eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzRozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dominikańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 16 39

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mos@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-sieradz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7618b2a-c62b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046899/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożarowej w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153508/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOS.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164657,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu.
2. Zakres zamówienia:
a) dostawa wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia;
b) wykonanie prac kablowych;
c) montaż urządzeń - zasilaczy, akumulatorów, gniazd pożarowych w wykonaniu adresowym do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych; czujek optycznych i wielosensorowych; ręcznych ostrzegaczy pożaru, sygnalizatorów optyczno akustycznych zewnętrznych, elementów kontrolno sterujących EKS, elektrotrzymaczy;
d) uruchomienie systemu SSP;
e) wykonanie odpowiednich pomiarów;
f) prace ogólnobudowlane – tynkarsko – malarskie;
g) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi systemu


W budynku tym zamontowany jest dotychczasowy system sygnalizacji pożaru tylko w piwnicy oraz zamontowany jest w przylegającym budynku przy ul. Zamkowej 1 w oparciu o adresowalny certyfikowany system SSP POLON 4200 (POLON – ALFA), podłączonego do systemu monitoringu PSP. Centralka ppoż. znajduję się na parterze w budynku przy ul. Dominikańskiej 2.
Istniejąca centrala SSP skonfigurowana jest w sposób pozwalający wykorzystanie czterech pętli adresowalnych z możliwością adresowania po 64 elementów liniowych w każdej pętli. Pętla I – to jest pętla istniejąca i dozorem obejmuje pomieszczenia piwnicy i sąsiedniego budynku ekspozycyjnego przy ul. Zamkowej 1; Pętla II – obejmuje dozorem pomieszczenia parteru i sterowanie systemu; Pętla III – obejmuje dozorem pomieszczenia poddasza użytkowego i nieużytkowego. Istniejąca centrala sygnalizacji pożaru umieszczona jest na parterze w korytarzu. Wewnątrz budynku oraz na zewnątrz umieszczono sygnalizatory optyczno – akustyczne informujące o zagrożeniu każdej strefy.
Na terenie budynku rozmieszczone są następujące elementy systemu sygnalizacji pożaru: sygnalizator wewnętrzny i zewnętrzny informujące o zagrożeniu ludzi znajdujących się wewnątrz budynku; ręczne ostrzegacze pożarowe (ROP) służące do przesłania zagrożenia pożarem do centrali sygnalizacji pożaru. Przyciski te , po wciśnięciu, wywołują alarm drugiego stopnia; czujniki punktowe systemu sygnalizacji pożaru oraz elementy kontrolno – sterujące EKS, sterujące wentylacją i elektro-trzymaczami drzwi oddzielenia pożarowego.
Istniejący system sygnalizacji pożaru został zamontowany w 2013 roku.
3. Szczegółowy zakres robót określają:
- Projekt Architektoniczno – Budowlany,
- Projekt Techniczny;
- przedmiar robót.

Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym . Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacja projektową.
W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy większej ilości robót (nieopisanych w przedmiocie, a niezbędnych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót w cenie umownej. Wykonawca ma prawo do skorygowania ilości robót niezgodnych z przedmiarem robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej na terenie wykonywanych prac.


4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z:
- projektem architektoniczno – budowlanym;
- projektem technicznym;
- przedmiarem robót;
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
- wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego.
- Pozwoleniem na budowę, Decyzja Nr 872/2021 z dnia 10 listopada 2021 roku;
- Pozwoleniem nr WUOZ-ZN.5142.1142.2021.ADB z dnia 28 października 2021 r. Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
- Opinią Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zabytków nr DOZP.411.55.2021 z dnia 22 października 2021 r.
5. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego;
b) prowadzenia robót pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
c) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
d) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane-min. 24 miesięcy oraz min. 24 miesiące gwarancji na urządzenia zainstalowane w budynku;
e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.);
f) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją;
g) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż;
h) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
i) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.