Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127963/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Os. Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oł., przebudowa placu zabaw w Miłoszycach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa, 24
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Os. Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oł., przebudowa placu zabaw w Miłoszycach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f530846-be61-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056555/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych, w tym: budowa pełnowymiarowego boiska na terenie Os. Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oł., przebudowa placu zabaw w Miłoszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 541130,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz1. Zakres robot:
1) demontaż, wywóz i utylizacja słupków do piłki siatkowej i obrzeży na podsypce piaskowej.
2) Wykonanie 220,0 m2 nawierzchni boiska z poliuretanu, ograniczonej obrzeżami betonowymi.3) Nawierzchnia poliuretanowa ułożona na podłożu betonowym składa się z dwóch warstw:
• warstwy wierzchniej w kolorze czerwonym i warstwy podkładowej czarnej. Nawierzchnia musi być odporna na warunki atmosferyczne, przepuszczalna dla wody (na podbudowie dynamicznej) oraz nie powodować zbierania wody się na powierzchni.
• Krawężniki pokryte warstwą poliuretanową w sposób ciągły z nawierzchnią boiska. Na powierzchni boiska malowane linie.
2. Charakterystyka podłoża pod nawierzchnię poliuretanową i nawierzchni poliuretanowej znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:
1) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014.
2) Atest Higieniczny PZH lub równoważny.
3) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.
4) Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji.
5) Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej wielkości min. 10 x 10cm (wymagana przed podpisaniem umowy)
4. Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1) słupki wraz z siatką do gry w piłkę siatkową - 1 komplet,
2) piłkochwyt o wysokości 4,0 m i długości 11,0 m - 1 sztuka,
3) ławka bez oparcia do wkopania - 2 sztuki,
4) kosz na śmieci o pojemności 35 litrów - 1 sztuka.
Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. Konstrukcje ławek i kosza na śmieci malowane w kolorze RAL 6029.
5. Dostawa i montaż regulaminu korzystania z boiska. W treści regulaminu należy uwzględnić dane dotyczące inwestora. Konstrukcja regulaminu malowana w kolorze RAL 6029.
6. Odtworzenie trawnika - 196,0 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 103615,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.1. Zakres robót:
1) wykonanie 288,0 m2 nawierzchni boiska z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o wysokości 12-15 mm z wypełnieniem piaskiem kwarcowym, ograniczonej obrzeżem betonowym.
2) Nawierzchnię należy wykonać na podbudowie kamiennej z tłucznia i wyrównać warstwą wyrównawczą z klińca. Na powierzchni boiska malowane linie.
2. Charakterystyka podłoża pod nawierzchnię i parametry nawierzchni z trawy syntetycznej znajdują się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:
1) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem okresu gwarancji udzielonej przez producenta na trawę syntetyczną.
2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni.
3) Aktualny Atest PZH lub równoważny dla trawy syntetycznej.
4) Deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014 (EN 15330-1:2013) wykonana przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzające minimalne parametry nawierzchni wymagane przez Zamawiającego (nie będą uznawane badania wykonywane w laboratoriach wewnętrznych producentów trawy).
5) Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach 25 x 15 cm z metryką producenta
(wymagana przed podpisaniem umowy)
4. Wykonanie 39,6 m2 nawierzchni utwardzonej z bezfazowej kostki betonowej szarej grubości 6 cm,
na podsypce piaskowej, utwardzonej warstwie z kruszywa łamanego oraz zagęszczonej podsypce piaskowej. Nawierzchnia utwardzona ograniczona obrzeżami z krawężników betonowych. Szczegółowa charakterystyka nawierzchni znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
5. Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1) bramki do piłki ręcznej - 2 sztuki,
2) słupki wraz z siatką do gry w piłkę siatkową - 1 komplet.
6. Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
7. Dostawa i montaż regulaminu korzystania z boiska. W treści regulaminu należy uwzględnić dane dotyczące inwestora. Konstrukcja regulaminu malowana w kolorze RAL 6029.
8. Rekultywacja trawnika - 72,0 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 100463,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - przebudowa placu zabaw w Miłoszycach1. Zakres robót:
1) demontaż, wywóz i utylizacja 5 istniejących urządzeń zabawowych, 2 ławek, koszy na śmieci i ogrodzenia.
2) Dostawa i montaż wraz z fundamentami niżej wymienionych nowych urządzeń zabawowych:
3) karuzela - trzy stanowiska - 1 sztuka,
4) huśtawka wahadłowa trzy stanowiska - 1 sztuka; zestaw składa się z trzech różnych stanowisk tj.: siedzisko bocianie gniazdo, siedzisko deseczka oraz siedzisko kubełkowe,
5) koparka - 1 sztuka,
6) wiata wspinaczkowa - 1 sztuka,
7) zestaw wielofunkcyjny z 2 wieżami - 1 sztuka; wszystkie elementy zestawu znajdują się w opisie technicznym do projektu budowlanego,
8) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 sztuka,
9) regulamin placu zabaw - 2 sztuki.
2. Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
3. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty za zgodność z normą PN-EN 1176 opatrzone logiem
PCA tj. wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji.
4. Dostawa i montaż wraz z fundamentami następujących urządzeń komunalnych:
1) ławka z oparciem, do wkopania - 4 sztuki,
2) kosz na śmieci o pojemności 40 litrów - 3 sztuki.
Szczegółowa charakterystyka wymienionych powyżej urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. Konstrukcje ławek i kosza na śmieci stalowe, ocynkowane i malowane na kolor RAL 6029.
5. Wykonanie 95,0 m2 nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z piasku płukanego o frakcji 0-2 mm,
grubości 30 cm, w części pokrywającej strefy funkcjonowania urządzeń (według części rysunkowej), po uprzednim wykonaniu warstwy oddzielającej piasek od gruntu rodzimego z geowłókniny. Geowłókninę należy przymocować do podłoża za pomocą szpilek. Nawierzchnia piaszczysta ograniczona obrzeżami betonowymi.
Szczegółowa charakterystyka nawierzchni znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
6. Wykonanie 256,5 m2 nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z poliuretanu, w części pokrywającej
strefy funkcjonowania urządzeń (według części rysunkowej). Poliuretan na podbudowie dynamicznej. Kolory nawierzchni poliuretanowej: zielony - 92,4 m2, niebieski - 54,6 m2, czerwony - 90,7 m2, pomarańczowy - 18,8 m2. Nawierzchnia poliuretanowa ograniczona obrzeżami betonowymi.
7. Szczegółowa charakterystyka podłoża pod nawierzchnię poliuretanową i nawierzchni
poliuretanowej znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
8. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:
1) karta techniczna oferowanej nawierzchni poświadczona przez jej producenta,
2) informacja wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
3) deklaracja zgodności z normą PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.
9. Wykonanie 110,0 mb ogrodzenia panelowego z 2 furtkami, w tym:
1) ogrodzenie wysokości 1,2 m: 86 mb,
2) ogrodzenie wysokości 1,5 m: 22 mb,
3) szerokość furtki: 1,0 m - dojścia do furtek z wykorzystaniem istniejących krat (stop-dog), po ich uprzednim zdemontowaniu i oczyszczeniu.
4) Kolor ogrodzenia RAL 6005.
10. Szczegółowa charakterystyka ogrodzenia znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
11. Zamawiający odstępuje od wykonania nasadzeń drzew i krzewów wymienionych w punkcie
3.12. „Ukształtowanie terenu i układ zieleni” projektu zagospodarowania terenu.
12. Rekultywacja trawnika - 250,10 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 337050,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14.03.2023 r. Zamawiający dokonał aktualizacji SWZ w zakresie wymaganych przedmiotowych środków dowodowych dla dwóch części postępowania:
• Części 1 - Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz
• Część 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich
Zamawiający umieścił powyższe zmiany w SWZ i zamieścił zaktualizowaną specyfikację na stronie prowadzonego postępowania, jednak do dnia otwarcia ofert nie opublikował ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, co jest niezgodne z przepisami ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) – art. 267 ust. 1 pkt 6.
Spowodowało to rozbieżność między SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu, co zgodnie z art. 255 ust. 6 stanowi niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 oraz 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150624,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198926,31 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14.03.2023 r. Zamawiający dokonał aktualizacji SWZ w zakresie wymaganych przedmiotowych środków dowodowych dla dwóch części postępowania:
• Części 1 - Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz
• Część 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich
Zamawiający umieścił powyższe zmiany w SWZ i zamieścił zaktualizowaną specyfikację na stronie prowadzonego postępowania, jednak do dnia otwarcia ofert nie opublikował ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, co jest niezgodne z przepisami ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) – art. 267 ust. 1 pkt 6.
Spowodowało to rozbieżność między SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu, co zgodnie z art. 255 ust. 6 stanowi niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 oraz 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142686,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142686,15 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413015,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506022,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413015,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120009178
7.3.3) Ulica: Al. Młodych 40
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413015,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.