Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00000003/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA CENTRUM MIASTA, UTWORZENIE NOWEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ - II ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2
1.5.2.) Miejscowość: Kalety
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 352 76 30
1.5.8.) Numer faksu: 34 352 76 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kalety.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a9cfdea-a891-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA CENTRUM MIASTA, UTWORZENIE NOWEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ - II ETAP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a9cfdea-a891-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570660/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa centrum Miasta, utworzenie nowej przestrzeni publicznej - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBM.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Przebudowa centrum Miasta, utworzenie nowej przestrzeni publicznej – II etap”, obejmujące przebudowę terenu o powierzchni 2030 m2 wraz z odcinkiem drogi gminnej ul. 1 Maja w Kaletach. Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie:
1) drogi ul. 1 Maja o nowej nawierzchni z kostki granitowej ciętej płomieniowanej 10x10x8 cm o powierzchni 519,00 m2;
2) zjazdów o nowej nawierzchni z kostki granitowej ciętej płomieniowanej 10x10x8 cm o powierzchni 258,20 m2;
3) chodniki z prefabrykowanej kostki betonowej o powierzchni 812,48 m2;
4) basenu akcentu wodnego z betonu architektonicznego 8,68 m2;
5) doprowadzenie wody do proj. akcentu wodnego fi 40 o długości 27,00 m wraz z odprowadzeniem wody z rur PCV DN160 o długości 27,00 m;
6) rozbudowy kanalizacji deszczowej wraz z remontem: zabudowa 3 studni o średnicy fi1200, studzienek ściekowych ulicznych 5 szt. oraz kanałów z rur PCV (fi 160, 200, 315) o łącznej długości 157 m,
7) oświetlenia przebudowywanej przestrzeni;
8) zabudowy elementów małej architektury;
9) nasad drzew, krzewów i wrzosów.
Istniejącą kostkę granitową porozbiórkową należy przekazać zamawiającemu i dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 2 km.
W związku, że posiadana organizacja ruchu drogowego traci swoją ważność należy uwzględnić przy przygotowywaniu oferty oraz uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako dodatkowa pozycja - kalkulacja własna, wykonanie aktualizacji istniejących organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SWZ –dokumentacja techniczna do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2138506,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5990100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2138506,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-BRUK Radosław Telenga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 769-138-72-57
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2138506,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Inwestycja finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.