Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbema.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bem.zawiercie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b458bd-e0ce-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu - II zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z dyspozycją art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uprzednio przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym - w przedmiotowej sprawie - nie zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty, gdyż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25.04.2022 r., w zakresie Zadania I oraz w zakresie Zadania II nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający, w oparciu o brzmienie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp zaprosił Wykonawcę: Stanisław Morel, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Usługi Remontowo Budowlane Stanisław Morel - do negocjacji.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-97db7aae-b643-11ec-9f44-6e63702cb2f7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0019/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I, pn.: „Remont korytarzy w budynku Zespołu Szkół im. gen. J. Bemaw Zawierciu wraz z bieżącą konserwacją części pomieszczeń szkoły”, w zakres którego wchodzi remont korytarzy szkoły wraz z bieżącą konserwacją części pomieszczeń szkoły, tj.: sali gimnastycznej, szatni, auli, biblioteki.
Opis, sposób realizacji przedmiotowego zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawarty został w:
• opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załącznik Nr 6A do Zaproszenia do negocjacji;
• przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 7A do Zaproszenia do negocjacji;
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik Nr 8A do Zaproszenia do negocjacji;
• w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 254755,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II, pn.: „Remont muru oporowego wraz z bieżącą konserwacją schodów zewnętrznych przy Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu”Opis, sposób realizacji przedmiotowego zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawarty został w:
• opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załącznik Nr 6B do Zaproszenia do negocjacji;
• przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 7B do Zaproszenia do negocjacji;
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik Nr 8B do Zaproszenia do negocjacji;
• w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 72639,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 8) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Powinność Zamawiającego do podjęcia negocjacji z zaproszonym do negocjacji wykonawcą i ich przeprowadzenia w celu uzgodnienia warunków zawarcia oznaczonej w Zaproszeniu umowy - nie mogła zostać spełniona, gdyż Zaproszenie do negocjacji nie spotkało się z odpowiedzią Wykonawcy (Wykonawca nie przystąpił do negocjacji w umówionym terminie, tj. 20.06.2022r. o godzinie 09.00 w siedzibie Zamawiającego).
W związku z powyższym, Pełnomocnik Zamawiającego postanawia jak w sentencji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 8) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Powinność Zamawiającego do podjęcia negocjacji z zaproszonym do negocjacji wykonawcą i ich przeprowadzenia w celu uzgodnienia warunków zawarcia oznaczonej w Zaproszeniu umowy - nie mogła zostać spełniona, gdyż Zaproszenie do negocjacji nie spotkało się z odpowiedzią Wykonawcy (Wykonawca nie przystąpił do negocjacji w umówionym terminie, tj. 20.06.2022r. o godzinie 09.00 w siedzibie Zamawiającego).
W związku z powyższym, Pełnomocnik Zamawiającego postanawia jak w sentencji.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.