Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159852/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości życia mieszkańców miejscowości popegeerowskich na terenie Gminy Naruszewo poprzez budowę świetlicy wiejskiej w Sosenkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19A
1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51
1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sabalski@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości życia mieszkańców miejscowości popegeerowskich na terenie Gminy Naruszewo poprzez budowę świetlicy wiejskiej w Sosenkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc22bdd-cefe-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00521586/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa jakości życia mieszkańców miejscowości popegeerowskich na terenie Gminy Naruszewo poprzez budowę świetlicy wiejskiej w Sosenkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1221563,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Sosenkowo, na działce oznaczonej nr ewid. 29/1, obręb 0028 Sosenkowo.
2. Szczegółowy opis zadania znajduje się w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie budowlanym (Załącznik nr 11 do SWZ),
2) Projekcie rozbiórki (Załącznik nr 12 do SWZ),
3) Projekcie technicznym – branża konstrukcyjno-budowlana (Załącznik nr 13 do SWZ),
4) Projekcie technicznym – branża sanitarna (Załącznik nr 14 do SWZ),
5) Projekcie technicznym – branża elektryczna (Załącznik nr 15 do SWZ),
6) Szczegółowych specyfikacjach technicznych – branża konstrukcyjno-budowlana (Załącznik nr 16 do SWZ),
7) Szczegółowych specyfikacjach technicznych – branża sanitarna (Załącznik nr 17 do SWZ),
8) Szczegółowych specyfikacjach technicznych – branża elektryczna (Załącznik nr 18 do SWZ),
9) Przedmiarach robót (Załącznik nr 19 - 21 do SWZ).
3. Zakres robót budowlanych:
1) Budowa świetlicy wiejskiej składającej się z korytarza, WC dla osób niepełnosprawnych i WC męskie, pomieszczenia porządkowego, aneksu kuchennego, świetlicy, garażu, magazynku strażaków, łazienki strażaków, kotłowni.
2) Charakterystyczne parametry określające wielkość budynku:
a) powierzchnia użytkowa - 173, 60 m2,
b) powierzchnia zabudowy – 243, 66 m2,
c) kubatura – 1 178 m3,
d) wymiary obiektu - 15, 94 m x 13, 14 m,
e) wysokość budynku – 7, 70 m.
3) Dla potrzeb ogrzewania przewiduje się budowę pompy ciepła.
4) Wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, elektrycznego.
5) Instalacja paneli fotowoltaicznych.
6) Zagospodarowanie terenu.
4. W przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami melioracji wodnych szczegółowych, w tym konieczności ich przebudowy, należy uzyskać niezbędne dokumenty zezwalające na prowadzenie prac od odpowiednich organów. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. Prace należy prowadzić pod nadzorem właściwej terenowo jednostki. Z wykonanej naprawy należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do dokumentów odbiorowych z opisem i określeniem jego lokalizacji.
5. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wykonanie map do celów projektowych wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą w formie wydruku (dopuszcza się również przesłanie wersji roboczej inwentaryzacji umożliwiającej weryfikację zrealizowanego zadania); wersja oryginalna inwentaryzacji (2 egz.) może być dostarczona w terminie późniejszym, jednak nie dłuższym niż 30 dni od dnia wystawienia faktury.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty odbioru robót budowlanych.
7. W przypadku konieczności prowadzenia robót w pasie drogowym drogi powiatowej Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia zarządcy drogi, a w razie konieczności pozyskania decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych w pasie od właściwego zarządcy drogi.
8. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowe decyzje Urzędu Dozoru Technicznego zezwalające na eksploatację zamontowanych urządzeń.
9. Kierownik budowy z ramienia Wykonawcy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. Wykonawca wraz z dokumentami odbiorowymi dostarczy wszelką dokumentację wymaganą przepisami w celu złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia zamiaru użytkowania w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Płońsku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2110763,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1685100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TYMBUD Wojciech Szwech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742585695
7.3.3) Ulica: Dębowa 37
7.3.4) Miejscowość: Maszewo Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TYMBUD WOJCIECH SZWECH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TYMBUD WOJCIECH SZWECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1685100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.