eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówPRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY WRAZ Z INSTALACJAMI - ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY WRAZ Z INSTALACJAMI – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY WRAZ Z INSTALACJAMI – ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bdb8470-a2d6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury wraz z instalacjami - III etap.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5768357,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie – Etap III.
2. Etap III (a w zasadzie jego część 2) podobnie jak poprzednie etapy został wydzielony z całego zakresu przebudowy budynku i obejmuje w pełni funkcjonalne elementy mogące funkcjonować przed zakończeniem całego zakresu przebudowy, co umożliwia ich użytkowanie przed zakończeniem przebudowy.
3. Zadanie obejmuje:
1) w branży konstrukcyjnej i architektonicznej
­- przebudowę lewej klatki schodowej (od strony południowej) na wysokości dwóch kondygnacji z montażem dwóch klap oddymiających,
­- wyburzenie istniejącej i budowę nowej poszerzonej klatki schodowej tylnej (od strony północnej) na wysokości wszystkich 3 kondygnacji z montażem klapy oddymiającej,
­- remont rozdzielni elektrycznej w piwnicy,
­- przebudowę sali widowiskowej z balkonem, sceną i zasceniem, w tym montaż ustrojów akustycznych na ścianach i suficie, wykonanie konstrukcji nośnej pod fotele na balkonie, wymianę wszystkich foteli na Sali widowiskowej i balkonie, wymianę podłogi sceny i zascenia oraz sali widowiskowej,
­- przebudowę pomieszczeń na parterze w tym holu wejściowego, szatni dla gości, sekretariatu, gabinetu dyrektora, dwóch pomieszczeń biurowych i pomieszczenia socjalnego; likwidacje istniejących sanitariatów obok gabinetu dyrektora,
­- przebudowę korytarza komunikacyjnego między zasceniem i klatką schodową tylną,
­- przebudowę projektorowni z 3 pomieszczeniami magazynowymi i 1 pomieszczeniem porządkowym;
2) w branży sanitarnej
­- demontaż istniejącej instalacji wod-kan, CO, hydrantowej,
­- wykonanie kanalizacji sanitarnej, instalacji wody zimnej, nowej instalacji hydrantowej, instalacji c.o., wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w przebudowywanych pomieszczeniach, instalacji klimatyzacyjnej sali widowiskowej, instalacji oddymiania klatek schodowych;
3) w branży elektrycznej
­- demontaż starej instalacji elektrycznej z osprzętem i oprawami oświetleniowymi,
­- montaż nowej instalacji elektrycznej z gniazdami i łącznikami,
­- montaż opraw oświetleniowych, opraw awaryjnych,
­- montaż rozdzielnic elektrycznych,
­- montaż czujek pożarowych i czujek dymu,
­- montaż systemu oddymiania klatek schodowych,
­- montaż instalacji okablowania komputerowego,
­- montaż systemu nadzoru wizyjnego i alarmu z 4 kamerami;
4) system audiowizualny
­- nagłośnienie sceniczne (nagłośnienie główne, mikser FOH, mikser monitorowy, mikrofony przewodowe i bezprzewodowe, monitor osobisty i monitory sceniczne, odtwarzacz/rejestrator twardodyskowy),
­- system oświetlenia scenicznego,
­- system projekcji multimedialnej,
­- system centralnego sterowania,
­- mechanika sceny,
­- system nagłośnienia kinowego.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
5. Obiekt dostosowany jest do obsługi osób niepełnosprawnych przez zastosowanie windy osobowej, odpowiednich korytarzy łączących wszystkie pomieszczenia kondygnacji, toalet dla osób niepełnosprawnych i odpowiedniej szerokości wszystkich drzwi. Każdy etap przebudowy ma na celu przystosowanie dla osób niepełnosprawnych kolejnych pomieszczeń budynku.
6. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
7. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
­ 45000000-7 Roboty budowlane
2) Dodatkowe kody CPV:
­ 45212300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
­ 45111300-1 Roboty rozbiórkowe
­ 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
­ 45262500-6 Roboty murarskie i murowe
­ 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
­ 45410000-4 Tynkowanie
­ 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
­ 45442100-8 Roboty malarskie
­ 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
­ 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
­ 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
­ 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
­ 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
8. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
13. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Przedmiotowe zamówienie jest już kolejnym zamówieniem (etapem) na roboty budowlane związane z przebudową budynku Miejskiego Domu Kultury wraz z instalacjami, co już teoretycznie można uznać, jako podzielenie zamówienia na części w odrębnie prowadzonych postępowaniach. Poprzednie etapy realizowane były w latach 2020-2022.
Za brakiem podziału niniejszego udzielanego zamówienia na jeszcze mniejsze części przemawiają względy techniczne i organizacyjne. Wprowadziłoby to niepotrzebne zamieszanie przy wykonywaniu robót budowlanych skutkujące opóźnieniem w realizacji zamówienia z możliwym przełożeniem na utratę dofinansowania. Przyczyną tego stanu rzeczy jest to, że teren objęty niniejszym zamówieniem posiada zbyt małą powierzchnię, aby podzielić go na mniejsze zakresy, za które będą odpowiedzialni kolejni wykonawcy.
W sytuacji opisanej powyżej niepodzielenie udzielanego zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz nie wpłynie na udział małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu, gdyż Wykonawcy w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu ustalonych na proporcjonalnym poziomie w stosunku do przedmiotu zamówienia mogą również wspólnie składać ofertę lub polegać na zasobach podmiotów trzecich (podwykonawców).
Zgodnie z zapisami promesy wstępnej w ramach Polskiego Ładu Zamawiający musi ogłosić postępowanie zakupowe w celu wyboru Wykonawcy/Wykonawców inwestycji w terminie nie dłuższym niż 9 miesięcy od dnia udostępnienia promesy wstępnej przez BGK. W przypadku realizacji zamówienia z podziałem na części istnieje ryzyko wyboru Wykonawcy tylko na niektóre z części. Wówczas wystąpi konieczność powtórzenia postępowania. W sytuacji nieudanej powtórnej procedury Zamawiającemu może nie wystarczyć czasu, by przeprowadzić kolejne postępowanie, ponieważ upłynie dziewięciomiesięczny termin na jego ogłoszenie. W związku z tym promesa wygaśnie, a Zamawiający utraci całe dofinansowanie.
W przypadku konieczności powtórzenia postępowania z uwagi na wybór Wykonawców tylko niektórych części zamówienia wybrani Wykonawcy w ramach pierwszego postępowania będą zmuszeni czekać na podpisanie umowy do czasu rozstrzygnięcia ostatniej procedury. Rodzi to ryzyko, że któryś z oczekujących Wykonawców zrezygnuje z realizacji zamówienia, co może oznaczać utratę dofinansowania.
Nie można wykluczyć również ekstremalnych sytuacji, a mianowicie gdy jeden z Wykonawców w ogóle nie wykona swojej części zamówienia albo wda się w spór z Zamawiającym co do jakości wykonanych przez niego prac. Nastąpi to np. gdy Zamawiający uzna, że nie doszło do prawidłowego zrealizowania części zamówienia. Taki spór będzie musiał rozstrzygnąć Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, co z kolei skutkuje koniecznością oczekiwania na odbiór końcowy przez pozostałych Wykonawców, którzy swoje części zamówienia wykonali w sposób należyty i terminowy.
Zadanie inwestycyjne uzyskało wsparcie finansowe z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych - Wstępna Promesa: Edycja 2/2021/2348/ PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9508071,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9508071,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9508071,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exeles Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627-249-04-41

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 27

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9508071,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.