Og³oszenie z dnia 2024-02-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00021668/01 - Og³oszenie z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00029087/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w formie asysty kluczy w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48814522300
1.5.8.) Numer faksu: +48814522306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w formie asysty kluczy w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f124bc0d-aec9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00215044
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00131298/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Us³uga ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00021668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.1.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 3284216,62 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 187212,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynku Urzêdu Skarbowego wJanowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 32.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22456,91 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w obiekcie Urzêdu Skarbowego w Pu³awach przy ul. W³. Grabskiego 4.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22456,91 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynkach Urzêdu Skarbowego w Kra¶niku przy ul. T. Ko¶ciuszki 5 oraz przy ul. J. Pi³sudskiego 1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74928 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynku Urzêdu Skarbowego w Opolu Lubelskim przy ul. J. Pi³sudskiego 12.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74928 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej realizowana w formie asysty kluczy, sprawowana przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, ¶wiadcz±ce us³ugi ochrony osób i mienia, w budynku Urzêdu Skarbowego wRykach przy ul. Wyczó³kowskiego 10A.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Za³±czniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22456,91 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52034,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975
7.3.3) Ulica: ul. A. S³onimskiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52034,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Mroczkowska Glanc-Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820
7.3.3) Ulica: Piotrawin Kolonia
7.3.4) Miejscowo¶æ: £aziska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
jakie przetargi wygra³a firma
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 104069,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104069,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104069,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975
7.3.3) Ulica: ul. A. S³onimskiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 104069,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Mroczkowska Glanc-Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820
7.3.3) Ulica: Piotrawin Kolonia
7.3.4) Miejscowo¶æ: £aziska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
jakie przetargi wygra³a firma
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52034,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52034,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992786975
7.3.3) Ulica: ul. A. S³onimskiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52034,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonywanie us³ug w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych ni¿ wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podleg³ych jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa spiral embolizacyjnych 0,018"; 0,035" - obwodowych, wypychanych prowadnikiem
- Dostawa wielofunkcyjnego symulatora jazdy samochodem ciê¿arowym.
- Dostawa i monta¿ tapczanów.
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeñ infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 4 zadania
- Dostawa oprogramowania statystycznego licencja akademicka dla studentów, doktorantów i pracowników - pakiet licencyjny 5000 szt. Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów in¿ynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddzia³ w Krakowie w podziale na 5 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wroc³awiu
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- ¦wiadczenie us³ug ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Us³ugi bezpo¶redniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antyw³a. i p. po¿., a tak¿e konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.