Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134624/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Droszków w gminie Zabór - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zabór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Zabór
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-003
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzabor@gminazabor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9958ccff-c24c-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Droszków w gminie Zabór - ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9958ccff-c24c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028464/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa oczyszczalni ścieków w Droszkowie I ETAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKN.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - w systemie zaprojektuj i wybuduj - zaprojektowanie oczyszczalni wraz ze wszystkimi elementami opisanymi jako zadanie 1 i 2 oraz wykonanie prac budowlanych i montażowych dla elementów opisanych jako zadanie 2, w sołectwie Droszków w gminie Zabór, powiat zielonogórski, województwo lubuskie, które zapewnią możliwość zgodnego z obowiązującymi przepisami oczyszczenia ścieków komunalnych dopływających i dowożonych do tej oczyszczalni (w tym osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków) z terenów miejscowości: Droszków, Przytok i Łaz. Budowa dotyczy zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej w pasie projektowanej drogi dojazdowej do oczyszczalni w oparciu o dołączony do SWZ Program funkcjonalno-użytkowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest z udziałem środków z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie wszystkich obiektów koniecznych do prawidłowego funkcjonowania projektowanych przewodów i oczyszczalni (zadanie 1 i 2) natomiast wybudowanie dotyczy elementów opisanych jako zadanie 2:
• Zadanie 1: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń na jej realizację dla oczyszczalni ścieków zlokalizowanej przy ul. Wiśniowej w sołectwie Droszków, która zapewni możliwość oczyszczenia ścieków komunalnych dopływających i dowożonych do tej oczyszczalni (w tym osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oczyszczalnia będzie oczyszczać ścieki z terenów miejscowości: Droszków, Przytok i Łaz.
• Zadanie 2: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń na jej realizację, a następnie wykonanie zaprojektowanych robót w zakresie budowy zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z odgałęzieniami bocznymi w pasie drogi dojazdowej do oczyszczalni wraz z wykonaniem nawierzchni tej drogi zlokalizowanych w części ul. Wiśniowej w sołectwie Droszków.
Dla Zadania 1 dokumentacja projektowa musi uwzględniać m.in.:
• opis prac przygotowawczych dla terenów projektowanej oczyszczalni, w tym inwentaryzację zieleni i zakres przyszłych wycinek zieleni,
• kompleksowy projekt oczyszczalni wraz z obiektami, maszynami, instalacjami i jej wyposażeniem,
• projekty dostaw mediów wymaganych do funkcjonowania poszczególnych obiektów oczyszczalni,
• projekty sieci (technologicznych, wodociągowych, elektrycznych, AKPiA, innych) wewnętrznych i zewnętrznych dla poszczególnych obiektów oczyszczalni (na terenie oczyszczalni),
• projekt kolektora odpływowego ścieków oczyszczonych wraz z budowlą wodną wylotu do odbiornika – cieku Mielnik (Zaborna), który jest prawostronnym dopływem Kanału Zaborski Potok (Śmiga),
• projekty ciągów komunikacyjnych, elementów małej architektury, ogrodzenia, ukształtowania terenu, oświetlenia zewnętrznego, monitoringu, itp. na terenie oczyszczalni.
Dla Zadania 2 dokumentacja projektowa i późniejsze wykonawstwo muszą uwzględniać m.in.:
• projekt i wykonanie w części ul. Wiśniowej kolektora kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej doprowadzających ścieki i wodę do działki przyszłej oczyszczalni ścieków,
• projekt i wykonanie odgałęzień bocznych kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej (poza pas drogowy) w kierunku działek przewidzianych do zabudowy mieszkaniowej (obecnie zabudowanych i niezabudowanych),
• projekt i wykonanie nowych nawierzchni w części ul. Wiśniowej, poprzez którą następować będzie w przyszłości komunikacja z projektowaną oczyszczalnią ścieków.
Charakterystyczne parametry techniczne dla Zadania 1 i 2 określa Program funkcjonalno-użytkowy (PFU – załącznik nr 4 do SWZ).
4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego.
5. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania, Program Funkcjonalno-Użytkowy i rozpoznał zakres robót koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, który wycenił w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy, za wyjątkiem kierownika budowy, kierownika robót i projektantów wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
8. Przedmiot zamówienia w zakresie, w jakim został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy czytać wraz z wyrazami „lub równoważny”. Dopuszcza się, więc, stosowanie innych niż wskazane za pomocą nazw i symboli producenta materiałów i urządzeń pod warunkiem, że będą one charakteryzowały się równoważnymi, czyli nie gorszymi, parametrami istotnymi z punktu widzenia zastosowania tych materiałów, a do obowiązku wykonawcy należy wykazanie równoważności tych parametrów.
9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
11. Zamawiający zastrzega sobie uzgadnianie i zatwierdzanie rozwiązań materiałowych na każdym etapie realizacji zamówienia.
12. Wszelkie inne parametry dotyczące zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem określa Program Funkcjonalno-Użytkowy.
13. Podane w Programie funkcjonalno-użytkowym wymagania dotyczące materiałów i urządzeń są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań o wyższym standardzie. Zastosowanie takich urządzeń i/lub materiałów o wyższym standardzie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia.
14. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do poszanowania prawa, w tym w szczególności przepisów:
− ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – (Dz.U. 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), oraz postanowienia niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
Projekt budowlany winien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.
− ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 2556, 2687),
− ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726, 2127, 2722),
− ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 1213 z późn zm.),
− rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 1609).
− Rozporządzenia Ministra Budownictwa i Przemysłu Materiałów Budowlanych z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 Nr 47, poz. 401);
− Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (jedn. tekst Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.);
− Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1125 i 1126).
− Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (jedn. tekst Dz. U. z 2022 r. poz. 1225)
− Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2240).
Pozostałe zapisy SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5189985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5189985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5189985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlano – Usługowe „SZPAKOWSKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970086826
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 33
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Droszków w gminie Zabór - ETAP I
4
powierzony podwykonawcy
1.
AQUA PROCESSER SP. Z O.O.,
NADBRZEŻNA 17, 66-400 GORZÓW WLKP.
Nr NIP 599 – 23 – 22 – 814; REGON 210451970
Zadanie 1: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń na jej realizację dla oczyszczalni ścieków zlokalizowanej przy ul. Wiśniowej w sołectwie Droszków, która zapewni możliwość oczyszczenia ścieków komunalnych dopływających i dowożonych do tej oczyszczalni (w tym osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oczyszczalnia będzie oczyszczać ścieki z terenów miejscowości: Droszków, Przytok i Łaz.
2.
CONSTRUPRIM SP. Z O.O.,
NADBRZEŻNA 17, 66-400 GORZÓW WLKP.
Nr NIP 599 – 30 – 44 – 990; REGON 080241661
Zadanie 1: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń na jej realizację dla oczyszczalni ścieków zlokalizowanej przy ul. Wiśniowej w sołectwie Droszków, która zapewni możliwość oczyszczenia ścieków komunalnych dopływających i dowożonych do tej oczyszczalni (w tym osadów z przydomowych oczyszczalni ścieków) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oczyszczalnia będzie oczyszczać ścieki z terenów miejscowości: Droszków, Przytok i Łaz.
3.
Biuro projektowe BGW Projekt. Biuro obsługi inwestycji. Makaryk A.
Zadanie 2: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń na jej realizację.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5189985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZABÓR
- Świadczenie usług lekarskich
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zabór realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usług Ratownika Medycznego w Szpitalu w Zaborze (6 ratowników)
- DOSTAWA MEBLI SZPITALNYCH
więcej: przetargi ZABÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.