Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495141/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56d4ae8f-83a7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029048/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Dowozy uczniów niepełnosprawnych do Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych w Wołowie1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych w Wołowie (dalej: SON) z siedzibą: ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów, w roku szkolnym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia (przewóz) obejmuje:
a) przewóz dzieci z miejsca zamieszkania do SON;
b) przewóz dzieci z SON do miejsca zamieszkania (przewóz powrotny);
c) opiekę w trakcie przewozów tj. zapewnienie opiekuna zapewniającego warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu dzieci autobusem.
3. Przewozy realizowane będą we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej oraz dni odrabiania zajęć szkolnych, a dla oddziałów nieferyjnych także w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych (przez oddział nieferyjny należy rozumieć dzieci objęte rocznym obowiązkowym wychowaniem przedszkolnym zorganizowanych w szkołach) i odpracowania dni wolnych w godzinach dostosowanych do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w placówce.
4. Szacowana ilość dni realizacji usługi wynosi 125 dni. Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych, lub zajęcia zostaną ograniczone, bądź zawieszone.
5. Dowóz uczniów do placówki - Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do SON nie później niż na godzinę 8.00.
6. Przewóz powrotny uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych odbywać się będzie w godzinach, ustalonych zgodnie z harmonogramem pracy placówki:
a) I tura o godz. 13:30,
b) II tura o godz. 14:30.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (części 1) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 79504,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Dowozy uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie (dalej: ZSSiPO) z siedzibą: ul. Inwalidów Wojennych 10, 56-100 Wołów w roku szkolnym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia (przewóz) obejmuje:
a) przewóz dzieci z miejsca zamieszkania do ZSSiPO;
b) przewóz dzieci z ZSSiPO do miejsca zamieszkania (przewóz powrotny);
c) opiekę w trakcie przewozów tj. zapewnienie opiekuna zapewniającego warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu dzieci autobusem.
3. Przewozy realizowane będą we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej oraz dni odrabiania zajęć szkolnych, a dla oddziałów nieferyjnych także w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych (przez oddział nieferyjny należy rozumieć dzieci objęte rocznym obowiązkowym wychowaniem przedszkolnym zorganizowanych w szkołach) i odpracowania dni wolnych w godzinach dostosowanych do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w placówce.
4. Szacowana ilość dni realizacji usługi wynosi 125 dni. Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych, lub zajęcia zostaną ograniczone, bądź zawieszone.
5. Dowóz uczniów do placówki - Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do ZSSiPO nie później niż na godzinę:
a) I tura na godz. 7:50,
b) II tura na godz. 8:50;
6. Przewóz powrotny uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych odbywać się będzie w godzinach, ustalonych zgodnie z harmonogramem pracy placówki:
a) I tura o godz. 14:00,
b) II tura o godz. 15:00.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część 2) zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 63575,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 zamówienia wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną (162 500,00 zł) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia, która wynosi 85 864,24 zł (brutto). Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 zamówienia wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną (139 250,00 zł) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia, która wynosi 68 660,90 zł (brutto). Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.