Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013459/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00064727/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-24
- 2024/BZP 00073352/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00095432/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa druków, okładek do akt i teczek dla Sądu Rejonowego
dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oaogrodowa@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0e5b7ee-9285-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa druków, okładek do akt i teczek dla Sądu Rejonowegodla Warszawy-Mokotowa w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e5b7ee-9285-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG-26-1-1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213938,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa okładek na akt i teczek, realizowana w formie świadczeń częściowych, dostaw sukcesywnych, które uruchamiane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jednostronnych dyspozycji (zapotrzebowań) przesyłanych drogą elektroniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 22852100-8 - Okładki na akta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22300000-3 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
22313000-7 - Przedruki
22458000-5 - Pozostałe druki
22900000-9 - Różne druki
4.5.5.) Wartość części: 160866 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, realizowana w formie świadczeń częściowych, dostaw sukcesywnych, które uruchamiane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jednostronnych dyspozycji (zapotrzebowań) przesyłanych drogą elektroniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22300000-3 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
22458000-5 - Pozostałe druki
22852100-8 - Okładki na akta
4.5.5.) Wartość części: 53072,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272635,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272635,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272635,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291062930
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 69
7.3.4) Miejscowość: Mąchocice Kapitulne
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
jakie przetargi wygrała firma
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272635,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-02 do 2025-04-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852923,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139278,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85292,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291062930
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 69
7.3.4) Miejscowość: Mąchocice Kapitulne
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
jakie przetargi wygrała firma
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85292,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Utworzenie 3 miejsc opieki u jednego dziennego opiekuna w Gminie Poświętne pod adresem: Brudzewice-Kolonia 59, 26-315 Poświętne
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.