eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońTermomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Luboń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. E. Bojanowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Luboń

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 061 813 00 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dariusz.springer@bmklubon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e05f863-c7bb-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e05f863-c7bb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025936/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luboniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

WRPO 2014-2020, Działanie 11.3 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze poprawy efektywności energetycznej w sektorze publicznym (REACT-EU)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BMK-RZP.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zadanie inwestycyjne polegające na termomodernizacji budynku MOPS wraz z instalacją wentylacji mechanicznej zlokalizowany przy ul. Źródlanej 1 w Luboniu (dalej jako Zadanie Inwestycyjne) tj:
1) Termomodernizacja budynku MOPS w Luboniu:
- Demontaż istniejącego pokrycia dachu wraz z elementami wyposażenia;
- Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
- Montaż /wymiana łat 3 cm i kontrłat 4cm
- Zabezpieczenie konstrukcji dachowej preparatem ogniochronnym (3 krotne)
- Wykonanie czapek kominów z płyt OSB i blachy powlekanej gr. 0,5-0,7 mm kolor RAL7023
- Wykonanie ocieplenia poddasza : płyty typu PIR na krokwiach z warstwą aluminiową z tkaniną dyfuzyjną o λ≤0,026, gr. 14 cm
- wełna mineralna między krokwiami o λ≤0,038, gr. 14 cm
- Wykończenie pomieszczenia poddasza nieużytkowego płytą OSB gr. 10 mm
- Montaż okien dachowych z funkcją wyłazu dachowego x 2szt.
- Montaż okien dachowych x 2 szt.
- Montaż schodów strychowych do pomieszczenia 3.01
- Wykonie opierzeń z blachy powlekanej gr. 0,5÷0,7 kolor RAL 7023 - obróbek blacharskie dachu oraz tarasów
- Pokrycie dachu blachą dachówkopodobną modułową kolor NCS S 04500/S 5000 wraz z systemem komunikacji dachowej ( ławy i stopnie kominiarskie,)
- Wykonanie kaferków z blachy NCS S 04500/S 5000
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV z nawietrznikami, trójszybowe z szybą antywłamaniową P2÷P3 – od zewnątrz w kolorze RAL 7023/7024, od wewnątrz w kolorze RAL 9010
- Montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,5÷0,7 mm kolor RAL 7023
- Montaż parapetów wewnętrznych z MDF/PCV gr. min 25 mm, kolor RAL 9010-biały
- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi z profili aluminiowych z doświetleniem oraz systemem samozamykającym kolor RAL 7023
- Wymiana drzwi zewnętrznych na antypaniczne na poziomie -1
- Wykonanie obróbek wykończeniowych wewnętrznych po montażu stolarki okiennej oraz drzwiowej (w tym szpachlowanie, montaż narożników, malowanie )
- Naprawa pęknięć murów.
- Docieplenie ścian piwnic poniżej gruntu izolacja termiczną ( płyty typu PIR przeznaczone do izolacji ścian fundamentowych o λ≤ 0,026) o grubości 12 cm oraz wykonanie izolacji przeciwwodnej
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku izolacją termiczną (styropian o λ≤0,036 ) o grubości 16 cm wraz z montażem termodybli
- Docieplenie ościeżnic okien 2-3 cm
- Wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego 1.5 mm – kolory według zestawienia w projekcie oraz rysunków elewacji
- Wykonanie doświetleń okien piwnicy
- Montaż trzech daszków szklanych ze szkła 8.8.3 ESG/VSG bezbarwnego z odciągami z prętów 10 mm ze wspornikami stalowymi - ocynkowanymi gr. 8 mm mocowanymi do ścian budynku na kotwy wklejane M10
- Demontaż i montaż daszku nad wejściem do pomieszczeń piwnicy (poziom -1) wraz z jego odnowieniem
- Remont tarasów oraz schodów- izolacja przeciwwodna i termiczna z obróbkami blacharskimi oraz z położeniem płytek mrozoodpornych
- Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm, oraz z otoczaków śr. 16 ÷32 mm
- Montaż rynien tytanowo – cynkowych 150 mm oraz rur spustowych tytanowo - cynkowych  120 mm kolor NCS S 4500/S 3000
- Wymiana balustrad malowanych proszkowo o h= 110 cm kolor NCS S 4500/S 5000
- Oczyszczenie i malowanie barierek wzdłuż podjazdu dla osób o ograniczonej sprawności kolor NCS S 4500/S 5000
- Wykonanie tynku mozaikowego gr.≤1,5 mm na ścianach piwnic na wysokość cokołu po całym obwodzie budynku NCS S 4500/S 5000
- Wymian lampy zew. na typu led.
- Dwukrotne malowanie wraz z przygotowaniem podłoża do malowania ścian wewnątrz budynku – kondygnacji I
- Montaż opraw oświetleniowych przy wejściach do budynku
- Montaż budek lęgowych dla jerzyków – 6 szt.
- Montaż schronów dla nietoperzy – 4 szt.
2) Instalacji wentylacyjnej i elektrycznej
- Wykonanie kratek transferowych w istniejących skrzydłach drzwiowych wraz z zabezpieczeniem otworów elementem tworzywowym
- Montaż dwóch wentylatorów wyciągowych kanałowych montowanych na poddaszu
- Wykonanie dwóch układów (wentylacja bytowa oraz wywiewna z toalet)
- Kanały wentylacyjne z blachy stalowej ocynkowanej z otuliną z wełny mineralnej gr.30 mm, na poddaszu otulina gr. 50 mm o klasie szczelności C obudowane płyta gipsowo-kartonową
- Wykonanie przejść przez przegrody, obudów oraz podwieszeń kanałów wentylacyjnych, zabudowanie otworów po istniejących kanałach wentylacyjnych
- Montaż anemostatów na poziomie +3 oraz kratek wentylacyjnych na pozostałych poziomach
- Wykonanie otworów rewizyjnych w stropach
- Wykonanie otworów wyrzutowych w pokryciu dachowym
- Instalacja oddzielnego układu chłodzącego do serwerowni rurociągiem freonowym oraz klimatyzatorem montowanym na dachu budynku
- Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania wentylatorów oraz klimatyzatora prowadzona przewodami natynkowo
- Rozbudowa istniejącej rozdzielnicy o trzy aparaty zabezpieczające

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z Dodatkami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215222-9 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388478,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1454878,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1388478,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300300891

7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńska 50

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-113

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1388478,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.