Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137068/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2022-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2022-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b60bc9ac-c603-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023929/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty i bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2022-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137068/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SD.261.6.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Remonty i bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2022-2024”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań (zwanych w dalszej części SWZ „Zleceniami”) związanych z bieżącym utrzymaniem i remontami obiektów inżynierskich na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, które Zamawiający może zlecić zgodnie z zakresem wyszczególnionym w przedmiarze robót.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas remontu, wykonanie, utrzymanie i rozbiórkę oznakowania, zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych, oraz uporządkowania miejsca prowadzenia i terenu przyległego po zakończeniu robót oraz wykonanie projektów technologicznych niezbędnych do prowadzenia robót.
Szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
3. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ powodowałoby to ograniczenie konkurencji. Zlecenie robót jednemu Wykonawcy jest ekonomiczniejsze, gdyż tworząc jedną całość (jedno zamówienie) nie generuje kosztów przygotowania zamówienia po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy.
Zamawiający decydując o kolejności wykonywanych zadań na obiektach mostowych przy podziale zamówienia na części miałby ograniczony wybór obiektu najbardziej wymagającego naprawy z uwagi na ograniczenie wydatkowania środków.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskania zatwierdzenia Starosty Opolskiego, znaki drogowe winny być z grupy wielkości „DUŻE” z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- uporządkowanie miejsca prowadzenia i terenu przyległego po zakończeniu robót.
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
5. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny
i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy.
Wielkość poszczególnych asortymentów robót zlecana będzie stosownie do aktualnych potrzeb na obiektach mostowych i adekwatnie do przyznanych środków finansowych, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian zakresu robót w poszczególnych asortymentach.
Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy.
6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany termin gwarancji - 24 miesiące
- maksymalny deklarowany termin gwarancji - 36 miesięcy
7. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. wszystkich robót ujętych w SWZ za wyjątkiem robót bitumicznych – nawierzchniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148258,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1148258,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1148258,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMOST Robert Osolinsz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Piszczelak Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951199398
7.3.3) Ulica: Kolejowa 80
7.3.4) Miejscowość: Chróścina
7.3.5) Kod pocztowy: 46-083
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1148258,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4470S ul. Jana Kubika w miejscowości Janowice.
- Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 977 Tarnów-Moszczenica, etap I.
- Przebudowa odcinka DK 52 (ul. Wyzwolenia/Niepodległości) w Bielsku-Białej.
- Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ulicy Reymonta w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.