eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskRemonty nawierzchni drogowych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d9769db-b6a4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9769db-b6a4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041096/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty nawierzchni drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – „Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczy”

A. Zakres podstawowy:

Roboty ziemne mechaniczne
- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV – 340 m3
- Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 10 m3
- Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2·km, grunt kategorii III-IV – 440 m3
- Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5·km odległości transportu, ponad 2·km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV. – 100 m3
- wykonanie nasypów i plantowanie terenu wraz z dowozem gruntu na dz. nr ew. 361 w Hucisku
- dostarczenie gruntu – 10m3
- Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 – 150 godzin
- Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi – 100 godzin

Przepusty drogowe
- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 50·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 6 m
- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50·cm – 2 szt.
- Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30·cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2
- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 40·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 30 m
- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40·cm – 2 szt.
- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,50·m, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy. – 10 m


Ścinanie poboczy
- Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10·cm, z transportem urobku na odległość do 2 km – 325 m2

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.

Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 114113,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – „Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem”

A. Zakres podstawowy:

Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych
Oskardowanie uszkodzonego miejsca, wywiezienie materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm, zaklinowanie z polewaniem wodą, zagęszczenie wałem wibracyjnym, miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych – 200m3

Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 - 31.5mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 780 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 180 m3

Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 - 40mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 75 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 90 m3

Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 - 63mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 330 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 10 m3

Remont nawierzchni drogowych żużlem
- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, materiał inwestora – 35 000 m3*km


Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu koparki – 5 godzin
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu równiarki – 5 godzin
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.

Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 511897,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 3 – „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych”

A. Zakres podstawowy:

Remonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznych
Wycięcie uszkodzonego miejsca piłą diamentową lub frezarką z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonego miejsca z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km, skropienie uszkodzonego miejsca bitumem, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem - 15 m3

Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji zastosowaniem remontera
Oczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywozem urobku na odległość do 2 km, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem z zastosowaniem remontera – 60 m3

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.

Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 201375,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78101,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152907,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104205,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180542885

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2 lokal 14

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104205,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 233 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wpłynęło 3 oferty na realizację części nr 2 - „Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem”, tj.:

1) Oferta Wykonawcy: Usługi Transportowe Piotr Jedynak, Wierzbna 241, 37-500 Jarosław za cenę: 520 905,00 zł
2) Oferta Wykonawcy: Rutkowski & Trębacz S.C., Ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk, za cenę: 325 458,00 zł
3) Oferta Wykonawcy: Kan-Market Dawid Dubiel, Sarzyna 944a, 37-310 Sarzyna, za cenę: 270 458,55 zł

Wykonawca Kan-Market Dawid Dubiel, Sarzyna 944a, 37-310 Sarzyna nie złożył w wymaganym terminie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia na część nr 2. W związku z tym Zamawiający zobowiązany był odrzucić ofertę Wykonawcy.

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na część nr 2 tj. Rutkowski & Trębacz S.C., Ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk uchylił się od zawarcia umowy na część nr 2 w sprawie w/w zamówienia publicznego (pismo Wykonawcy przesłane dnia 17-04-2023 r.)
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie części nr 2 zamierzał przeznaczyć kwotę – 420 244,26 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najtańszej oferty spośród ofert pozostałych w postępowaniu.


Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie na część nr 2 - „Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem” w ramach zadania pn.: „Remonty nawierzchni drogowych” na podstawie art. 255 pkt 3 oraz art. 263 uPzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185238,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 180296251

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 233 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.