eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZembrzyceRemont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawa Górna.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawa Górna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEMBRZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zembrzyce 540

1.5.2.) Miejscowość: Zembrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-210

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8746 040

1.5.8.) Numer faksu: 33 8770 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zembrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawa Górna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43582a09-bc8b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034958/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawa Górna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125652/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 374076,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawa Górna
Lokalizacja: Tarnawa Górna 50, dz. ew. nr 876/4
1. Zamówienie obejmuje:
Zakres prac planowanych do wykonania :
A. ELEWACJA
a) demontaż okładzin elewacyjnych na poziomie poddasza wraz ze szczytami - UWAGA - zakres prac koniecznych do wykonania zostanie określony w czasie prowadzenia prac zgodnie z rzeczywistym stanem desek obiciowych,
b) oczyszczenie, impregnacja, uszczelnienie , wymiana listew maskujących na ścianach na poziomie parteru – UWAGA - zakres prac koniecznych do wykonania zostanie określony w czasie prowadzenia prac zgodnie z rzeczywistym stanem desek obiciowych,
c) wykonanie rusztu, ocieplenie wełną drzewną , wykonanie odeskowania szczytów i ścian na poddaszu , impregnacja - UWAGA - zakres prac koniecznych do wykonania zostanie określony w czasie prowadzenia prac zgodnie z rzeczywistym stanem desek obiciowych,
d) wymiana podstrzechówek (ewentualnie rusztu) , impregnacja,
e) wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachu ,
f) skucie i uzupełnienie podkładu tynkarskiego na cokole , wykonanie tynku cem-wap. faktura nakrapiana,
g) wykonanie opaski wokół budynku z obrzeża betonowego, wypełnienie korą kamienną, gr. warstwy ok. 5 cm
h) renowacja balustrad schodowych (oczyszczenie, malowanie p. rdzewne i chemoodporne)
B. DACH
a) rozbiórka pokrycia dachowego z demontażem łat, demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, odgromienia,
b) ewentualne wzmocnienie krokwi za pomocą nadbitek,
c) montaż folii wstępnego krycia za pomocą kontrłat, łacenie i pokrycie dachu blachą modułową w formie dachówki z posypką z kruszywa wulkanicznego, kolor zbliżony do naturalnej dachówki
d) montaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, odgromienia, obróbka komina,
e) uzupełnienie ocieplenia skosów, stropu od góry - za pomocą wełny drzewnej mineralnej
C. PIWNICE
a) wykonanie cięcia posadzki z wykopami i montażem wpustu podłogowego,
rurociągu pcv fi 100 mm oraz studni do odprowadzenia wód opadowych
zalewających doraźnie pomieszczenia. Obsypanie pisakiem, uzupełnienie podkładu, ułożenie płytek gres w płaszczyźnie istniejącej posadzki,
b) malowanie pomieszczeń,
c) wymiana drzwi do kotłowni,
d) płytkowanie ścian i posadzki w pomieszczeniu kotłowni,
e) demontaż urządzeń kotłowni z przygotowaniem pomieszczenia na potrzeby nowego źródła ogrzewania,
f) wymiana lamp oświetleniowych,
g) montaż pompy pływakowej z odprowadzeniem wody na zewnątrz, wymiana rur wodociągowych.
D. PARTER
a) wymiana posadzek,
b) wymiana okładzin ściennych wraz z ociepleniem,
c) wymiana oświetlenia i częściowo okablowania,
d) remont zaplecza sanitarnego (WC z kącikiem gospodarczym),
e) wymiana sufitów podwieszanych ,
f) renowacja boazerii ściennej i schodów na poddasze,
g) roboty instalacyjne w kuchni,
h) okładziny i malowanie ścian
E. PODDASZE
a) wymiana posadzki na klatce schodowej
b) renowacja boazerii i poręczy schodowych
c) montaż wyłazu sufitowego,
d) renowacja drzwi - 2 szt
e) ocieplenie ścian strychu w wykonaniem okładziny z płyt wiórowych
F. KOTŁOWNIA
a) demontaż urządzeń kotłowni i zbiornika c.w.u.,
b) montaż nowego pieca c.o. zasilanego peletem
c) montaż zasobnika c.w.u. i pompą , zaworem zwrotnym, zaworami odcinającymi
d) wymiana rurociągów ciepłej, zimnej wody.
e) montaż kompletnego wkładu kominowego ze stali żaroodpornej
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Przedmiar robót - stanowiące załącznik nr 7 do SWZ
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478726,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491059,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478726,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julkar KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE Agnieszka Chromy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5521278657

7.3.4) Miejscowość: Bieńkówka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-212

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478726,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.