eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceModernizacja systemu pożarowego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu pożarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KIELECKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290021833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-334

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@kck.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kck.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu pożarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd4496b9-bc81-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039561/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu pożarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCK/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 934959,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja systemu pożarowego zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ, w tym:
a) Opracowanie projektu wykonawczego na podstawie dokumentacji projektowej nowego systemu sygnalizacji pożarowej dla Budynku Kieleckiego Centrum Kultury Plac Moniuszki 2B wraz z wymaganymi uzgodnieniami (przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń ppoż).
Projekt należy opracować w 3 kompletach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w postaci plików PDF i wersji edytowalnej (CAD).
b) Demontaż starych instalacji SSP w Budynku KCK wraz z udokumentowaną utylizacją czujek jonizacyjnych (prace będą wykonywane na czynnym obiekcie biurowym).
c) Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w Budynku KCK w oparciu o opracowany i odebrany projekt oraz podłączenie go do istniejącego systemu monitoringu p.poż. wraz z wizualizacją wykonanej instalacji SSP w nowym systemie integrującym w pomieszczeniu ochrony.
UWAGA: Zaprojektowany system sygnalizacji pożarowej (SSP) dla budynku powinien umożliwić pełną integrację (komunikację cyfrową) z działającym systemem DSO na obiekcie.
d) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji użytkowania dostarczonych i wbudowanych urządzeń
e) Przeszkolenie obsługi w zakresie użytkowania urządzeń.
f) Przetestowanie sygnalizacji wykrywania pożaru i jej wizualizacji.
g) Świadczenie usług gwarancyjnych.
h) Przekazanie kluczy i kodów serwisowych dla nowego SSP.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w taki sposób, by nie zakłócało to pracy podmiotów mających siedzibę w budynku. Wyłączanie systemu nie może prowadzić do braku ochrony ppoż całego obiektu lub jakiejś jej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHT SUPON SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572333444

7.3.3) Ulica: SANDOMIERSKA 105

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.