Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169302/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa infrastruktury drogowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Wyszków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa infrastruktury drogowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Wyszków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de60ef3f-d450-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060324/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Nadzór inwestorski nad realizacja zadania pn.: „ Budowa infrastruktury drogowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Wyszków”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROZ.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Rozbudowa ul. Sosnowej w Wyszkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą i kanalizacją sanitarną.Nadzór inwestorski zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), w tym m. in.:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą, projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad stwierdzonych w trakcie odbioru,
e) wizytacja nadzorowanego obiektu codziennie w dni robocze, jeżeli zajdzie taka konieczność również w soboty,
f) kontrolowanie wykonania robót zgodnie z kosztorysem ofertowym do umowy, w tym udzielanie wyjaśnień do ewentualnych rozbieżności oraz wykazanie faktycznych ilości powykonawczych.
g) kontrolowanie i rozliczanie budowy m.in. sprawdzania i opisywania faktur Wykonawcy pod względem merytorycznym, formalno-prawnym i rachunkowym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
h) kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub zamienne oraz sporządzania kosztorysów różnicowych.
i) sporządzanie na żądanie Zamawiającego sprawozdań z czynności wykonanych w zakresie realizacji inwestycji które obejmować będzie:
- wykaz robót wykonanych w określonym okresie sprawozdawczym;
- oświadczenie co do terminowości wykonywania prac przez Wykonawcę;
- wskazanie wszelkich innych okoliczności mających wpływ na terminowość i jakość oraz koszty realizacji
inwestycji,
- wskazanie stwierdzonych uchybień i podjętych przez Zleceniobiorcę środkach w celu ich usunięcia .
j) udział, na każde żądanie Zamawiającego, w komisjach technicznych na placu budowy lub
w siedzibie Zamawiającego,
k) kontrolowanie prawidłowości realizacji inwestycji z planem BIOZ,
l) czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów BHP przy realizacji inwestycji.
m) w przypadku powstania po zakończeniu inwestycji sporu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych uczestnictwo w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych dokumentów w tym m. in. opinii, sprawozdań, lub weryfikacji przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi.
n) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i przeglądach związanych z egzekwowaniem usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 258978,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II Budowa ulicy Szlachetnej i ulic przyległych w miejscowości Leszczydół Nowiny wraz z budową kanalizacji sanitarnej.Nadzór inwestorski zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), w tym m. in.:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą, projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad stwierdzonych w trakcie odbioru,
e) wizytacja nadzorowanego obiektu codziennie w dni robocze, jeżeli zajdzie taka konieczność również w soboty,
f) kontrolowanie wykonania robót zgodnie z kosztorysem ofertowym do umowy, w tym udzielanie wyjaśnień do ewentualnych rozbieżności oraz wykazanie faktycznych ilości powykonawczych.
g) kontrolowanie i rozliczanie budowy m.in. sprawdzania i opisywania faktur Wykonawcy pod względem merytorycznym, formalno-prawnym i rachunkowym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
h) kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub zamienne oraz sporządzania kosztorysów różnicowych.
i) sporządzanie na żądanie Zamawiającego sprawozdań z czynności wykonanych w zakresie realizacji inwestycji które obejmować będzie:
- wykaz robót wykonanych w określonym okresie sprawozdawczym;
- oświadczenie co do terminowości wykonywania prac przez Wykonawcę;
- wskazanie wszelkich innych okoliczności mających wpływ na terminowość i jakość oraz koszty realizacji
inwestycji,
- wskazanie stwierdzonych uchybień i podjętych przez Zleceniobiorcę środkach w celu ich usunięcia .
j) udział, na każde żądanie Zamawiającego, w komisjach technicznych na placu budowy lub
w siedzibie Zamawiającego,
k) kontrolowanie prawidłowości realizacji inwestycji z planem BIOZ,
l) czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów BHP przy realizacji inwestycji.
m) w przypadku powstania po zakończeniu inwestycji sporu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych uczestnictwo w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych dokumentów w tym m. in. opinii, sprawozdań, lub weryfikacji przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi.
n) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i przeglądach związanych z egzekwowaniem usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 143907,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lucynowie Dużym i LucynowieNadzór inwestorski zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), w tym m. in.:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą, projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad stwierdzonych w trakcie odbioru,
e) wizytacja nadzorowanego obiektu codziennie w dni robocze, jeżeli zajdzie taka konieczność również w soboty,
f) kontrolowanie wykonania robót zgodnie z kosztorysem ofertowym do umowy, w tym udzielanie wyjaśnień do ewentualnych rozbieżności oraz wykazanie faktycznych ilości powykonawczych.
g) kontrolowanie i rozliczanie budowy m.in. sprawdzania i opisywania faktur Wykonawcy pod względem merytorycznym, formalno-prawnym i rachunkowym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
h) kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub zamienne oraz sporządzania kosztorysów różnicowych.
i) sporządzanie na żądanie Zamawiającego sprawozdań z czynności wykonanych w zakresie realizacji inwestycji które obejmować będzie:
- wykaz robót wykonanych w określonym okresie sprawozdawczym;
- oświadczenie co do terminowości wykonywania prac przez Wykonawcę;
- wskazanie wszelkich innych okoliczności mających wpływ na terminowość i jakość oraz koszty realizacji
inwestycji,
- wskazanie stwierdzonych uchybień i podjętych przez Zleceniobiorcę środkach w celu ich usunięcia .
j) udział, na każde żądanie Zamawiającego, w komisjach technicznych na placu budowy lub
w siedzibie Zamawiającego,
k) kontrolowanie prawidłowości realizacji inwestycji z planem BIOZ,
l) czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów BHP przy realizacji inwestycji.
m) w przypadku powstania po zakończeniu inwestycji sporu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych uczestnictwo w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych dokumentów w tym m. in. opinii, sprawozdań, lub weryfikacji przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi.
n) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i przeglądach związanych z egzekwowaniem usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 38214,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53874,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53874,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROSBUD Robert Rosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621288768
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-202
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53874,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29889,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROSBUD Robert Rosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621288768
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-202
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29889,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11746,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11746,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11746,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROSBUD Robert Rosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621288768
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-202
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11746,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Wyszków
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.