eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › ZG.270.1.4.2023, PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE SILNICA, GMINA ŻYTNO



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZG.270.1.4.2023, PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE SILNICA, GMINA ŻYTNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niesulów 3

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gidle@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-gidle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-933e5938-c25c-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZG.270.1.4.2023, PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE SILNICA, GMINA ŻYTNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933e5938-c25c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1209367,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudową drogi leśnej w leśnictwie Silnica, gmina Żytno.

Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją liniową o zasięgu lokalnym i polega na przebudowie i rozbudowie drogi leśnej w leśnictwie Silnica, gmina Żytno.
Wizualne oględziny nawierzchni drogi wskazują na jej zły stan, w związku z czym projektuje się profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni dla wykonania zakładanego profilu podłużnego poprzecznego. Następnie zaprojektowano wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego frakcji 0 – 63 mm o gr. 15 cm po zagęszczeniu oraz warstwy górnej z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 10 cm po zagęszczeniu. Zaprojektowano pobocza obustronne z gruntu rodzimego o szerokości 0,75 m.
Długość projektowanego odcinka wynosi ok 4374.94 mb.
Projektuje się odwodnienie pasa drogowego polegające na oczyszczeniu istniejących rowów, które ma na celu przywrócenie ich do stanu pierwotnego, bez zmiany parametrów istniejących rowów (dno rowu o szerokości 40 cm, skarpy wykonane w nachyleniu 1:1)
W km od 2+720.00 do 3+170.00 planuje się ułożyć geowłóknię. Wody opadowe i roztopowe z drogi odprowadzane będą grawitacyjnie na istniejące pobocza nieulepszone poprzez zastosowanie
odpowiedniego spadku poprzecznego.
ZAKRES CZYNNOŚCI WCHODZĄCY W SKŁAD PRZEBUDOWY OBEJMUJE:
a) Droga
 Wykonanie korytowania w km od 2+720.00 do 3+170.00
 Wykonanie warstwy odsączającej w km od 2+720.00 do 3+170.00
 Ułożenie geowłókniny w km od 2+720.00 do 3+170.00
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm – warstwa dolna
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 10 cm – warstwa górna
b) Pobocze
 Wykonanie poboczy z piasku/ gruntu rodzimego
c) Zjazdy
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm – warstwa dolna
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 10 cm – warstwa górna
d) Mijanki
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm – warstwa dolna
 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 10 cm – warstwa górna
e) Konserwacja odwodnienia
 Mechaniczne czyszczenie rowów odwadniających z wyprofilowaniem dna o szerokości 40 cm i skarp 1:1
DANE SZCZEGÓŁOWE:
Warstwy nawierzchni drogowej należy wykonać następująco:
 Wykonanie korytowania w km od 2+720.00 do 3+170.00
 Wykonanie warstwy odsączającej w km od 2+720.00 do 3+170.00
 Ułożenie geowłókniny w km od 2+720.00 do 3+170.00
 Warstwa dolna z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu
 Warstwa górna z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu
Warstwy pobocza należy wykonać następująco:
 Mechaniczne profilowanie
 Wykonanie poboczy z gruntu rodzimego/piasku
Konserwacja odwodnienia
 Mechaniczne czyszczenie rowów odwadniających z wyprofilowaniem dna o szerokości 40 cm i
skarp o nachyleniu 1:1.
Przebudowę i rozbudowę drogi projektuje się w granicach istniejącego pasa drogowego.
Wykonanie jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego zamierza się poprowadzić śladem istniejącej jezdni w granicy własności pasa drogowego z miejscowymi poszerzeniami, zjazdami na działki leśne oraz mijankami. Woda będzie odprowadzana na działkę drogową.
Nadanie odpowiedniego spadku poprzecznego na całej długości drogi:
 spadek daszkowy 3-4% w km 0+000.00 do 4+374.94
Całkowita długość drogi : 4.374,94 mb
Obecnie na terenie planowanego przedsięwzięcia jakim jest przebudowa drogi istnieje ciąg drogowy o nawierzchni z kruszywa mineralnego (piaskowca) oraz piasku w złym stanie. Ruch samochodów i pojazdów leśnych po drodze w złym stanie jest utrudniony. W związku z powyższym polepszenie parametrów technicznych drogi spowoduje likwidacje niekorzystnych dla środowiska czynników, oraz
poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi.
Planowaną przebudowę obejmuje teren, który nie znajduje się w granicach obserwacji archeologicznych.
Planowana inwestycja znajduje się na obszarze Piliczańskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu.

2) Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a) w cenie oferty należy uwzględnić:
 w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
 wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
 doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
 naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
 koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
 obsługę geodezyjną jeśli wymagana,
 gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.

3) Warunki rękojmi i gwarancji:
a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy.
b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.
c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
d) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
e) Wykonawca jest zobowiązany względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy przez okres 5 lat licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4) Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

5) Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
 Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10;
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - (załącznik nr 11);
 Przedmiary robót (załącznik nr 12), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1480856,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2186019,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1480856,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe INISET Piotr Motyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090020853

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1480856,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.