Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00005730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00032528/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przedszkola w Woźnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Łubowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9ed1b3e-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa przedszkola w Woźnikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ed1b3e-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054937/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa przedszkola w Woźnikach, Gmina Łubowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego przedszkola w Woźnikach. W wyniku realizacji zadania powstanie budynek parterowy. Obiekt będzie się składał z minimum jednej sali dla dzieci, sali ogólnego przeznaczenia (występy, ćwiczenia, spotkania z rodzicami itd.), zaplecza kuchennego oraz sanitarnego i socjalnego. Całość zostanie połączona korytarzem z istniejącym przedszkolem oraz powstanie osobne wejście do budynku. Powierzchnia użytkowa nowej części to ok. 260m2. Obiekt jednokondygnacyjny, nie jest podpiwniczony. Konstrukcja dachu z kratownic drewnianych, dach kryty dachówką blaszaną. W wyniku realizacji zadania powstanie wykończony, kompletny obiekt, z częściowym wyposażaniem oznaczonym w dokumentacji technicznej.
Celem zapewnienia funkcjonalności całego budynku w zakres zamówienia wchodzi też wymiana pieca gazowego w części istniejącej.
Zaprojektowano również m.in.:
- wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do rozbudowywanej części budynku przedszkola gminnego
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody z wykonaniem nowego węzła wodomierzowego w rozbudowanej części budynku przedszkola,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla potrzeb rozbudowanego budynku przedszkola z włączeniem do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej znajdującej się na terenie inwestycji.
Zostaną wykonane wszelkie niezbędne prace budowlane (ziemne, konstrukcyjne, wykończeniowe, itd.), instalacje sanitarne, gazowe, CO, elektryczne, monitoringu itd.
W ofercie należy przewidzieć dostawę i montaż systemu alarmowego dla budowanej części budynku (czujki min. w każdym pomieszczeniu z oknami bądź drzwiami zew., komunikacja z funkcjonującym systemem ochrony oraz dostawę i montaż min. 4szt. kamer (na narożnikach ściany zewnętrznej) wraz rejestratorem i monitorem zlokalizowanym w pomieszczeniu nr 3 lub 5 (lokalizacja do uzgodnienia na etapie wykonawstwa).
Należy wykonać również instalację kablową dla sieci internet, wraz z montażem szafy wiszącej, wyposażonej w switch wraz z PPOE oraz patch-panel zlokalizowany w pomieszczeniu 3 lub 5 (lokalizacja do uzgodnienia na etapie wykonawstwa). Należy wykonać gniazda sieciowe podwójne w pomieszczeniach 3,4,5,6. W pomieszczeniach nr 2,4,6 należy zamontować ponadto po jednej antenie wi-fi typu Access Point o podstawowych parametrach: 2,4 GHz | 5 GHz 2400 Mbps 802.11a/b/g/n/ac/ax, 5.4 dBi, port Ethernet RJ-45, 1x 1Gb, Wireless Security WPA-PSK, zasilanie 802.3af PoE lub równoważnych, podłączonych do switcha przewodem sieciowym typu skrętka. Budynek istniejący jest zaopatrzony w łącze światłowodowe internet, do którego należy podłączyć nową instalację. Instalację sieciową należy wykonać w kategorii Cat5.
Podstawowe dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy 330,00m2, powierzchnia użytkowa: 261,20m2.
W skład zamówienia wchodzi podstawowe wyposażenie przedszkola, w tym np.: tzw. biały montaż, wyposażenie p-poż, apteczki itd. figurujące w załączonej dokumentacji technicznej. Należy np. wykonać tzw. biały montaż w pomieszczeniu kuchennym a także zabezpieczyć wszystkie nowe grzejniki osłonami. Zadanie nie obejmuje wyposażenia budynku typu: meble w salach, pomoce dydaktyczne, zabawki itd.
Kolory powłok malarskich oraz okładzin ścian czy podłóg oraz elewacji muszą być konsultowane na etapie wykonawstwa z Zamawiającym. Należy zastosować wykładziny gumowe o odpowiednich dla przedszkola parametrach jakościowych (również na korytarzach zamiast wskazanych w projekcie płytek ceramicznych). Elementy zewnętrzne typu podjazd, schody w miarę możliwości technicznych należy wykonać z kostki brukowej zamiast płytek gres.
Z uwagi na specyfikę inwestycji, należy szczególnie zadbać o bezpieczeństwo dzieci, pracowników i rodziców funkcjonującego przedszkola. Wszelką ingerencję (terminy, zakres, czas utrudnień itd.) w działalność istniejącego budynku należy bezwzględnie ustalać z dyrekcją przedszkola.
Wszelkie uszkodzenia wynikłe z prowadzonych prac dot. części istniejącej budynku oraz jego otoczenia należy naprawić najpóźniej po zakończeniu prac budowlanych. Uszkodzenia nawierzchni parkingów i jedynej drogi dojazdowej do przedszkola należy naprawiać natychmiast.
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przyjętej do zasobu geodezyjnego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy), przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia PINB w Gnieźnie o możliwości użytkowania obiektu przed odbiorem itd.
Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w jej skład wchodzą m.in. projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych oraz przedmiar robót, który de facto stanowi podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego. Trzeba mieć przy tym na względzie, że przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego, czy STWiORB i pełniącym odmienną rolę niż wspomniane dokumenty.
Na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego należy przyjąć, że istotą przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbędnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracochłonności, a przede wszystkim kosztów wykonania ujętych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.
Dla porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej posłużą Zamawiającemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejszą SWZ.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1314757,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11482063,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1314757,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remigiusz Glinkowski PROFESKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362489880
7.3.3) Ulica: Promienna 28
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyca
7.3.5) Kod pocztowy: 63-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMIGIUSZ GLINKOWSKI " PROFESKA "
jakie przetargi wygrała firma
REMIGIUSZ GLINKOWSKI " PROFESKA "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1314757,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Budowa żłobka publicznego w miejscowości Kotuń
- Wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w obiekcie Przedszkola nr 19 przy ul. Ślusarskiej 8 w (...).
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.