Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140162/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 7 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140700163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białobrzeska 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-379
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgnochota.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnochota.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność i współwłasność m.st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 7 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccd55d55-c6e8-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074370/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont lokali mieszkalnych i użytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140162/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK/3411/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 266736,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - część I: 3 lokale o łącznej powierzchni 70,68 m2:‐ lokal o powierzchni 23,71 m2 przy ul. Geodetów 2 m 67
‐ lokal o powierzchni 23,50 m2 przy ul. Urbanistów 8 m 46
‐ lokal o powierzchni 23,47 m2 przy ul. Urbanistów 8 m 78
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4.Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
- załącznik Nr 7/1 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Geodetów 2 m 67,
- załącznik Nr 7/2 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Urbanistów 8 m 46,
- załącznik Nr 7/3 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Urbanistów 8 m 78,
4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane.
5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT.
6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów robót oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych wraz z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów oraz sprzętu.
7. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 83031,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Część II: 2 lokale o łącznej powierzchni 109,89 m2:‐ lokal o powierzchni 24,40 m2 przy ul. Nowoberesteckiej 8 m 1
‐ lokal o powierzchni 85,49 m2 przy ul. Radomskiej 6 m 5
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4.Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
- załącznik Nr 7/4 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Nowoberesteckiej 8 m 1,
- załącznik Nr 7/5 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Radomskiej 6 m 5,
4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane.
5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT.
6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów robót oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych wraz z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów oraz sprzętu.
7. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 118835,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Część III: 2 lokale o łącznej powierzchni 67,66 m2:‐ lokal o powierzchni 33,33 m2 przy ul. Bitwy Warszawskiej 10 m 15
‐ lokal o powierzchni 34,33 m2 przy ul. Bitwy Warszawskiej 6 m 159
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4.Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
- załącznik Nr 7/6 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Bitwy Warszawskiej 10 m 15
- załącznik Nr 7/7 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Bitwy Warszawskiej 6 m 159
4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane.
5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT.
6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów robót oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych wraz z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów oraz sprzętu.
7. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 64869,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79319,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79319,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79319,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUS TADEUSZ OKULICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8471363611
7.3.3) Ulica: ul. Karola Szajnochy 11 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-637
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79319,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94768,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147156,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94768,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD PRIIO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272710646
7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 4 lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94768,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49168,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65442,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49168,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD PRIIO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272710646
7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 4 lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49168,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.