Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane pn.:
1) ,,Modernizacja pomieszczeń Stołecznego Ośrodka dla Osób
Nietrzeźwych”,
2) „Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych
1.3.) Oddział zamawiającego: SOdON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017319085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 838 84 07, (22) 637 49 41
1.5.8.) Numer faksu: (22) 636 55 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sodon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/default.htm
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane pn.:
1) ,,Modernizacja pomieszczeń Stołecznego Ośrodka dla Osób
Nietrzeźwych”,
2) „Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba7c8c41-d174-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na zadania pn.: 1) "Modernizacja pomieszczeń SOdON", 2) "Zakupy inwestycyjne dla SOdON".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba7c8c41-d174-11ee-a3b5-e25d731b0da93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: portal dostępowy e-Zamówienia, https://sodon.bip.um.warszawa.pl/default.htm
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , oświadczenia oraz inne dokumenty powinny być składane /przesyłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ust. 1
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/2024/2_2024.htm
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych z siedzibą przy ulicy Kolskiej 2/4 w Warszawie;
- kontakt do inspektora danych osobowych w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych kontakt mail: iod@sodon.pl *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu na potrzeby postępowania pn.:
1) ,,Modernizacja pomieszczeń Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych”,
2) „Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych”.
Nr sprawy: DAD.3130.7.2024;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAD.3130.7.2024.KWO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólna charakterystyka budynku.
Budynek wykorzystywany w sposób następujący:
1) Piwnica – pomieszczenia techniczne, magazynowe i warsztatowe, kotłownia,
pomieszczenia składnicy akt, szatnie dla pracowników obiektu, sala
szkoleniowa,
2) Parter – pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia przeznaczone dla osób
wychodzących z uzależnień, izba przyjęć, gabinety lekarskie, łazienki,
pomieszczenia gospodarcze, depozyt,
3) I piętro – gabinety pracowników, sale pacjentów, łazienka,
4) II piętro – pomieszczenia zajmowane przez Samodzielny Wojewódzki Zespół
Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie – poza
zakresem prowadzonego postępowania,
5) Poddasze nieużytkowe – maszynownia dźwigu.
Podstawowe dane techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy - 1040 m2,
- powierzchnia użytkowa łącznie - 4180 m2 (łącznie z pomieszczeniami Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej opieki Zdrowotnej w Warszawie nie będących przedmiotem postepowania),
- kubatura - 12725 m3 ( w tym kubatura brutto pomieszczeń objętych opracowaniem ok. 10 900,00m3),
- liczba kondygnacji nadziemnych – 3 (w tym 2 objęte przedmiotem postepowania),
- liczba kondygnacji podziemnych - 1,
- szerokość elewacji frontowej - 14,6 m,
- długość - 72,8 m,
- wysokość - 10,9 m.
Opis konstrukcji obiektu.
Budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne, poddasze nieużytkowe oraz podpiwniczenie.
Konstrukcja budynku tradycyjna.
1) Ściany konstrukcyjne zewnętrzne, murowane z cegły pełnej:
− Piwnice o grubości 51 cm,
− Kondygnacje nadziemne o grubości 38 cm,
2) Ściany konstrukcyjne wewnętrzne, murowane z cegły pełnej:
- Piwnice grubości 38 i 51 cm,
- Kondygnacje nadziemne grubości 25 i 38 cm,
3) Ściany działowe murowane grubości 6, 12, i 18 cm,
4) Klatki schodowe żelbetowe wylewane,
5) Stropy z płyt DMS,
6) Stropodach dwuspadowy, wentylowany – płyty prefabrykowane ułożone na belkach
DMS, kryty papą.
1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych (harmonogramy muszą spełniać wymagania Zamawiającego opisane w punkcie 4),
2) formalnego przejęcia terenu budowy,
3) demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, jeżeli nie mogą być one wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) zakup i dostawa na teren budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń,
5) wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych przewidzianych w dokumentacji przetargowej zgodnie z dokumentacją projektową i przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem,
6) udział w komisyjnych odbiorach prac oraz w odbiorze końcowym inwestycji.
3. Zakres czynności inwestycji w ramach przedmiotu zamówienia:
- „Modernizacja pomieszczeń dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych”,
- „Dostawa i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, gdzie są przyjmowane osoby doprowadzone do wytrzeźwienia”.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę PRZEARCHITEKCI – PRACOWNIA PROJEKTOWA znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych produktów służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest oferujących produkty posiadające parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne, pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wg wzoru:
S = PK1+PK2+PK2
Gdzie: S – łączna liczba otrzymanych punktów
PK1 – liczba punktów otrzymanych w Kryterium 1 – cena
PK2 – liczba punktów otrzymanych w Kryterium 2 – termin gwarancji
PK3 – liczba punktów otrzymanych w Kryterium 3 – skrócenie terminu realizacji zadań inwestycyjnych
2. Ocena punktowa będzie będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.
3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający dokona obliczenia oceny oferty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla wszystkich robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zadań inwestycyjnych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
4) zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują następującymi osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
a) Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (potwierdzony wpisem do rejestru zawodowego prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego). Niezbędne wymagane doświadczenie to kierowanie w ciągu ostatnich 5 lat robotami budowlanymi przy realizacji, co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej) minimalnej 380 000,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy złotych).
b) Kierownikiem w branży instalacyjnej - wymagane są uprawnienia budowlane osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 5 lat kierował robotami budowlanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi przy realizacji, co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej ze wszystkimi branżami) minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
c) Kierownikiem w branży instalacyjnej - wymagane są uprawnienia budowlane osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 5 lat kierował robotami budowlanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej ze wszystkimi branżami) minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2.1. Wykonawca wykaże niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 lat
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający (podwykonawcę) wiedzę i doświadczenie samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 95 ust. 1 ustawy PZP).
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia pracowników niższego szczebla technicznego odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych oraz pracowników fizycznych odpowiedzialnych za bezpośrednie wykonywanie i realizację robót budowlanych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujący czynności w zakresie określonym w pkt 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
3) Stosownie do sposobu zatrudnienia osób o którym mowa w art. 95 ust. 1, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 2 ustawy PZP - sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, Zamawiający będzie wymagał:
a) od Wykonawcy w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (każdorazowo na żądanie Zamawiającego), przedłożył potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę (w formie zanonimizowanej) zawartych pomiędzy Wykonawcą bądź podwykonawcą a pracownikami, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z oświadczeniem będącym załącznikiem nr 11 do SWZ,
b) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, o których mowa w Rozdziale XII ust. 4 pkt. 1 SWZ w terminie 7 dni roboczych od daty wskazanej pkt. 3 ust. 1 przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze Umowy. Niedopełnienie ww. obowiązku skutkować będzie również przesłaniem zawiadomienia do Państwowej Inspekcji Pracy z informacją, że istnieje uzasadniona przesłanka, iż osoby zatrudnione przez Wykonawcę świadczą stosunek pracy w oparciu o umowę cywilnoprawną.
5) Zamawiający wymaga, aby po zawarciu Umowy z Wykonawcą i przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu Umowy w zakresie czynności, do których niezbędne jest zatrudnienie osób na podstawie Umowy o pracę, Wykonawca przedłożył w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy listę osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę, która posłuży do wydania imiennych identyfikatorów. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawcy, co oznacza, że podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia listy osób zatrudnionych na umowę o pracę w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy o podwykonawstwo. Wykonawca zobowiązany jest również do przedłożenia w formie pisemnej wykazu pozostałych osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, ale nie są zatrudnione na Umowę o pracę.
5. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenie lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt4), 5) oraz 7)-10) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5) Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3) Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2023 poz.1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale XII ust.3 pkt 1) – 3). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp w ww. terminie składa również, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale XII ust.3 pkt 1) – 3) dotyczące każdego z tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 340 000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.2) Wykaz robót budowlanych kierowanych przez wskazanego przez Wykonawcę Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych kierowanych przez wskazanego przez Wykonawcę Kierownika w branży instalacyjnej - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
4) Wykaz wykonanych robót budowlanych kierowanych przez wskazanego przez Wykonawcę Kierownika w branży instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
BrakSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Brak6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 462 ust. 3 ustawy PZP w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.2. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiedzialny za całość robót przedstawi listę wszystkich pracowników, którzy będą wykonywali prace na terenie Ośrodka.
3. Zgodnie z art. 462 ust. 6 ustawy PZP jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zgodnie z art. 462 ust. 5 ustawy PZP, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy (art.125 ust. 1 ustawy PZP).
5. Wszystkie zainstalowane urządzenia i wyposażenie musi posiadać gwarancję min. 1 rok.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.