Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00145914/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7d50b59-c7d2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/EG/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 900000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady:
− w kolorze brązowym z płaską pokrywą o pojemności 120 dm3 200 szt.;
− w kolorze antracytowym z płaską pokrywą o pojemności 120 dm3 1 000 szt.;
− w kolorze żółtym z płaską pokrywą o pojemności 120 dm3 300 szt.;
− w kolorze zielonym z płaską pokrywą o pojemności 120 dm3 700 szt.;
− w kolorze antracytowym z płaską pokrywą o pojemności 240 dm3 900 szt.
− w kolorze żółtym z płaską pokrywą o pojemności 240 dm3 200 szt.;
− w kolorze antracytowym z płaską pokrywą o pojemności 770 dm3 250 szt.;
− w kolorze niebieskim z płaską pokrywą o pojemności 770 dm3 150 szt.;
− w kolorze żółtym z płaską pokrywą o pojemności 770 dm3 100 szt.;
− w kolorze antracytowym z płaską pokrywą o pojemności 1100 dm3 400 szt.;
− w kolorze niebieskim z płaską pokrywą o pojemności 1100 dm3 100 szt.;
− w kolorze żółtym z płaską pokrywą o pojemności 1100 dm3 100 szt.
2. Minimalny wymagany okres gwarancji na pojemniki plastikowe – min. 48 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1a) – 1d) do SWZ.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Baza Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o.,
ul. Nowohucka 1,
31 - 580 Kraków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1097947,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1097947,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1097947,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010208454
7.3.3) Ulica: Postępu 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1097947,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Budowa placu zabaw dla dzieci starszych, budowa odwodnienia wokół istniejącego basenu plenerowego, modernizacja urządzenia zabawowego, nasadzenie zieleni w Parku Zielony Jar Wandy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.