Og³oszenie z dnia 2024-02-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00306764/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kaplicy p.w. ¦w. Andrzeja Boboli w Koñskiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DYDNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 224
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dydnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 430 30 02
1.5.8.) Numer faksu: (13) 430 31 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminadydnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kaplicy p.w. ¦w. Andrzeja Boboli w Koñskiem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ae36151-d16c-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00215119
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00214057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont kaplicy p.w. ¦w. Andrzeja Boboli w Koñskiem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Dydnia reprezentowana przez Wójta Gminy.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dydnia jest Pani Agnieszka GO£¡BEK, tel. 723 371 313, e-mail:
inspektorrodo@onet.pl .
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, ¿e przetwarzanie jest niezbêdne
do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego nr RIIiPP.271.01.2023 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 3.1 SWZ.
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18-19 ustawy.
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8) Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych
osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIIiPP.271.03.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont kaplicy p.w. ¦w. Andrzeja Boboli w Koñskiem wpisanej do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr 50. Ko¶ció³ pochodzi z 1927 r., wybudowany przez w³a¶cicieli miejscowego dworu. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej ceglano-murowanej, wzmocnionej konstrukcj± drewnian±. Posiada prostok±tne jednoprzestrzenne wnêtrze z wydzielonym przedsionkiem, trójbocznie zamkniête od strony o³tarza, o¶wietlone o¶mioma w±skimi prostok±tnymi oknami. Obok o³tarza przy ¶cianie zachodniej ma³a zakrystia. Konstrukcjê ¶cian tworzy drewniany szkielet (s³upy i rygle wype³nione ceg³±). Z o³tarza zachowana jedynie mensa na murowanym postumencie. ¦ciany przedsionka szalowane deskami z listwowaniem. Wiê¼ba dachowa konstrukcji krokwiowo-jêtkowej. Dach pokryty blach±. W szczycie dachu, nad przedsionkiem czworoboczna wie¿yczka na sygnaturê o bokach obitych deskami. Ko¶ció³ posiada warto¶ci kulturowe i historyczne. Obecnie jest w stanie awaryjnym i wymaga przeprowadzenia prac remontowych by móg³ byæ u¿ytkowany. Zakres inwestycji bêdzie obejmowa³: remont fundamentów i ¶cian, remont dachu, wymianê stolarki, remont tynków, posadzek, malowanie i remont elewacji. Po zakoñczonych pracach remontowych kaplica bêdzie s³u¿y³a wiernym oraz turystom.
Wykonanie remontu budynku polegaj±ce m.in. na:
1. Zabezpieczeniu ¶ciany p³-zach przed zawaleniem
Wykonanie stempli z krawêdziaków drewnianych 14/14
2. Wykonanie remontu fundamentów
Wykonanie odcinkowych odkopów fundamentów w odstêpach max 1,0 m. Roboty wykonywaæ etapami tak aby nie doprowadziæ do zawalenia siê ¶cian
Dla ka¿dego odcinka nale¿y wykonaæ:
Wzmocnienie fundamentów w dolnej czê¶ci ³aw± ¿elbetow± gr 40 cm wraz z odsadzkami.
Uzupe³nienie ubytków kamiennych w ¶cianach fundamentowych.
Wykonanie izolacji poziomej fundamentów 2xpapa na lepiku.
Zasypanie fundamentów od do³u 40 cm ¿wiru a nastêpnie grunt do poziomu terenu.
3. Wykonanie remontu czê¶ci ¶cian.
Planuje siê wykonanie remontu ¶cian no¶nych zewnêtrznych: polegaj±cym na uzupe³nieniu spoin pomiêdzy ceg³ami, zaimpregnowaniu elementów drewnianych. ¦cianê p³-zach nale¿y doprowadziæ do pionu. Miêdzy ¶cianami parteru a fundamentowymi nale¿y wykonaæ izolacjê poziom± z papy asfaltowej.
4. Wykonanie remontu ¶cian wiatro³apu od strony p³-zach, polegaj±cym na wymianie elementów drewnianych no¶nych krawêdziaki 14/14 ustawieniem ich do pionu, wymianê deskowania (szalunku)
Wykonanie remontu ¶cian kruchty polegaj±cym na czê¶ciowej wymianie deskowania (szalunku) oraz zaimpregnowaniu elementów drewnianych
5. Czê¶ciowa wymiana wiê¼by dachowej na elementy o identycznych wymiarach, oraz wykonanie zabezpieczenia ogniowego i przeciw grzybicznego elementów wiê¼by.
6. Wymiana pokrycia dachowego
Wymiana deskowania pod pokrycie.
Zabezpieczenie deskowania.
Wymiana pokrycia dachowego – blacha ocynkowana powlekana (cynku)
w arkuszach uk³adana na tzw. r±bek stoj±cy.
Czê¶ciowa wymiana elementów konstrukcyjnych wie¿yczki, oraz jej deskowania. Wykonanie impregnacji elementów drewnianych.
Wykonanie obróbek blacharskich.
7. Wymiana pod³ogi
Rozbiórka istn. Pod³ogi.
Wykonanie podbudowy z 15 cm ¿wiru.
Wylanie 10 cm chudego betonu.
Wykonanie izolacji poziomej 2xpapa na lepiku.
U³o¿enie legarów drewnianych, oraz wykonanie posadzki z desek gr 5 cm.
8. Remont tynków
Skucie czê¶ci starych tynków.
Wykonanie uzupe³nienia tynków wapiennych.
Odtworzenie detali architektonicznych – gzymsów oraz wnêki herbowej.
9. Wymiana stolarki okiennej
Wymiana sta³ych okien jednoszybowych – okna z drewna, opaski z drewna
w kolorze jasnobr±zowym
10. Remont drzwi
Wymiana ramy drzwiowej – drewno w kolorze jasny br±z.
Oczyszczenie istn. drzwi ze starej farby.
Wykonanie niezbêdnych uzupe³nieñ zu¿ytych elementów drewnianych.
11. Malowanie tynków wewnêtrznych kolor biel.
12. Wykonanie p³ytki odbojowej szer. 0.5 m z kamienia u³o¿onego na 20 cm
warstwie drobnego ¿wiru.
13 . Wykonanie remontu elementów o³tarza: oczyszczenie elementów ze starej farby impregnacja i malowanie elementów kolor pistacjowy oraz srebrny.
14. Wykonanie remontu zdobionego skrzyd³a drzwi od wiatro³apu: oczyszczenie elementów ze starej farby impregnacja i malowanie elementów kolor pistacjowy oraz srebrny.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) W odniesieniu do Wykonawcy:
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³: minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±cych na prowadzeniu robót o porównywalnym charakterze w zakresie remontu budynku którego warto¶æ wynios³a co najmniej 300.000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych).
Uwaga:
za roboty zakoñczone uznaje siê takie, dla których wystawiono ¦wiadectwo przejêcia, Protokó³ koñcowego odbioru lub inny dokument, potwierdzaj±cy odbiór ich przez Inwestora,
warto¶ci podane w innych walutach, ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, nale¿y przeliczyæ w oparciu o ¶redni kurs NBP og³oszony na dzieñ wszczêcia niniejszego postêpowania.
2) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji
zamówienia:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik budowy – jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub przepisów nie bêd±cych prawem krajowym, oraz spe³niaj±c± wymagania, o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga:
Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wydane na podst. przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im:
wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podst. wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub;
uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a) i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy —w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty — w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 8.2.4.1 SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 9 do SWZ — w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 8.2.4.2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik
nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego
wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
2) „Kosztorys ofertowy”, sporz±dzony w oparciu o otrzymany od Zamawiaj±cego przedmiary robót. Kosztorys ofertowy powinien zawieraæ podstawê wyceny robót, opis robót (zgodny z opisami ujêtymi w przedmiarze robót i/lub wynikaj±cy z zapisów dokumentacji stanowi±cej za³.1 do SWZ), obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz cenê jednostkow± netto dla ka¿dej pozycji przedmiaru – stanowi±ce za³±cznik nr 3a.
3) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ;
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
5) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 11.3 SWZ (je¿eli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 10.1. SWZ, sk³ada z ofert±
ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w punkcie 8.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy w ramach umowy
spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 7 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa, o których mowa
w pkt.10.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt.10.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio
Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz postanowieniami Wzoru Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.Ze wzglêdu na brak wystarczaj±cej ilo¶ci miejsca na uszczegó³owienia informacji dotycz±cych mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, zamawiaj±cy informuje, ¿e warunki umowy znajduj± siê w za³±czniku nr 2 (§16 projektu umowy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadydnia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – przes³anka obligatoryjna.2. Do umowy zosta³y wprowadzone zapisy wymagane przy realizacji zamówienia dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie nr RPOZ/2022/6779/PolskiLad.
3) Z uwagi na zapisy szczegó³owego zasad i trybu udzielania dofinansowania z Rz±dowego Programu odbudowy Zabytków uwzglêdniono warunki wyp³aty ¶rodków do finansowania z programu. W projekcie umowy zawarto zapisy, i¿
w przypadku zadania inwestycyjnego realizowanego w okresie nie d³u¿szym ni¿ 12 miesiêcy wyp³ata pe³nej kwoty dofinansowania z programu nastêpuje po zakoñczeniu realizacji zadania inwestycyjnego z zastrze¿eniem, i¿ na czas poprzedzaj±cy wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego ¶rodków dofinansowania zadania z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków, Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ finansowanie zadania w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego.
4) Umowa z Wykonawc± przewiduje , i¿ rozliczenie wykonanych robót nast±pi po prawid³owym zrealizowaniu przedmiotu umowy, na podstawie wystawionej przez Wykonawcê koñcowej faktury VAT wystawionej w oparciu o protokó³ koñcowego odbioru wykonanych robót.
Zamawiaj±cy ma obowi±zek zap³aty wynagrodzenia w ca³o¶ci na podstawie wystawionej faktury VAT, zweryfikowanej przez Inspektora nadzoru oraz zatwierdzonej do zap³aty przez Zamawiaj±cego, w terminie nie d³u¿szym, ni¿ 35 dni od dnia odbioru koñcowego robót
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.