Ogłoszenie z dnia 2023-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189991/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 377-01-17
1.5.8.) Numer faksu: +48 34 362-04-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ce26b5c-e2b5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce26b5c-e2b5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122999/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyżywienie (serwis kawowy plus obiad)
1.3.5 Usługa cateringowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR_CZ/03/04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 50666,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50666 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług cateringowychLokalizacja: województwo śląskie, powiat bielski, gmina Porąbka, miejscowość Czaniec.
Terminy: 30.05.2023 r., 31.05.2023 r., 06.06.2023 r., 13.06.2023 r., 14.06.2023 r., 15.06.2023 r., 20.06.2023 r., 21.06.2023 r., 22.06.2023 r., 20.07.2023 r., 25.07.2023 r., 27.07.2023 r., 01.08.2023 r., 03.08.2023 r., 04.08.2023 r., 08.08.2023 r., 09.08.2023 r., 10.08.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
- Osiemnastokrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 17 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu- z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Czaniec, ul. Lipowa 8)
Catering serwowany w godzinach - bufet kawowy (serwowany 2 krotnie) w godz. 10:00 -14:30; obiad - ok. godz.14:30
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług cateringowychLokalizacja: województwo śląskie, powiat kłobucki, gmina Wręczyca Wielka, miejscowość Nowiny.
Terminy: 23.05.2023 r. 24.05.2023 r., 29.05.2023 r., 30.05.2023 r., 31.05.2023 r., 28.06.2023 r., 29.06.2023 r., 04.07.2023 r., 05.07.2023 r., 06.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
- Dziesięciokrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 15 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu- z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Nowiny, ul. Długa 94)
Catering serwowany w godzinach - bufet kawowy ( serwowany 2 krotnie) w godz. 10:00 -14:30; obiad - ok. godz.14:30
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 16666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie Części 1, a Zamawiający nie ma możliwości podwyższenia kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59015,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59015,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie Części 2, a Zamawiający nie ma możliwości podwyższenia kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31389,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31389,60 PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy parku szpitalnego w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego, zlokalizowanego na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków na budynek garażu dla samochodów ciężarowych
- Badania laboratoryjne dróg publicznych
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
- Wykonanie na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie nasadzeń zastępczych drzew wraz z ich 3-letnią pielęgnacją - realizacja decyzji administracyjnych (2025-2028).
- Remont utwardzenia terenu wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem przyłącza do kanału w ul. Wręczyckiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Kompleksowa obsługa techniczna i logistyczna wydarzenia kulturalno społecznego pn. ,,Modlitwa za siebie'' w dn. 10.05.2025r.
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- Organizacja i obsługa logistyczna szkoleń wyjazdowych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów NFOŚiGW, w tym m.in. FEnIKS, FEPW, FM, KPO i LIFE oraz instytucji współpracujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.