Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170249/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Imielno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Imielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmentarna
1.5.2.) Miejscowość: Imielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-313
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@imielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.imielno.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://imielno.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Imielno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5103dc55-d830-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Imielno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Imielno” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKZ.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2377922,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości BorszowicePrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
3) roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
4) ocieplenie budynku,
5) roboty wykończeniowe elewacji,
6) wykonanie instalacji wodociągowych i wentylacji.- wykonanie chodników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 659139,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości GrudzynyPrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
3) roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
4) ocieplenie budynku,
5) roboty wykończeniowe elewacji,
6) wykonanie instalacji wodociągowych i wentylacji.- wykonanie chodników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 649311,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: - Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości MierzwinPrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
3) roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
4) ocieplenie budynku,
5) roboty wykończeniowe elewacji,
6) wykonanie instalacji wodociągowych i wentylacji.- wykonanie chodników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 418518,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości MotkowicePrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
3) roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
4) ocieplenie budynku,
5) roboty wykończeniowe elewacji,
6) wykonanie instalacji wodociągowych i wentylacji.- wykonanie chodników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 651028,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 1, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 2, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 3, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 4, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.