eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HażlachModernizacja Szkoły Podstawowej im. Księstwa Cieszyńskiego w Pogwizdowie poprzez termomodernizację, przebudowę kotłowni c.o. oraz zmianę poszycia dachowego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Księstwa Cieszyńskiego w Pogwizdowie poprzez termomodernizację, przebudowę kotłowni c.o. oraz zmianę poszycia dachowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hażlach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 57

1.5.2.) Miejscowość: Hażlach

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-419

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8569479

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@hazlach.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/hazlach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Księstwa Cieszyńskiego w Pogwizdowie poprzez termomodernizację, przebudowę kotłowni c.o. oraz zmianę poszycia dachowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a37d36-bf2d-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059683/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Księstwa Cieszyńskiego w Pogwizdowie poprzez termomodernizację, przebudowę kotłowni, zmianę poszycia dachowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2023.K

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1688781,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pogwizdowie z podziałem na etapy.
W ramach Etapu I zadania przewidziano:
1. Wymianę pokrycia dachu budynku szkoły.
Roboty budowlane obejmują:
- pokrycie dachu blachodachówką – segment szkoły (kolor RAL 8017),
- pokrycie dachu płytami warstwowymi z rdzeniem styropianowym gr. 15cm (kolor od zewnątrz – góra płyty RAL 9006, kolor od wewnątrz – dół płyt RAL 9010),
- pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej – dach nad wejściem główny do budynku szkoły,
- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0,7 mm (kolor RAL 8017),
- montaż elementów wyposażenia dachu – ławy kominiarskie, śniegołapy (kolor RAL 8017),
- montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej (kolor RAL 8017),
- remont kominów ponad dachem,
- osadzenie okien dachowych,
- wymianę instalacji odgromowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacjach Technicznych - plik zawierający skompensowane dokumenty w formacie ZIP o nazwie: „specyfikacje techniczne-wymiana pokrycia dachu” oraz w dokumentacji projektowej - plik zawierający skompensowane dokumenty w formacie ZIP o nazwie: „dokumentacja projektowa-wymiana pokrycia dachu.”

2. Instalację elektryczną wyłącznika pożarowego oraz zasilanie hydroforowni.
Planuje się wymianę i zabudowę nowego złącza kontrolno-pomiarowego wraz z wyłącznikiem pożarowym, które zostanie zainstalowane na zewnątrz obiektu. Wyłącznik pożarowy będzie wyłączany z dwóch miejsc tzn. jeden przycisk zostanie zabudowany przy wejściu z ul. Szkolnej, a drugi przy wejściu od ul. Katowickiej – są to wejścia główne do obiektu. Przewód zasilający nowe przyciski PWP1-W01 powinien być przewodem typu HDGs 5x1,5mm2 pożarowym. Przewody winny zostać przeprowadzone przez obiekt na poziomie parteru w rurze ochronnej pożarowej typu ICTA 12/8 ogniowej umocowanej na uchwytach pożarowych.
Ponadto sprzed wyłącznika pożarowego zostanie wyprowadzona linia przewodem HDGs 5x4mm2, która będzie bezpośrednio wprowadzona do falownika na silniku pompy hydroforu. Przewód zasilający winien zostać poprowadzony w rurze ochronnej pożarowej typu ICTA 26 umocowanej na uchwytach pożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacjach Technicznych - plik zawierający skompensowane dokumenty w formacie ZIP o nazwie: „specyfikacje techniczne-wyłącznik pożarowy” oraz w dokumentacji projektowej - plik zawierający skompensowane dokumenty w formacie ZIP o nazwie: „dokumentacja projektowa-wyłącznik pożarowy.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1499255,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2478956,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1499255,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070795077

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane w zakresie wymiany pokrycia dachu:
1. Hruby Łukasz Tynki Maszynowe Usługi Ogólnobudowlane
2. W.w-Bud 2 Kamil Kubiesa
Roboty budowlane w zakresie robót instalacyjnych
1. kb Elektro s.c. Krzysztof Tokar, Bogdan Fudalej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1499255,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 462 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.