eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Poprawa dostępności budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Kolnie w celu rehabilitacji osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Kolnie w celu rehabilitacji osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IMIENIA ADAMA MICKIEWICZA W KOLNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000228134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Kolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: (86) 278 26 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@powiatkolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.1lokolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Kolnie w celu rehabilitacji osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c508393e-b977-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034123/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Kolnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117167/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ILO.21.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Kolnie w celu rehabilitacji osób niepełnosprawnych, a w szczególności:
1) rozbiórka komina z cegły pełnej,
2) rozbiórka stropu pod szyb,
3) budowa szybu żelbetowego na płycie fundamentowej,
4) montaż dźwigu osobowego,
5) budowa łazienek dla osób niepełnosprawnych,
6) modernizacja istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej,
7) modernizacja istniejącej wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej.
Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Przedmiotowe zamówienie jest przewidziane do dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Zamawiający informuje, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438113,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587004,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438113,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMA FARBY-LAKIERY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511365909

7.3.3) Ulica: Olsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438113,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-27 do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.