Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115251/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00127806/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Przecław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOSŁAWICE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niegosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 55
1.5.2.) Miejscowość: Niegosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-312
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683781038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@niegoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: niegoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://niegoslawice.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Przecław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1907375-b711-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034403/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa z rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Przecław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1268292,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zadanie głównie polega na przebudowie z rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Przecław, w szczególności w zakresie:
- dobudowy o wymiarach 12,00 m długości i 12,40 m szerokości;
Przebudowy istniejącej świetlicy w zakresie wyburzenia ścianek oraz powiększenia otworów wewnętrznych i wykonania nowych otworów;
- przebudowy utwardzenia terenu przed świetlicą;
- wiata przystanku autobusowego;
Budowy zbiornika na gaz propan butan V-2,7 m³.
Ponadto Zamawiający uszczegóławia konieczność wykonania prac jak i montażu elementów wyposażenia, które nie zostały ujęte w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót:
1. Istniejącą kostkę brukową w projekcie zagospodarowania terenu zamiast do przełożenia należy wymienić na nową, przy zachowaniu istniejącej podbudowy (w razie konieczności do niwelacji).
2. Demontaż istniejącego przystanku wraz z wyminą na nowy o podobnych gabarytach.
3. Dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia pomieszczeń:
- w rzucie budynku zostały uwzględnione elementy, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze, m.in. zmywarka, kuchenka gazowa, które należy uwzględnić w ofercie;
- pomieszczenie nr 4 (magazyn) – szafa z drzwiami przesuwnymi o długości ok. 3,0 mb;
- pomieszczenie nr 9 (zmywalnia) – stół roboczy z szafką ze stali nierdzewnej (2 szt.) o długości ok. 1,5 mb oraz 2,0 mb;
- pomieszczenie nr 10 (kuchnia) – stół roboczy wyspowy ze stali nierdzewnej ok. 2,0 m² z półką;
- pomieszczenie nr 13 (magazyn) – szafa z drzwiami przesuwnymi o długości ok. 4,0 mb;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1558599,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1558599,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1558599,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRECON Sp..z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241901784
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 8B
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1558599,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.