Og³oszenie z dnia 2023-05-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00310022/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane w budynku Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku przy ul. Akademickiej 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.malinowska@umb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane w budynku Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku przy ul. Akademickiej 3”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42a25d26-f09a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00215072
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umb
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5.1. sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
5.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
5.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
5.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych),
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.3.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± Roboty budowlane w budynku Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku przy ul. Akademickiej 3”, w tym:
Zadanie 1: remont ³azienki nr 3 na parterze budynku Domu Studenta nr 1,
Zadanie 2: przebudowa czê¶ci pomieszczeñ z przeznaczeniem na sale seminaryjne w poziomie parteru budynku Domu Studenta nr 1,
Zadanie 3: przebudowa czê¶ci pomieszczeñ z przeznaczeniem na w-c w poziomie parteru budynku Domu Studenta nr 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.1.2. Szczegó³y prac objêtych prawem opcji zwi±zanych z przebudow± czê¶ci pomieszczeñ z przeznaczeniem na w-c w poziomie parteru budynku Domu Studenta nr 1 z zawiera za³±cznik OPZ Za³±cznik nr 7 do SWZ. Wszystkie prace nale¿y skalkulowaæ i wykonaæ w oparciu o w/w Za³±cznik do SWZ.
1.3. Ostateczny termin podjêcia decyzji skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawo opcji wyznacza siê na dzieñ podpisania umowy.
1.4. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
1.5. Prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
1.6. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego bêdzie skutkowa³o obowi±zkiem wykonania przez Wykonawcê ¶wiadczeñ objêtych prawem opcji w terminie zawartym w Czê¶ci VI SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.
1.7. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
1.8. W zakresie realizacji zamówienia objêtego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ stosuje siê odpowiednio, przy czym do praw i obowi±zków Wykonawcy oraz Zamawiaj±cego, trybu dokonania odbioru, zg³aszania wad, okresów rêkojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysoko¶ci kar umownych, zasad rozliczeñ/p³atno¶ci maj± w ca³o¶ci zastosowanie postanowienia Wzoru umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-17 do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
• cena – 60%,
która bêdzie sum±:
- zamówienia podstawowego - CNzp– 45% i zamówienia objêtego prawem opcji – CNo-15%
• okres gwarancji – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la warunek zdolno¶ci zawodowej poni¿ej:2.4.1. Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ co najmniej 1 zamówienie o warto¶ci minimum 400 000 z³ brutto, obejmuj±ce swoim rodzajem roboty budowlane wielobran¿owe (bran¿a budowlana, sanitarna i elektryczna) stanowi±ce przedmiot zamówienia w obiektach/budynkach u¿yteczno¶ci publicznej lub zamieszkania zbiorowego;
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:
a) co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy/robót, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci:
a) konstrukcyjno–budowlanej;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnion± do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów oraz posiadaj±c± minimum 3-letnie do¶wiadczenie po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ, s± cz³onkami w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie w/w specjalno¶ci, je¿eli którakolwiek z uprawnionych osób bêdzie posiada³a wiêcej ni¿ jedn± z wymaganych przez Zamawiaj±cego specjalno¶ci.
Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach okre¶lonych ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020, poz. 220).
Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa powy¿ej, zostanie zweryfikowane na podstawie przed³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcê, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 8 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu –
wg Za³±cznika nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w czê¶ci V pkt 9 SWZ (je¶li dotyczy)5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w czê¶ci V pkt 9 SWZ (je¶li dotyczy)5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1.1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ;
1.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ;
1.3. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze z³o¿onych dokumentów do oferty lub z bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w
szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity ( Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.) do oferty nale¿y za³±czyæ
pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania
Wykonawcy;
1.5.w przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innego podmiotu, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz o¶wiadczenie w celu potwierdzenia spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ sk³ada równie¿ podmiot, na zasoby,
którego powo³uje siê Wykonawca;
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik 2 do SWZ oraz o¶wiadczenie w celu potwierdzenia spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie;
1.7. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia – wg Za³±cznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e
Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy);
1.8. wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom i nazwy firm
podwykonawców - wg Za³±cznika nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy);
1.9. przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Czê¶ci V pkt 9 SWZ (je¶li dotyczy);
1.10. o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci XII Rozdzia³ II pkt 3 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni wykonawcy (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 12 000,00 z³ (dwana¶cie tysiêcy, 00/100 z³).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 288).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Pekao SA Oddzia³ w Bia³ymstoku 06 1240 5211 1111 0000 4925 5146 z dopiskiem „Wadium w postêpowaniu nr AZP.25.3.5.2023”
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wp³ywu pieniêdzy na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ nieodwo³ywalne i bezwarunkowe, na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do zap³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien byæ wskazany termin obowi±zywania gwarancji (porêczenia), który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ichreprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli
wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia
potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik
pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie)
lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez
poszczególne podmioty.
3. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie umowy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd±dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zmiana Umowy jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w sytuacji, gdy:
1) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron,
2) ustalone umow± terminy mog± ulec wyd³u¿eniu o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie ma lub bêdzie mia³o wp³yw na
wykonanie przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) z powodu zmian w dokumentacji projektowej,
b) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych lub zamiennych i niemo¿liwych do przewidzenia prac, których
zrealizowanie jest niezbêdne, wskutek niemo¿liwych do przewidzenia okoliczno¶ci, w tym z uwagi na zmianê
obowi±zuj±cych przepisów, a których przeprowadzenie wi±¿e siê z potrzeb± zmiany terminu,
c) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu,
d) si³y wy¿szej,
e) na skutek dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy
którejkolwiek ze stron,
f) wyst±pienie innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,
g) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania poszczególnych etapów b±d¼ terminu wykonania Umowy z
przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego.
h) przed³u¿ania siê procedury udzielania przedmiotowego zamówienia, wynikaj±cego
z dowolnych przyczyn.
3) wyst±pi konieczno¶æ zaniechania realizacji czê¶ci umowy lub zmniejszenia zakresu umownego,
z zastrze¿eniem, ¿e ³±czne zmniejszenie zakresu umownego nie mo¿e przekroczyæ 20% ca³o¶ci zakresu rzeczowego
umowy. W przypadku wyst±pienia przedmiotowej sytuacji wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio pomniejszone o
warto¶æ elementów, o które pomniejszono zakres przedmiotu umowy. Warto¶æ robót zaniechanych zostanie obliczona na
podstawie kosztorysu robót niewykonanych, o którym mowa w § 3 ust. 7 i 8 umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-01 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w systemie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/umb
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-30
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa klipsów naczyniowych wraz z utworzeniem depozytu wraz z udostêpnieniem instrumentarium
- Przebudowa monitoringu na terenie rzecznego przej¶cia granicznego Rudawka - Lesnaja
- Przygotowanie i realizacja szkoleñ i warsztatów dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Bia³ymstoku, w podziale na 3 czê¶ci.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Oddzia³u Terenowego KOWR w Bia³ymstoku
- Wykonanie systemów detekcji wycieków w obiektach ZUS Oddzia³ w Bia³ymstoku (4 czê¶ci)
- Obs³uga platformy "Koszyk Us³ug Spo³ecznych"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na dzia³kach nr 1297, 1298 ¯arnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pa³acu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont sto³ówki wraz z przebudow± dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szko³y Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przy³±czenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciep³owniczej.
- Przy³±czenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciep³owniczej.
- Przy³±czenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciep³owniczej.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.