eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPraca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4,5,6.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg
Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4,5,6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-560bd56f-883e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg
Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4,5,6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-560bd56f-883e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085142/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548923

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.3320.83.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Obwód Drogowy Babimost i Obwód Drogowy Zielona Góra
Zakres obejmuje:
Usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych:
- samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton,
- samochód ciężarowy w przedziale min. 20 ton max. 25 ton,
- koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m³,
- koparka kołowa z łyżką skarpową / podsiębierną szer. łyżki min. 1,80 m max. 2,00 m,
- równiarka drogowa samojezdna,
- ładowarka o poj. łyżki 1,5 – 3,5 m3,
- walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0Mg max. 3,5Mg oraz w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg,
- samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą do przewozu. 6 osób (transport brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 184542,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Obwód Drogowy Bobrowice
Zakres obejmuje:
Usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych:
- samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton,
- samochód ciężarowy w przedziale min. 20 ton max. 25 ton,
- koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m³,
- koparka kołowa z łyżką skarpową / podsiębierną szer. łyżki min. 1,80 m max. 2,00 m,
- równiarka drogowa samojezdna,
- ładowarka o poj. łyżki 1,5 – 3,5 m3,
- walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0Mg max. 3,5Mg oraz w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg,
- samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą do przewozu. 6 osób (transport brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 91746,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława
Zakres obejmuje:
Usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych:
- samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą do przewozu. 6 osób (transport brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg),
- samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton,
- samochód ciężarowy w przedziale min. 20 ton max. 25 ton,
- koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m³,
- ładowarka o poj. łyżki 1,5-3,5 m3),
- równiarka drogowa samojezdna,
- walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0Mg max. 3,5Mg oraz w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg,
- zamiatarka mechaniczna – poj. zbiornika min.1m3
- rębak do gałęzi ciągnikowy z rolkami wciągającymi o min. mocy 55KM
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 223194,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań
Zakres obejmuje:
Usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych:
- samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą do przewozu. 6 osób (transport brygady roboczej obwodu drogowego w ramach potrzeb bieżącego utrzymania dróg),
- samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton,
- samochód ciężarowy w przedziale min. 20 ton max. 25 ton,
- koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m³,
- ładowarka o poj. łyżki 1,5-3,5 m3),
- równiarka drogowa samojezdna,
- walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0Mg max. 3,5Mg oraz w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg,
- zamiatarka mechaniczna – poj. zbiornika min.1m3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 223564,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Obwód Drogowy Kłodawa i Obwód Drogowy Drezdenko
Zakres obejmuje:
I. wynajem sprzętu przeznaczonego do robót drogowych:
1) samochód ciężarowy w przedziale min. 15 ton max. 18 ton,
2) koparko-spycharka na podwoziu kołowym o poj. łyżki 0,50 – 1,0 m³,
3) ładowarka o poj. łyżki 1,5 – 3,5 m3,
4) równiarka drogowa samojezdna,
5) walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg,
II. roboty drogowe przy użyciu sprzętu drogowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 194280,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Obwód Drogowy Sulęcin i Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Zakres obejmuje:
I. wynajem sprzętu przeznaczonego do robót drogowych:
1) samochód ciężarowy w przedziale min. 15 ton max. 18 ton,
2) koparko-spycharka na podwoziu kołowym o poj. łyżki 0,50 – 1,0 m³,
3) ładowarka o poj. łyżki 1,5 – 3,5 m3,
4) równiarka drogowa samojezdna,
5) walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg,
II. roboty drogowe przy użyciu sprzętu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 195900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230622,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230622,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230622,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMM Lucki spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521299955

7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230622,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122508,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630121078

7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 25

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122508,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na wyżej wymienione postępowanie wpłynęła jedna oferta.
Cena oferty 339 215,55 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 275 000,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294339,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294339,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294339,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970395680

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 62

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294339,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230502,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276627,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230502,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302625657

7.3.3) Ulica: Huta Szklana 80

7.3.4) Miejscowość: Huta Szklana

7.3.5) Kod pocztowy: 64-761

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230502,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193036,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193036,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193036,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021893390

7.3.3) Ulica: os. Konstytucji 3 Maja 25F lokal 71

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193036,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Kompletna nazwa zamówienia:
Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg
Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie 1 – Obwód Drogowy Babimost i Obwód Drogowy Zielona Góra,
Zadanie 2 – Obwód Drogowy Bobrowice,
Zadanie 3 – Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława,
Zadanie 4 – Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań,
Zadanie 5 – Obwód Drogowy Kłodawa i Obwód Drogowy Drezdenko,
Zadanie 6 – Obwód Drogowy Sulęcin i Obwód Drogowy Ośno Lubuskie.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
(DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.