eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówPrzebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413811161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc85090a-cc6f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc85090a-cc6f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 4+100 do km 6+953 (obiekt mostowy w km 6-925) w miejscowości Jaksice, Kamieńczyce, Komorów, Powiat Miechowski

1.1.8 Remont drogi powiatowej nr 1187K w km 0+000 do 0+584 w m.Podmiejska Wola i Chodów Powiat Miechowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10329026,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 4+100 do km 6+953 (obiekt mostowy w km 6+925) w miejscowości Jaksice, Kamieńczyce i Komorów, Powiat Miechowski.
Dokumentacja projektowa stanowiąca element opisu przedmiotu zamówienia została opracowana dla odcinka drogi 1239K od km 0+000 – do km 6+953. Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji zadania objętego opracowaniem projektowym w części dotyczącej odcinka od km 4+100 do km 6+953 ( wraz z obiektem mostowym w km 6+925).

W okresie realizacji robót budowlanych, zimowe utrzymanie na przebudowywanym odcinku drogi 1239K, będzie prowadzone przez Wykonawcę robót.

Przedmiot zamawiania obejmuje
1) Roboty drogowe
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Wycinka drzew i krzewów
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- Rozbiórka nawierzchni betonowych zjazdów, nawierzchni z brukowej kostki betonowej, asfaltowych
- Rozbiórka krawężników betonowych z ławą betonową, przepustów , ścianek czołowych , elementów betonowych,
ROBOTY ZIEMNE
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie
- Wykonanie wykopów, Wykonanie nasypów
KRAWĘŻNIKI, OBRZEŻA
- Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej C12/15, Ustawienie krawężników kamiennych, Obrzeża betonowe
JEZDNIA
- Koryto wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Podbudowa zasadnicza z kruszywa
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr 8 cm
- Warstwa ścieralna z AC 11S - gr.4cm , dla KR3
- Nawierzchnia z kostki brukowej - gr 8cm
ZATOKA AUTOBUSOWA I SKOSY NAJAZDOWE
- Koryto wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Podbudowa z zasadnicza z betonu B-30 - gr 20cm
- Nawierzchnie z kostki granitowej regularnej
ZJAZDY
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Podbudowa z kruszywa łamanego
- Nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej - gr 8cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr 4 cm
- Warstwa ścieralna z AC 11S - gr.4 cm
- Zjazdy utwardzone destruktem
CHODNIKI
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr 15cm
- Nawierzchnia z kostki brukowej - gr 8cm
POBOCZA
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Pobocza gruntowe z kruszywa łamanego
- Nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej - gr 8cm
ROWY- CIEKI UMOCNIENIA
- Umocnienia rowów , cieków płytami prefabrykowanymi
- Gabiony kamienne
PRZEPUSTY
- Przepusty śr 400mm
- Przepusty śr 600mm
- Przepusty śr 800mm
- Przepusty skrzynkowe 1200*1200m - km 4+957,44 i 5+674,62
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I ROBOTY RÓŻNE
- Umocnienie skarp poprzez przywóz i rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsiewem i nawożeniem
- Regulacje i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury
- Wymiana oświetlenia ulicznego w pasie drogi, Rury ochronne na kablach energetycznych
- Przebudowa kolidującego ogrodzenia
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Wykonanie oznakowania poz. chemoutwardzalnego grubowarstwowego
- Oznakowanie pionowe
- Montaż barieroporęczy - na przepustach skrzynkowych
- Bariery ochronne stalowe U14a
- Poręcze zabezpieczajace ruch pieszych - bariera U11a
ODWODNIENIE
- wykonanie kolektora - Kanały z rur PVC-U klasy S ( SDR 34 ) wraz ze studniami ściekowymi i rewizyjnymi.
2) Branża teletechniczna:
- Przebudowa linii napowietrznej odcinek nr 1, 2, 3
- Zabezpieczenie istn. kabli
3) Remont mostu M-19 w m. Komorów:
- Wykonanie wykopów wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem skarp (wykonanie wspornika pod płytę przejściową);
- Zasypka przestrzeni za przyczółkami i formowanie skarp i stożków nasypowych;
- Zbrojenie stalą klasy A-IIIN;
- Beton konstrukcyjny klasy C30/37 (kapy chodnikowe, płyty przejściowe);
- Beton konstrukcyjny klasy C35/45 (warstwa wyrównawcza spadkowa na pomoście);
- Beton niekonstrukcyjny (C12/15) pod płytami przejściowymi, pod kapami za ustrojem nośnym;
- Kotwy kap chodnikowych;
- Izolacja cienka wykonywana na zimno Abizol;
- Izolacja gruba z papy zgrzewalnej (na pomoście pod jezdnia oraz kapami);
- Oczyszczenie i skroplenie warstwy wiążącej pod warstwę ścieralną;
- Warstwa wiążąca na obiekcie mostowym o grubości 4,0cm wraz z przeciwspadkiem z asfaltu lanego;
- Nawierzchnia jezdni z SMA na obiekcie mostowym - warstwa ścieralna o grubości 4cm;
- Nawierzchnia na kapach o grubości 5mm z żywicy epoksydowopoliuretanowej;
- Drenaż izolacji płyty pomostu;
- sączki Ø 50 z lejkiem wlotowym co 5 m;
- Uciąglenie nawierzchni siatkami polimerowymi;
- Krawężnik mostowy kamienny 18x20, 20x30;
- bariero-poręcze na obiekcie o H=1,1 m wraz z odcinkami zejściowymi na dojazdach do mostu;
- Umocnienia skarp przyczółków oraz półek przy stożkach nasypowych;
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych;
- Roboty rozbiórkowe: Rozbiórka elementów stalowych, Rozbiórka elementów betonowych i żelbetowych, Rozbiórka izolacji bitumicznych, Rozbiórka elementów dróg-nawierzchnie, Rozbiórka krawężników,
- iniekcja rys płyty ustroju nośnego oraz wsporników ustroju;
- Naprawa i uzupelnienie ubytków betonu zaprawami PCC (powierzchnie przyczółka ze skrzydłami, filary oraz spód płyty pomostowej ustroju nośnego wraz ze wspornikiem pomostu)
4) Tablice informacyjne:
− Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) Dokumentacji technicznej (dla zad.1)
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) specyfikacji warunków zamówienia,
4) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny, pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dokonanie wizji jest zalecane ale nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w rozumieniu art.131 ust.2 ustawy.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Jak niżej
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 11900702,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 Remont drogi powiatowej nr 1187K w km od 0+000 do km 0+584 w miejscowości Podmiejska Wola i Chodów, Powiat Miechowski

Przedmiot zamówienia obejmuje
1) Roboty drogowe:
- mechaniczne ścinanie poboczy, zebranie namulonej ziemi w obrębie krawędzi jezdni;
- wykonanie koryta pod odbudowę rozmytej krawędzi jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej;
- rozebranie nawierzchni i górnej podbudowy z kruszywa kamiennego;
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku;
- wykonanie podbudowy ( warstwa dolna i górna) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
- wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z masy mineralno-bitumicznej (KR2) wraz z oczyszczeniem i skropieniem asfaltem upłynnionym;
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR3;
- utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym;
- plantowanie poboczy.

2) Tablice informacyjne:
− Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).


2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) Dokumentacji technicznej (dla zad.1, 2)
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) specyfikacji warunków zamówienia,
4) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny, pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dokonanie wizji jest zalecane ale nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w rozumieniu art.131 ust.2 ustawy.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 804000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13948887,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23159998,34 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644510,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926978,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644510,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe WOJTRANS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367737220

7.3.3) Ulica: Bartosza Głowackiego 93

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644510,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.