Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089555/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00093160/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060716192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814648879
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.kwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd99e0a-a5e0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089555/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWZP-2401-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349537,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery, zespoły obrazujące, kalki barwiące, etykiety termotransferowe) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych tj.:
Lexmark:
- Lexmark T652 – w ilości 30 sztuk;
- Lexmark MS410 – w ilości 50 sztuk;
- Lexmark MS410/510 DN – w ilości 25 sztuk;
- Lexmark MS521 DN (toner) – w ilości 60 sztuk;
- Lexmark MS521 DN (bęben) – w ilości 20 sztuk;
- Lexmark MS811 (toner) – w ilości 10 sztuk;
- Lexmark MS811 (bęben) – w ilości 2 sztuk;
HP:
- HP 2055 – w ilości 120 sztuk;
- HP 401A – w ilości 20 sztuk;
- HP 4015 – w ilości 2 sztuk;
- HP E60155 – w ilości 10 sztuk;
- HP M551 (błękitny) – w ilości 3 sztuk;
- HP M551 (żółty) – w ilości 3 sztuk;
- HP M551 (purpurowy) – w ilości 3 sztuk;
- HP M551 (czarny) – w ilości 3 sztuk;
CANON:
- CANON PIXMA ix 6550 (PGI-550PGBK XL BLACK pojemność 19 ml) – w ilości 100 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6550 (CLI-551BK XL BLACK pojemność 9 ml) – w ilości 10 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551C XL CYAN pojemność 9 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551M XL MAGENTA pojemność 9 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551Y XL YELLOW pojemność 9 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (PGI-550PGBK XL BLACK pojemność 22 ml) – w ilości 40 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551BK XL BLACK pojemność 11 ml) – w ilości 20 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551C XL CYAN pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551M XL MAGENTA pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk;
- CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551Y XL YELLOW pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk;
OKI:
- OKI B432 (45807111) – w ilości 15 sztuk;
- OKI B432 (44574302) – w ilości 15 sztuk;
BROTHER:
- Brother HL-L6400DW – w ilości 5 sztuk;
- Brother MFC-L6800dw (bęben) – w ilości 10 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (czarny) – w ilości 4 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (błękitny) – w ilości 4 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (purpurowy) – w ilości 4 sztuk;
- Brother MFC-9570CDW (żółty) – w ilości 5 sztuk;
KYOCERA
- Kyocera M3645dn – w ilości 10 sztuk;
XEROX:
- Xerox Workcenter 5222 (106R01413) – w ilości 15 sztuk;
- Xerox Workcenter 5222 (106R01413-bęben) – w ilości 15 sztuk;
KONICA:
- Konica Minolta bizhub 363 (TN-414) – w ilości 2 sztuk;
- Konica Minolta bizhub 300i (TN-330) – w ilości 5 sztuk;
- Konica Minolta bizhub 300i (DR316K) – w ilości 5 sztuk;
ZEBRA
- ZEBRA S4M – w ilości 50 rolek;
- ZEBRA S4m/Goldex G500 – w ilości 35 sztuk;
CZYTNIK
- czytnik mobilny CS101 – w ilości 3 rolek;
DYMO:
- Dymo Labelmanager 160 (D1 45013) – w ilości 10 sztuk;
- odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284462,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309900,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284462,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242476743
7.3.3) Ulica: Zwoleńska 65A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284462,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-26 do 2023-05-25INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Świdniku
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku"
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.