Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00205921/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00294648/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.4.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001
1.4.8.) Numer faksu: 18 26 77 001
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215685
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00194148/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej Przed zmianą:
ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
Po zmianie:
sekretariat@szpitalrabka.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz
do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego
formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
komunikacji wynosi 150 MB.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale
XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert).
3. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP
Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu wskazanym w SWZ.
6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem postępowania 26.1.5.2022
Po zmianie:
1. Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz
do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego
formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
komunikacji wynosi 150 MB.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale
XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert).
3. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
sekretariat@szpitalrabka.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP
Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu wskazanym w SWZ.
6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem postępowania 26.1.5.2022
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi odbioru, transportu, przetwarzania, zagospodarowania lub unieszkodliwienia odpadów w zależności od jego rodzaju, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zadanie obejmuje odpady o następujących kodach:
Kod odpadu Rodzaj odpadu
20 01 39/15 01 02 tworzywa sztuczne/opakowania z tworzyw sztucznych
20 01 40/15 01 04 metale/opakowania z metali
20 01 01/15 01 01 papier i tektury/opakowania z papieru i tektury
20 01 02/15 01 07 szkło/opakowania ze szkła
20 03 01 niesegregowane zmieszane odpady komunalne (śmieci resztkowe)
20 03 07 odpady wielkogabarytowe (pokasacyjne), meble
20 03 03 odpady ogrodowe, zmiotki uliczne, odpady z zewnętrznych koszy
2) Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy określona została w załączniku nr 1 do SWZ. Podane ilości, mają charakter szacunkowy. Stopień realizacji przedmiotu zamówienia uzależniony jest od potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu zamówienia w mniejszym zakresie niż to wynika z ilości określonych w SWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia w mniejszym zakresie nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest zobowiązany do nabycia od Wykonawcy w okresie realizacji umowy usług o wartości brutto stanowiącej co najmniej 50% zamówienia podstawowego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie trwania zamówienia również do możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości odpadów i kontenerów w ilości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego.
4) Odbiorca odpadów, w ramach świadczonej usługi, udostępni Zleceniodawcy na czas trwania umowy w cenie oferty, kontenery (pojemniki na kołach) do gromadzenia odpadów w ilości odpowiadającej potrzebom – co najmniej 13 kontenerów o pojemności 1100l o stosowanej kolorystyce przypisanej do danej frakcji (5 kontenerów na odpady zmieszane, 4 kontenery na tworzywa sztuczne, 2 kontenery na papier, 1 kontener na szkło, 1 kontener na odpady biodegradowalne) dostosowane do obowiązujących przepisów. Wykonawca winien zagwarantować dostarczenie dodatkowych pojemników do gromadzenia odpadów, jeśli ilość odpadów będzie większa niż pojemność pojemników, którymi dysponuje zamawiający. Kontenery będą dostarczane przez Wykonawcę systemem rotacyjnym. Ilość dostarczonych pustych kontenerów musi być równa ilości odebranych zapełnionych.
5) Wymaga się by Wykonawca zagwarantował wywóz odpadów według potrzeb zamawiającego, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu odpadów zmieszanych, a pozostałych frakcji co najmniej 2 razy w miesiącu w dni robocze w godzinach 7:00 – 14:00. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów i transportu tych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w przypadku zapełnienia pojemników, w ilości kontenerów zawierających odpady wskazane w zgłoszeniu. W takim wypadku odbiór będzie następował w następnym dniu po dokonaniu zgłoszenia, niezależnie od odbioru przewidzianego w zdaniu poprzednim;
6) Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO, aby umożliwić realizację obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Każdy odbiór musi być potwierdzony „Kartą przekazania odpadów” wystawioną elektronicznie w systemie BDO, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) Wykonawca jest zobligowany do posiadania wszelkich stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. wymaganych prawem dotyczących odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów wyszczególnionych w ust. 1, przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygaśnie lub zostanie cofnięte w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
8) Pojazdy służące do transportu odpadów muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa na terenie RP.
9) Obecnym miejscem odbioru odpadów jest Szpital Miejski w Rabce – Zdroju Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słonecznej 3, 34 – 700 Rabka – Zdrój z zastrzeżeniem, że szpital zmienia lokalizację na czas rozbudowy i remontu (Rabka – Zdrój lub okolice miasta).
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi odbioru, transportu, przetwarzania, zagospodarowania lub unieszkodliwienia odpadów w zależności od jego rodzaju, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zadanie obejmuje odpady o następujących kodach: Kod odpadu Rodzaj odpadu 20 01 39/15 01 02 tworzywa sztuczne/opakowania z tworzyw sztucznych 20 01 40/15 01 04 metale/opakowania z metali 20 01 01/15 01 01 papier i tektury/opakowania z papieru i tektury 20 01 02/15 01 07 szkło/opakowania ze szkła 20 03 01 niesegregowane zmieszane odpady komunalne (śmieci resztkowe) 20 03 07 odpady wielkogabarytowe (pokasacyjne), meble 2) Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy określona została w załączniku nr 1 do SWZ. Podane ilości, mają charakter szacunkowy. Stopień realizacji przedmiotu zamówienia uzależniony jest od potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu zamówienia w mniejszym zakresie niż to wynika z ilości określonych w SWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia w mniejszym zakresie nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest zobowiązany do nabycia od Wykonawcy w okresie realizacji umowy usług o wartości brutto stanowiącej co najmniej 50% zamówienia podstawowego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie trwania zamówienia również do możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości odpadów i kontenerów w ilości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego. 4) Odbiorca odpadów, w ramach świadczonej usługi, udostępni Zleceniodawcy na czas trwania umowy w cenie oferty, kontenery (pojemniki na kołach) do gromadzenia odpadów w ilości odpowiadającej potrzebom – co najmniej 13 kontenerów o pojemności 1100l o stosowanej kolorystyce przypisanej do danej frakcji (5 kontenerów na odpady zmieszane, 4 kontenery na tworzywa sztuczne, 2 kontenery na papier, 1 kontener na szkło, 1 kontener na odpady biodegradowalne) dostosowane do obowiązujących przepisów. Wykonawca winien zagwarantować dostarczenie dodatkowych pojemników do gromadzenia odpadów, jeśli ilość odpadów będzie większa niż pojemność pojemników, którymi dysponuje zamawiający. Kontenery będą dostarczane przez Wykonawcę systemem rotacyjnym. Ilość dostarczonych pustych kontenerów musi być równa ilości odebranych zapełnionych. 5) Wymaga się by Wykonawca zagwarantował wywóz odpadów według potrzeb zamawiającego, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu odpadów zmieszanych, a pozostałych frakcji co najmniej 2 razy w miesiącu w dni robocze w godzinach 7:00 – 14:00. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów i transportu tych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w przypadku zapełnienia pojemników, w ilości kontenerów zawierających odpady wskazane w zgłoszeniu. W takim wypadku odbiór będzie następował w następnym dniu po dokonaniu zgłoszenia, niezależnie od odbioru przewidzianego w zdaniu poprzednim; 6) Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO, aby umożliwić realizację obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Każdy odbiór musi być potwierdzony „Kartą przekazania odpadów” wystawioną elektronicznie w systemie BDO, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7) Wykonawca jest zobligowany do posiadania wszelkich stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. wymaganych prawem dotyczących odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów wyszczególnionych w ust. 1, przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygaśnie lub zostanie cofnięte w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. 8) Pojazdy służące do transportu odpadów muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa na terenie RP. 9) Obecnym miejscem odbioru odpadów jest Szpital Miejski w Rabce – Zdroju Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słonecznej 3, 34 – 700 Rabka – Zdrój z zastrzeżeniem, że szpital zmienia lokalizację na czas rozbudowy i remontu (Rabka – Zdrój lub okolice miasta).
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Remont drogi gminnej 364519K ul. Gorczańska w km od 0+919,00 do km 1+090,00 w miejscowości Rabka-Zdrój, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.