Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276003/01 - Wynik z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem pojazdu do przewozu osób wraz z kierowcą
na trasie Warszawa – Chęciny - Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 7674
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.anucinska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem pojazdu do przewozu osób wraz z kierowcą
na trasie Warszawa – Chęciny - Warszawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-118a6c50-d17f-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Wynajem pojazdu do przewozu osób wraz z kierowcą na trasie Warszawa-Chęciny-Warszawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8910133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/891013
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiającego z
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVII SWZ, przy
użyciu Platformy zakupowej firmy OPEN NEXUS Sp. z o.o. ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, zwanej „Platformą".
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania
przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/891013
5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB
1) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w
drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
7. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest na stronie internetowej pod adresem :
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Szczegółowy sposób komunikacji został określony w Rozdziale XVII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska z
siedzibą przy Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych
osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@pw.edu.pl,
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WMiNI/PP-01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wynajmu pojazdu do przewozu osób wraz z kierowcą na trasie Warszawa – Chęciny – Warszawa dla Centrum Studiów Zaawansowanych.
1.1. Wyjazd z Warszawy w dniu 22.03.2024
Miejsce podstawienia autokaru: Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1,
00-661 Warszawa
Adres docelowy: Europejskie Centrum Edukacji Geologicznej UW, Korzecko 1c, 26-060 Chęciny
1.2. Wyjazd z Chęcin w dniu 24.03.2024
Miejsce podstawienia autokaru: Europejskie Centrum Edukacji Geologicznej UW, Korzecko 1c, 26-060 Chęciny
Adres docelowy: Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-22 do 2024-03-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 60%
Kryterium środowiskowe – 40%
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najkorzystniejszym bilansie punktów uzyskanych w ww. kryteriach, obliczonym wg wzoru:
KO = KC + KŚ
gdzie:
KO – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KŚ – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Kryterium środowiskowe”
Szczegółowy opis zgodnie z zapisami Rozdziału XII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe (KŚ): pojazdy wykorzystywane na potrzeby realizacji zamówienia spełniające normę emisji spalin EURO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami Rozdziału IX ust.2 SWZ:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub
2) aktualną licencję wspólnotową na wykonywanie międzynarodowego transportu w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub
3) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydana na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, tzn. sprzed wejścia w życie ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców, uprawniającą do wykonywania przewozów osób w krajowym transporcie drogowym do czasu upływu terminu jej ważności.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje co najmniej 1 osobą (kierowcą) zdolną do wykonywania zamówienia, zapewniającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie z których każda spełnia nw. warunki:
posiada 3-letni staż pracy jako kierowca pojazdów do przewozu osób oraz kwalifikacje zawodowe w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych,
Wykaz osób należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Środkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, jest oświadczenie
sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy.
Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z
Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) formularz oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców.2. Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców.
3. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 8 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i pod rygorem bezskuteczności wymagają zawarcia aneksu w formie jaką Strony przewidziały w celu zawarcia umowy.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli ich przesunięcie jest wynikiem okoliczności, za które odpowiedzialny jest Zamawiający, w szczególności jeżeli stanowi ono następstwo:
a) zmiany w strukturze lub organizacji Zamawiającego,
b) konieczności dokonania zmiany w obszarze finansowania zamówienia itp.,
c) zmiany ustalonego terminu wyjazdu, w zakresie, w jakim ww. okoliczności mają lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminów umownych – termin zostanie przesunięty o czas trwania powstałych okoliczności;
2) w przypadku przesunięcia terminów umownych, które są wynikiem wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 9 - termin zostanie przesunięty o czas działania siły wyższej;
3) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - termin zostanie przesunięty o czas trwania powstałych okoliczności;
4) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana zakresu zamówienia powierzonego ww. podwykonawcom;
5) ewentualnej zmiany pojazdu/ pojazdów jakim świadczone są usługi przewozu osób, z zastrzeżeniem, że standard pojazdu winien być taki sam lub wyższy od standardu pojazdu, określonego w Formularzu ofertowym w pkt 4 stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; Zamawiający dokona weryfikacji pojazdu na podstawie przekazanego przez Wykonawcę opisu pojazdu oraz kserokopii polis ubezpieczeniowych i dowodu rejestracyjnego (poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), pod rygorem niedopuszczenia tego pojazdu do świadczenia usług przewozu osób na zlecenie Zamawiającego;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
7) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą (upusty, rabaty przy zachowaniu dotychczasowego zakresu świadczenia) - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
3. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 Zamawiający przewiduje:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, który uprawnia Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynoszący 2% w stosunku do wartości wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy,
2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia – następny dzień po zawarciu umowy.
5. Sposób ustalania zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3, nastąpi na podstawie wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, nie częściej niż raz na
kwartał.
6. Łączna, maksymalna wartość zmian wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5 nie może przekroczyć 5 % wysokości wynagrodzenia umownego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/891013
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia najpóźniej przed zawarciem umowy:1) ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z PKD w związku z wykonywaniem przez niego zawodu przewoźnika drogowego wskutek wystąpienia wypadku ubezpieczeniowego oraz z tytułu posiadania mienia i szkody wyrządzone w związku ze świadczeniem usług na sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
2) aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w sytuacji gdy złożone uprzednio na wezwanie zezwolenie/licencja, wygasło, zostało zmienione, zawieszone lub cofnięte.
2. Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.