eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubowoRozbudowa przedszkola w Woźnikach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przedszkola w Woźnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Łubowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9ed1b3e-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przedszkola w Woźnikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ed1b3e-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054937/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa przedszkola w Woźnikach, Gmina Łubowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego przedszkola w Woźnikach. W wyniku realizacji zadania powstanie budynek parterowy. Obiekt będzie się składał z minimum jednej sali dla dzieci, sali ogólnego przeznaczenia (występy, ćwiczenia, spotkania z rodzicami itd.), zaplecza kuchennego oraz sanitarnego i socjalnego. Całość zostanie połączona korytarzem z istniejącym przedszkolem oraz powstanie osobne wejście do budynku. Powierzchnia użytkowa nowej części to ok. 260m2. Obiekt jednokondygnacyjny, nie jest podpiwniczony. Konstrukcja dachu z kratownic drewnianych, dach kryty dachówką blaszaną. W wyniku realizacji zadania powstanie wykończony, kompletny obiekt, z częściowym wyposażaniem oznaczonym w dokumentacji technicznej.
Celem zapewnienia funkcjonalności całego budynku w zakres zamówienia wchodzi też wymiana pieca gazowego w części istniejącej.
Zaprojektowano również m.in.:
- wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do rozbudowywanej części budynku przedszkola gminnego
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody z wykonaniem nowego węzła wodomierzowego w rozbudowanej części budynku przedszkola,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla potrzeb rozbudowanego budynku przedszkola z włączeniem do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej znajdującej się na terenie inwestycji.
Zostaną wykonane wszelkie niezbędne prace budowlane (ziemne, konstrukcyjne, wykończeniowe, itd.), instalacje sanitarne, gazowe, CO, elektryczne, monitoringu itd.
W ofercie należy przewidzieć dostawę i montaż systemu alarmowego dla budowanej części budynku (czujki min. w każdym pomieszczeniu z oknami bądź drzwiami zew., komunikacja z funkcjonującym systemem ochrony oraz dostawę i montaż min. 4szt. kamer (na narożnikach ściany zewnętrznej) wraz rejestratorem i monitorem zlokalizowanym w pomieszczeniu nr 3 lub 5 (lokalizacja do uzgodnienia na etapie wykonawstwa).
Należy wykonać również instalację kablową dla sieci internet, wraz z montażem szafy wiszącej, wyposażonej w switch wraz z PPOE oraz patch-panel zlokalizowany w pomieszczeniu 3 lub 5 (lokalizacja do uzgodnienia na etapie wykonawstwa). Należy wykonać gniazda sieciowe podwójne w pomieszczeniach 3,4,5,6. W pomieszczeniach nr 2,4,6 należy zamontować ponadto po jednej antenie wi-fi typu Access Point o podstawowych parametrach: 2,4 GHz | 5 GHz 2400 Mbps 802.11a/b/g/n/ac/ax, 5.4 dBi, port Ethernet RJ-45, 1x 1Gb, Wireless Security WPA-PSK, zasilanie 802.3af PoE lub równoważnych, podłączonych do switcha przewodem sieciowym typu skrętka. Budynek istniejący jest zaopatrzony w łącze światłowodowe internet, do którego należy podłączyć nową instalację. Instalację sieciową należy wykonać w kategorii Cat5.
Podstawowe dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy 330,00m2, powierzchnia użytkowa: 261,20m2.
W skład zamówienia wchodzi podstawowe wyposażenie przedszkola, w tym np.: tzw. biały montaż, wyposażenie p-poż, apteczki itd. figurujące w załączonej dokumentacji technicznej. Należy np. wykonać tzw. biały montaż w pomieszczeniu kuchennym a także zabezpieczyć wszystkie nowe grzejniki osłonami. Zadanie nie obejmuje wyposażenia budynku typu: meble w salach, pomoce dydaktyczne, zabawki itd.

Kolory powłok malarskich oraz okładzin ścian czy podłóg oraz elewacji muszą być konsultowane na etapie wykonawstwa z Zamawiającym. Należy zastosować wykładziny gumowe o odpowiednich dla przedszkola parametrach jakościowych (również na korytarzach zamiast wskazanych w projekcie płytek ceramicznych). Elementy zewnętrzne typu podjazd, schody w miarę możliwości technicznych należy wykonać z kostki brukowej zamiast płytek gres.

Z uwagi na specyfikę inwestycji, należy szczególnie zadbać o bezpieczeństwo dzieci, pracowników i rodziców funkcjonującego przedszkola. Wszelką ingerencję (terminy, zakres, czas utrudnień itd.) w działalność istniejącego budynku należy bezwzględnie ustalać z dyrekcją przedszkola.
Wszelkie uszkodzenia wynikłe z prowadzonych prac dot. części istniejącej budynku oraz jego otoczenia należy naprawić najpóźniej po zakończeniu prac budowlanych. Uszkodzenia nawierzchni parkingów i jedynej drogi dojazdowej do przedszkola należy naprawiać natychmiast.
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przyjętej do zasobu geodezyjnego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy), przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia PINB w Gnieźnie o możliwości użytkowania obiektu przed odbiorem itd.
Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w jej skład wchodzą m.in. projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych oraz przedmiar robót, który de facto stanowi podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego. Trzeba mieć przy tym na względzie, że przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego, czy STWiORB i pełniącym odmienną rolę niż wspomniane dokumenty.
Na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego należy przyjąć, że istotą przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbędnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracochłonności, a przede wszystkim kosztów wykonania ujętych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.
Dla porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej posłużą Zamawiającemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejszą SWZ.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1314757,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11482063,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1314757,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remigiusz Glinkowski PROFESKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362489880

7.3.3) Ulica: Promienna 28

7.3.4) Miejscowość: Dobrzyca

7.3.5) Kod pocztowy: 63-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1314757,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.