Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00054658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycena nieruchomości będących w ZWRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług) - postępowanie nr SZC.WOP.260.3.2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycena nieruchomości będących w ZWRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług) - postępowanie nr SZC.WOP.260.3.2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a3851e-b69a-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550288,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie częściowe A – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu stargardzkiego i choszczeńskiego. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2024 r. usług w zakresie wyceny nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem zamawiającego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie. 3.4. Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 10 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 103107,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zadanie częściowe B – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu łobeskiego i goleniowskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2024 r. usług w zakresie wyceny nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem zamawiającego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie. 3.4. Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 10 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 117014,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zadanie częściowej C – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu kamieńskiego, gryfickiego i miasta Świnoujście. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2024 r. usług w zakresie wyceny nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem zamawiającego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie. 3.4. Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 10 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 101709,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zadanie częściowe D – wykonanie usług wyceny na terenie powiatu myśliborskiego i gryfińskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2024 r. usług w zakresie wyceny nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem zamawiającego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie. 3.4. Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 10 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 164739,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Zadanie częściowe E - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu pyrzyckiego, polickiego i miasta Szczecin. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2024 r. usług w zakresie wyceny nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem zamawiającego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie. 3.4. Szczegółowy wykaz wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy – zawiera załącznik nr 10 SWZ - „Wykaz ilości czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 63717,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98646,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Aleksandra Florczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860152292
7.3.4) Miejscowość: Świerzno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI ALEKSANDRA FLORCZAK
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI ALEKSANDRA FLORCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
przedmiotowe postępowanie prowadzone w zakresie zadania częściowego B zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na zadanie częściowe B do dnia 31.01.2024 r. do godziny 10:00 została złożona tylko jedna oferta, przez Wykonawcę Wycena Nieruchomości Cezary Marcinkowski, Sieciechowo 83, 72-200 Nowogard. W wyniku przeprowadzonego badania oferty stwierdzono, że oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest niezgodna z warunkami zamówienia albowiem Wykonawca nie wypełnił wszystkich pozycji formularza cenowego (załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie, bowiem z zapisami pkt 17.9. „Wszystkie pozycje formularza cenowego powinny być wypełnione. Brak wypełnienia i określenia wartości jednej lub kilku pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp”. W związku z powyższym oferta Wykonawcy Wycena Nieruchomości Cezary Marcinkowski, Sieciechowo 83, 72-200 Nowogard została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp. Z uwagi na fakt, iż w niniejszym postępowaniu na zadanie częściowe B nie złożono żadnych innych ofert unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych było zasadne i konieczne
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112914,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112914,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112914,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROSTIMA Wycena Nieruchomości Grzegorz Rosowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561740595
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112914,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCEPTA Piotr Sorokin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542126517
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROSTIMA WYCENA NIERUCHOMOŚCI, GRZEGORZ ROSOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ROSTIMA WYCENA NIERUCHOMOŚCI, GRZEGORZ ROSOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPERTA Wycena Nieruchomości Monika Szmidt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551971773
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-20INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Inżynier Kontraktu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.