Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38
1.5.2.) Miejscowość: Goniądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c907a404-c32e-4afb-bd01-60c725ab448e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d289efa-c627-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028588/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FD.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9000000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7317073,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu
o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Osowiec na działce nr 602 – część nr 1.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 1070061,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu
o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi gminnej nr 103366B w miejscowości Szafranki – część nr 2,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2292405,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu
o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361 Goniądz – Białosuknia - część nr 3.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2848386,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103384B od DP nr 1852 – gr. Gminy (Dolistowo) – część nr 4.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2120511,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 5) Remont drogi gminnej nr 103364B na odcinku DW 670 – Krzecze – część nr 5.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 668635,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994997,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994997,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994997,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2137400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2137400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2137400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2137400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3224195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3224195,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3224195,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3224195,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1980972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1980972,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1980972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662434,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662434,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662434,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.