eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w formie asysty kluczy w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie



Og³oszenie z dnia 2024-02-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w formie asysty kluczy w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48814522300

1.5.8.) Numer faksu: +48814522306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w formie asysty kluczy w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f124bc0d-aec9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00215044

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00131298/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.12 Us³uga ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00021668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.1.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 3284216,62 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 187212,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynku Urzêdu Skarbowego w
Janowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 32.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22456,91 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w obiekcie Urzêdu Skarbowego w Pu³awach przy ul. W³. Grabskiego 4.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22456,91 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynkach Urzêdu Skarbowego w Kra¶niku przy ul. T. Ko¶ciuszki 5 oraz przy ul. J. Pi³sudskiego 1.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74928 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynku Urzêdu Skarbowego w Opolu Lubelskim przy ul. J. Pi³sudskiego 12.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74928 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynku Urzêdu Skarbowego w
Rykach przy ul. Wyczó³kowskiego 10A.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22456,91 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52034,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975

7.3.3) Ulica: ul. A. S³onimskiego

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52034,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Mroczkowska Glanc-Serwis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820

7.3.3) Ulica: Piotrawin Kolonia

7.3.4) Miejscowo¶æ: £aziska

7.3.5) Kod pocztowy: 24-335

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 104069,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104069,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104069,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975

7.3.3) Ulica: ul. A. S³onimskiego

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 104069,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Mroczkowska Glanc-Serwis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820

7.3.3) Ulica: Piotrawin Kolonia

7.3.4) Miejscowo¶æ: £aziska

7.3.5) Kod pocztowy: 24-335

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52034,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975

7.3.3) Ulica: ul. A. S³onimskiego

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52034,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.