego Promno
Lednickiego Parku Krajobrazowego
Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka
i obowiązujących rozporządzeń Wojewody Wielkopolskiego w sprawie ustanowienia planów ochrony dla poszczególnych parków krajobrazowych, w których to uregulowano sposób napraw dróg gruntowych, zabraniając wypełnianie ubytków w drogach gruzem i materiałami odpadowymi, dopuszczając tylko kamień naturalny.
4.8. Zamawiający wymaga by dostawa (wyładunek) zamówionego kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Pobiedziska była realizowana w godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałki w godzinach 8:30 do 16:30 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30, zgodnie z otrzymanym zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212320-9 - Granit kruszony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy Napojami Andrzej Dominik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9130007293
7.3.3) Ulica: Czerńczyce ul. Lotnicza 5
7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ DOMINIK HANDEL HURTOWY NAPOJAMI
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ DOMINIK HANDEL HURTOWY NAPOJAMI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Świadczenie usług pocztowych w latach 2025-2026 na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach
- Wykonanie sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opałowego w ilości do 30 000 litrów
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.