Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292130/01 - Wynik z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych i innych terenów zielonych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1
1.5.2.) Miejscowość: Szyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych i innych terenów zielonych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6008307-d15b-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028770/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utrzymanie zieleni – koszenie traw na tere-nach gminnych i poboczach dróg gminnych w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6008307-d15b-11ee-875e-a22221c84ba73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej z
zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania. Szczegóły w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE
L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1, tel.12 419-17-01 e-mail: ug.@wielkawies.
pl
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Michał
Skowron, e-mail: skarbnik.audyt@onet.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia
dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy
obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania
na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem
danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający
z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
Szczegóły w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.1. Część I-„Koszenie traw w pasach dróg gminnych na łącznej długości 362 618 m”
Przedmiotem zamówienia jest obustronne koszenie pasa drogowego dróg gminnych oraz wykaszanie rowów i skarp przydrożnych znajdujących się w zarządzie gminy Wielka Wieś. Koszenie zasadniczo powinno zostać wykonane na szerokość 1 m od krawędzi jezdni lub pobocza, a w przypadku dróg polnych oraz dróg posiadających oddzielające jezdnie pasy zieleni lub wyspy należy skosić również te pasy zieleni i wyspy. Ponadto należy dokosić trawę przy urządzeniach technicznych drogi (znakach, pachołkach) oraz drzewach i krzewach w poboczu. Dokoszenie trawy przy ww. urządzeniach technicznych drogi winno być wykonane nie później niż 24 godziny od wykonania koszenia zasadniczego. Dopuszcza się pozostawienie skoszonej trawy na poboczach jedynie w przypadku jej zmielenia. Przez wykoszenie rowów przydrożnych rozumie się skoszenie oraz zebranie trawy z obu skarp oraz dna rowu.
Szczegóły w SWZ
4.2.5.) Wartość części: 46386,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do równowartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - „Koszenie traw na placach zabaw i terenach rekreacyjnych na łącznej powierzchni 642 113 m2”Przedmiotem zamówienia jest koszenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś.
Wykaz terenów wraz z ich lokalizacją, powierzchnią i częstotliwością koszenia, znajduje się w załączniku 1B_1. Place zabaw i tereny rekreacyjne ujęte są w grupach nr I, II i III. Łączna powierzchnia koszenia tych terenów, z uwzględnieniem częstotliwości wynosi 642 113 m2.
W ramach wykonywanych prac należy uwzględnić następujące uwagi:
1) w zakresie placów zabaw:
• wykoszenie terenu wewnątrz ogrodzenia,
• wykoszenie dojścia do placu zabaw,
• wykoszenie terenu wokół toalety przenośnej,
• wykoszenie terenu wokół stojaków na rowery,
• wykoszenie opaski o szerokości ok. 1 m po zewnętrznej stronie ogrodzenia,
• wykoszenie terenu pomiędzy ogrodzeniem placu zabaw, a drogą gminną przy której się znajduje.
Powierzchnia w/w prac jest uwzględniona w zestawieniu terenów (załącznik 1B_1)
2) w zakresie terenów rekreacyjnych:
• Bębło, ul. Krakowska (wokół stawu) – wykoszenie terenu wokół alejek, ławek, stojaków na rowery, jak również po wewnętrznej stronie ogrodzenia (pomiędzy stawem a ogrodzeniem);
• Bębło, ul. Łabajowa (punkt widokowy) – wykoszenie terenu przy parkingu, miejscach biwakowych oraz zbocza skał;
• Będkowice, Rynek (centrum wsi) – wykoszenie terenu wokół Remizy OSP oraz pomiędzy nawierzchnią utwardzoną a ogrodzeniami prywatnych posesji;
• Będkowice, ul. Widokowa (punkt widokowy) – wykoszenie terenu przy miejscach biwakowych oraz zbocza skał;
• Biały Kościół (Otwarta Strefa Aktywności) – wykoszenie całego terenu, w tym placu zabaw, siłowni plenerowej oraz murawy boiska. Boisko jest wykonane z trawy z rolki, otoczone bieżnią o nawierzchni poliuretanowej, należy zatem uwzględnić dobór odpowiedniego sprzętu i techniki koszenia;
• Czajowice, ul. Łokietka (wokół stawu) – wykoszenie terenu wokół stawu, skarp stawu, alejek, siłowni plenerowej oraz stojaków na rowery;
• Czajowice ul. Dworska (wokół stawu) – wykoszenie terenu wokół stawu, alejek, budynku komunalnego, Orlika, parkingu przy Orliku, a także terenu przy ulicy Kasztanowej pomiędzy chodnikiem i ogrodzeniem przedszkola i budynku komunalnego;
• Modlnica, ul. Św. Wojciecha (kaplica) – wykoszenie terenu wokół kaplicy;
• Tomaszowice, ul. Wspólna – wykoszenie terenu od ul. Wspólnej do ogrodzenia, ramki wokół zbiornika oraz całości terenu wokół tablicy ogłoszeń;
• Tomaszowice, ul. Krakowska – wykoszenie skarpy naprzeciwko remizy OSP od drogi do ogrodzenia, na długości od bramy wjazdowej na teren Dworu do posesji nr 76;
• Prądnik Korzkiewski, ul. Ojcowska – wykoszenie części działki wokół amfiteatru oraz działki przeznaczonej pod boisko sportowe;
• Szyce, Pl. Wspólnoty – wykoszenie terenu wokół budynków Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wokół parkingu wraz z uwzględnieniem skarp oraz wokół boiska do siatkówki;
• Wierzchowie Rynek – wykoszenie terenu wokół parkingu, wiaty biwakowej oraz wiaty przystankowej, terenu od nawierzchni utwardzonej parkingu po ogrodzenia działek prywatnych oraz od nawierzchni utwardzonej placu zabaw do potoku wraz z jego skarpą, wykoszenie skarp i dna potoku obok studni na odcinku ok. 20 m od studni w górę potoku.
4.2.5.) Wartość części: 116672,82 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do równowartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- „Koszenie traw na innych gminnych terenach zielonych na łącznej powierzchni
172 932 m2”
Przedmiotem zamówienia jest koszenie pozostałych terenów zielonych, znajdujących się w zarządzie Gminy Wielka Wieś.
Wykaz terenów wraz z ich lokalizacją, powierzchnią i częstotliwością koszenia, znajduje się w załączniku 1B_2. Przedmiotowe pozostałe tereny zielone ujęte są w grupach nr IV i V. Łączna powierzchnia koszenia tych terenów, z uwzględnieniem częstotliwości wynosi 172 932 m2.
W ramach wykonywanych prac należy uwzględnić następujące uwagi:
• dopuszcza się pozostawienie skoszonej trawy na działkach z grupy IV i V pod warunkiem jej zmulczowania,
• Biały Kościół, ul. Morska – należy uwzględnić koszenie ręczne części działki, z uwagi na głęboki rów odwadniający przebiegający przez działkę (brak możliwości koszenia mechanicznego części działki położonej za rowem odwadniającym),
• Modlniczka, ul. Św. Faustyny – wykoszenie terenu wokół Orlika oraz parkingu,
• Modlniczka, ul. Wrzosy – wykoszenie terenu wokół parkingu.
Powierzchnia w/w prac jest uwzględniona w zestawieniu terenów (załącznik 1B_2)
4.2.5.) Wartość części: 35836,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do równowartości 10 % zamówienia podstawowego dla każdej części
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1).zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
a).wykonał w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 usługę utrzymania zieleni w zakresie koszenia traw o wartości minimum:
• dla części 1: 30 tys. zł brutto,
• dla części 2: 50 tys. zł brutto,
• dla części 3: nie wymagana wartość
W przypadku złożenia oferty na więcej części zamówienia - za spełnienie warunku dla wszystkich części Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę wykonanie co najmniej 1 usługi (zamówienia) o wartości równej lub większej od najwyższej wymaganej wartości spośród części, na które Wykonawca składa ofertę.
b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
• dla części 1:
o 1 (jedną) kosiarką bijakową boczną,
o 1 (jedną) kosiarką bijakową z wysięgnikiem,
o 2 (dwoma) kosami spalinowymi,
• dla części 2:
o 2 (dwoma) kosami spalinowymi lub elektrycznymi akumulatorowymi
o 2 (dwoma) kosiarkami spalinowymi lub elektrycznymi akumulatorowymi
• dla części 3:
o 1 (jedną) kosą spalinową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych a). oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;- Zał. Nr 6 do SWZ.
b).odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowycha) Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- Zał. Nr 5 do SWZ
b). Dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. a, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
c).Wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Zał. Nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zał. Nr 8 do SWZ, z którego wynika,
które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Szczegóły w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umownych które zostaną wprowadzone do umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-01 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający określa, że jeden wykonawca może składać ofertę na pojedynczą część zamówienia lub na dwie części tj. na I i III część lub II i III część. Ten sam Wykonawca nie może składać oferty na I i II część ani wszystkie trzy części jednocześnie.Zgodnie z art. 91 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający ogranicza liczbę części, którą udzieli jednemu Wykonawcy do 2 części. Jednemu wykonawcy może zostać udzielone Zamówienie na I i III część lub II i III część.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.