Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00375086/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa ulicy Jana Krzysztofa Kluka w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną (część II - rozbudowa ul. J. K. Kluka od ul. J. Brzechwy do ronda.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa ulicy Jana Krzysztofa Kluka w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną (część II - rozbudowa ul. J. K. Kluka od ul. J. Brzechwy do ronda.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba2d0e0-2c6c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035305/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Rozbudowa ul. J. K. Kluka od ul. J. Brzechwy do ul. K. Kosińskiego wraz z rondem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM- XIV.271.60.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4565913,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Jana Krzysztofa Kluka w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną.
2. Zakres zamówienia obejmuje: rozbudowę ulicy J. K. Kluka w Białymstoku w zakresie budowy:
jezdni, chodników, zatok postojowych, zjazdów, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów deszczowych, sieci kablowej elektroenergetycznej nN oświetlenia drogowego, kanału technologicznego, sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji kablowej, podbudowy słupowej dla telekomunikacyjnych linii kablowych, na działkach o numerach ewidencyjnych: 298, 65/20, 65/22, 65/24, 65/26, 65/48, 65/55, 67/11, 67/12, 67/16, 67/18, 70/6 (z podziału działki 70/5), 65/25, 65/52, 306 - obręb 15 Bagnówka i 358/1 (z podziału działki 358), 429 – obręb 16 Wygoda.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej
oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki nr 7 do niniejszej SWZ.
UWAGA:
Obecnie prowadzone jest postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę ulicy J. K. Kluka (drogi bez kategorii) w Białymstoku (…) w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 162 t.j.).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji robót budowlanych wraz pełną obsługę geodezyjną budowy zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r., w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 poz. 1670) oraz sporządzi geodezyjną dokumentację powykonawczą – (zgodnie z zał. nr 8 do SWZ ) z podaniem długości (w km) i powierzchni (w m2) zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej w rozbiciu na pasy drogowe poszczególnych ulic objętych zakresem inwestycji na własny koszt w 2 egz. oraz przygotuje wniosek i materiały
do wniosku o zmianę użytków gruntowych działek.
5. Wszystkie stosowane elementy muszą być nowe, posiadać stosowne certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do zastosowania.
6. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ oraz SST i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada
za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
8. Prace w pasie drogowym muszą być wykonanie zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie.
9. Zamawiający wymaga udzielenia poniższej gwarancji:
1) min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ)
2) 3 – letniej na oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego,
3) 2 – letniej na trawniki licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego.
10. Maksymalna wysokość środków finansowych, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania w roku 2023 wynosi 250 000,00 zł brutto - w związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest dostosować harmonogram rzeczowo – finansowy robót do ww. kwoty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3654936,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3654936,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3654936,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794
7.3.3) Ulica: Produkcyjna
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-680
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Roboty elektryczne - ELNAT Ewa Markowska ;
2. Roboty teletechniczne - ŁUKTEL Sp. z o.o. ;
3. Roboty drogowe- podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI ULIC I MOSTÓW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI ULIC I MOSTÓW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3654936,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.