Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Gryfino w roku 2023 (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914162071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Gryfino w roku 2023 (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564d2650-dd1d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00159670/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Gryfino w roku 2023 (II postępowanie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259040,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej na terenie Nadleśnictwa Gryfino w roku 2023 – część II, zwane dalej „Przedmiotem zamówienia, tj.:
• Prowadzenie dyżurów w punkcie alarmowo – dyspozycyjnym (PAD) Gryfino;
• Prowadzenie dyżurów na dostrzegalni ppoż. (PO) w Klęskowe;
• Dyspozycyjność ciągnika do oborywania pożarzyska (w chwili wystąpienia pożaru)
• Porządkowanie terenu wokół wieży ppoż.
UWAGA: Osoby wskazane przez Wykonawcę do pełnienia dyżurów na wieży ppoż. w Leśnictwie Klęskowo (wysokość 40m) muszą posiadać aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, których przedłożenie wymagane będzie przed zawarciem umowy.
Miejscem realizacji Przedmiotu zamówienia jest teren administrowany przez Nadleśnictwo Gryfino:
• Punkt Alarmowo – Dyspozycyjny, zlokalizowany w Przechowalni Nasion w Pniewie (ul. Leśna 8 L, Pniewo)
• dostrzegalnia ppoż. w Leśnictwie Klęskowo współrzędne: 53°20’18.48’’N, 14°38’30.01’’E
• teren administrowany przez Nadleśnictwo Gryfino w miejscach występowania pożarów (oborywanie pożarzysk)
Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący, załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem Obowiązku Samodzielnej Realizacji kluczowych elementów (części) zamówienia.
Na podstawie art. 121 pkt 1) PZP zamawiający określa obowiązek samodzielnej realizacji kluczowych elementów (części) przedmiotu zamówienia, tj.:
• Prowadzenie dyżurów w punkcie alarmowo – dyspozycyjnym (PAD) Gryfino;
• Prowadzenie dyżurów na dostrzegalni ppoż. (PO) w Klęskowe.
Zasady niewykonania tego zobowiązania określono w załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).
Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na pełnieniu dyżurów w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym oraz w Punktach Obserwacyjnych (koordynowanie pracy systemu obserwacyjno-alarmowego
oraz nadzór nad jego funkcjonowaniem, prowadzenie stałego nasłuchu na kanale, ustalanie miejsca zgłoszonego pożaru, alarmowanie służb i kierowanie do akcji własnych sił i środków, wnikliwe obserwowanie terenu leśnego, zgłaszanie dostrzeżenia pożaru/dymu, tworzenie i wysyłanie stosownych meldunków, prowadzenie dzienników pracy) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231500-3 - Usługi monitorowania lub oceny lasu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportu Leśnego i Upraw TRANS-LAS Jank Miłkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 858-132-06-43
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 46/7
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.5) Kod pocztowy: 74-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140184 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość wskazana w pkt 4.3.1) Ogłoszenia 233 640,00 PLN jest wartością zamówienia podstawowego wraz z Prawem Opcji (20%) oraz wartością zamówień "uzupełniających" (50%).
Wartość zawartej umowy: 140 184 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
więcej: przetargi w Gryfinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.