Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00123338/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00125981/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00127207/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcmnzoz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78893dc1-b4d0-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110396/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP/TP1/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości opisane są szczegółowo w SWZ - Załącznik 2 do SWZ – Formularz Cenowy oraz czas oczekiwania na wyniki - Załącznik nr 6 do SWZ – Czas oczekiwania na wynik badań.
Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
1 HPV- wykrywanie DNA i różnicowanie wirusa - 37 genotypów (6,11,16,18,26,31,33,35,39,40,42,45,51,52,53,54,55,56,58,59,61,62,64,66,67,68,69,70,71,72,73,81,82,83,84,IS39, CP6108) szt. 63
2 HPV- wykrywanie DNA 14 wysokoonkogennych typów wirusa, wykrywane genotypy: 16, 18, 31, 33,35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59, 66, 68 (badanie jakościowe, genotypowanie jedynie 16 i 18) szt. 104
3 HPV RNA -wykrywanie mRNA onkogenów E6 i E7 wirusa HPV, genotypów 16, 18, 31, 33 i 45 szt. 7
4 HPV- wykrywanie DNA i genotypowanie 14 wysokoonkogennych typów wirusa, wykrywane genotypy: 16, 18, 31, 33,35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59, 66, 68 szt. 63
6 Pakiet LBC-HPV: Cytologia płynna LBC oraz wykrywanie DNA 14 wysokoonkogennych typów wirusa HPV met. Real Time-PCR (HPV-HR) szt. 1
7 Pakiet LBC-MCU: Cytologia płynna LBC oraz wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis/ Mycoplasma genitalium/ Mycoplasma hominis/ Ureaplasma sp. metodą Real Time-PCR szt. 1
8 Pakiet LBCHPCH: Cytologia płynna LBC, wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis oraz wykrywanie DNA 14 wysookonkogennych typów wirusa HPV (HPV-HR) metodą Real Time-PCR szt. 1
9 Pakiet MCU-HPV: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium, Ureaplasma sp. oraz wykrywanie DNA wirusa HPV szt. 1
10 Chlamydia trachomatis- jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 10
11 HSV- jakościowo (Wykrywanie DNA oraz różnicowanie typów I i II wirusa metodą Real Time-PCR) szt. 1
12 Mycoplasma hominis- jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time - PCR) szt. 1
13 Mycoplasma fermentans DNA szt. 1
14 Neisseria gonorrhoeae- jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 1
15 Streptococcus agalactiae (GBS) (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 10
16 Treponema palladium (Wykrywanie DNA) szt. 1
17 Trichomonas vaginalis (Wykrywanie DNA) szt. 1
18 Ureaplasma parvum/ Ureaplasma urealyticum (Wykrywanie DNA metodą Real Time - PCR, jakościowo) szt. 10
1 Ureaplasma sp. (Wykrywanie DNA metodą Real-Time PCR) szt. 1
20 Pakiet LBC-CHT: Cytologia płynna LBC + oraz wykrywanie Chlamydia trachomatis metodą Real Time-PCR szt. 1
21 Pakiet MCU-HSV: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium, Ureaplasma sp. oraz wykrywanie DNA wirusa HSV typ I i II szt. 1
22 Pakiet MCU-MLX: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis/ Mycoplasma hominis/ Mycoplasma genitalium/ Ureaplasma sp. metodą Multipleks Real Time-PCR szt. 10
23 Pakiet PROMHPV: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium, Ureaplasma sp, oraz wykrywanie DNA i genotypowanie 37 typów wirusa HPV szt. 1
24 Adenowirus-DNA -ilościowo (Oznaczanie DNA metodą Real Time PCR) szt. 1
25 Adenowirus-DNA -jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 10
26 Aspergillus fumigatus (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 1
27 Babesia (Wykrywanie DNA met. PCR) szt. 1
28 Bartonella henselae (Koci pazur) - metodą Real Time-PCR szt. 1
29 BK wirus-DNA -ilościowo (Oznaczanie DNA wirusa metodą Real Time-PCR) szt. 1
(...)Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.www.pcmnzoz.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75770,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108537,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75770,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alab Laboratoria Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220000217
7.3.3) Ulica: Stępińska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-739
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
13, 16, 17, 27, 28, 44,53, 58,59,60,61,63,65,84,87,106,107,111,117,120,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75770,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-25 do 2024-05-31INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.