eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060716192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814648879

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.kwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd99e0a-a5e0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089467/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089555/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LWZP-2401-1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349537,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery, zespoły obrazujące, kalki barwiące, etykiety termotransferowe) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych tj.:
Lexmark:
- Lexmark T652 – w ilości 30 sztuk;
- Lexmark MS410 – w ilości 50 sztuk;
- Lexmark MS410/510 DN – w ilości 25 sztuk;
- Lexmark MS521 DN (toner) – w ilości 60 sztuk;
- Lexmark MS521 DN (bęben) – w ilości 20 sztuk;
- Lexmark MS811 (toner) – w ilości 10 sztuk;
- Lexmark MS811 (bęben) – w ilości 2 sztuk;
HP:
- HP 2055 – w ilości 120 sztuk;
- HP 401A – w ilości 20 sztuk;
- HP 4015 – w ilości 2 sztuk;
- HP E60155 – w ilości 10 sztuk;
- HP M551 (błękitny) – w ilości 3 sztuk;
- HP M551 (żółty) – w ilości 3 sztuk;
- HP M551 (purpurowy) – w ilości 3 sztuk;
- HP M551 (czarny) – w ilości 3 sztuk;
CANON:
- CANON PIXMA ix 6550 (PGI-550PGBK XL BLACK pojemność 19 ml) – w ilości 100 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6550 (CLI-551BK XL BLACK pojemność 9 ml) – w ilości 10 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551C XL CYAN pojemność 9 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551M XL MAGENTA pojemność 9 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551Y XL YELLOW pojemność 9 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (PGI-550PGBK XL BLACK pojemność 22 ml) – w ilości 40 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551BK XL BLACK pojemność 11 ml) – w ilości 20 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551C XL CYAN pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551M XL MAGENTA pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551Y XL YELLOW pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk;
OKI:
- OKI B432 (45807111) – w ilości 15 sztuk;
- OKI B432 (44574302) – w ilości 15 sztuk;
BROTHER:
- Brother HL-L6400DW – w ilości 5 sztuk;
- Brother MFC-L6800dw (bęben) – w ilości 10 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (czarny) – w ilości 4 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (błękitny) – w ilości 4 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (purpurowy) – w ilości 4 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (żółty) – w ilości 5 sztuk;
KYOCERA
- Kyocera M3645dn – w ilości 10 sztuk;
XEROX:
- Xerox Workcenter 5222 (106R01413) – w ilości 15 sztuk;
- Xerox Workcenter 5222 (106R01413-bęben) – w ilości 15 sztuk;
KONICA:
- Konica Minolta bizhub 363 (TN-414) – w ilości 2 sztuk;
- Konica Minolta bizhub 300i (TN-330) – w ilości 5 sztuk;
- Konica Minolta bizhub 300i (DR316K) – w ilości 5 sztuk;
ZEBRA
- ZEBRA S4M – w ilości 50 rolek;
- ZEBRA S4m/Goldex G500 – w ilości 35 sztuk;
CZYTNIK
- czytnik mobilny CS101 – w ilości 3 rolek;
DYMO:
- Dymo Labelmanager 160 (D1 45013) – w ilości 10 sztuk;
- odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30192113-6 - Wkłady drukujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284462,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309900,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284462,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242476743

7.3.3) Ulica: Zwoleńska 65A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-761

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284462,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-26 do 2023-05-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.