eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Ochrona fizyczna meczów piłki nożnej oraz meczów piłki nożnej halowej."



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona fizyczna meczów piłki nożnej oraz meczów piłki nożnej halowej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLUB SPORTOWY "GÓRNIK" POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021391487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kopalniana 4

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klub@ksgornik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksgornik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność sportowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona fizyczna meczów piłki nożnej oraz meczów piłki nożnej halowej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2026ce-d0f3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Piłka nożna

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zabezpieczenia meczów piłki nożnej, organizowanych przez Klub Sportowy „Górnik” Polkowice Sp. z o.o. polegających na prowadzeniu działań prewencyjnych i interwencyjnych, których celem będzie zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona ładu i porządku organizowanych na stadionie miejskim przy ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach.
Usługa zabezpieczenia imprez jest świadczona w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. nr 62, poz. 504 wraz z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 roku (Dz. U. nr 183, poz. 1087) w sprawie wymogów jakie powinny spełniać służby porządkowe i służby informacyjne i polega na:

a. Ochronie uczestników imprez masowych i meczów piłkarskich nie będących imprezami masowymi w tym kibiców, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszenia przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących przepisów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i regulaminów oraz poprzez przywrócenie zakłóconego przebiegu imprez;
b. Uniemożliwieniu przedostania się na teren chronionego obiektu osób nieposiadających ważnego biletu lub osób wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
c. Ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie imprezy sportowej przed dostępem osób nieupoważnionych;

Przewiduje się w rundzie wiosennej 2 mecze w tym 1 o podwyższonym poziomie ryzyka.
Przewiduje się w rundzie jesiennej 12 meczów – w meczach rundy jesiennej przewiduje się również zapewnienie kierownika ds. bezpieczeństwa, którego zadaniem będzie:
- odprawa przed każdym meczem (w tygodniu na terenie obiektu gospodarza spotkania),
- przed meczem utrzymuje kontakt ze służbami tj. policja, straż miejska, straż pożarną itp.,
- utrzymywanie kontaktu z klubem rywala (informacja o kibicach gości),
- utrzymywanie kontaktu z delegatem meczowym i przygotowanie dokumentacji meczowej.

Czas zabezpieczenia:
• 4,5 godziny (piłka nożna)
Szczegółowy harmonogram spotkań rundy wiosennej Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram rundy jesiennej niezwłocznie po jego otrzymaniu.
Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Maksymalna ilość uczestników (widzów) meczów wynosi 1000 osób. Wykonawca musi dysponować ilością minimum 31 osób na meczu podwyższonego ryzyka i minimum 24 osób na meczu nie będącym meczem podwyższonego ryzyka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 106050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Piłka nożna halowa

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zabezpieczenia meczów piłki nożnej halowej, organizowanych przez Klub Sportowy „Górnik” Polkowice Sp. z o.o. polegających na prowadzeniu działań prewencyjnych i interwencyjnych, których celem będzie zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona ładu i porządku organizowanych w hali sportowej, która znajduje się przy ul. Dąbrowskiego 1a w Polkowicach.
Usługa zabezpieczenia imprez w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne i polega na:

a. Ochronie uczestników imprez sportowych, w tym kibiców, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszenia przez osoby znajdujące się na terenie;
b. Zapewnienie kierownika ds. bezpieczeństwa, którego zadaniem będzie:
- odprawa przed każdym meczem (w tygodniu na terenie obiektu gospodarza spotkania),
- przed meczem utrzymuje kontakt ze służbami tj. policja, straż miejska, straż pożarną itp.,
- utrzymywanie kontaktu z klubem rywala (informacja o kibicach gości),
- utrzymywanie kontaktu z delegatem meczowym i przygotowanie dokumentacji meczowej;
c. Uniemożliwieniu przedostania się na teren chronionego obiektu osób nieposiadających ważnego biletu;
d. Ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie imprezy sportowej przed dostępem osób nieupoważnionych;

Przewiduje się w rundzie wiosennej 2 mecze.
Przewiduje się w rundzie jesiennej 9 meczów.
Czas zabezpieczenia:
• 3,5 godziny (piłka nożna halowa)
Szczegółowy harmonogram spotkań rundy wiosennej Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram rundy jesiennej niezwłocznie po jego otrzymaniu. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Maksymalna ilość uczestników (widzów) meczów wynosi 300 osób. Wykonawca musi dysponować ilością do 10 osób na imprezie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 19250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Józków Security Tomasz Józków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692 201 32 44

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 7/4

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94925,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Józków Security Tomasz Józków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692 201 32 44

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 7/4

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18942,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.