Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133231/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Gniezno – część 1: modernizacja oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 424 57 50
1.5.8.) Numer faksu: 61 424 57 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Gniezno – część 1: modernizacja oświetlenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95105656-c19f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006735/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Gniezno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”, Poddziałania 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109562,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Oświetlenie ogólne budynek przedszkola w Pyszczynie
Rozmieszczenie opraw oświetleniowych przyjęto na podstawie obliczeń wykonanych przez producenta opraw
oraz według schematu ustalonego z inwestorem. Zasilanie opraw oświetlenia ogólnego wykonane z istniejącej
rozdzielnicy lub tablicy rozdzielczej pozostaje bez zmian. Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie przy
pomocy istniejących łączników, których lokalizacja nie wymaga zmian.
Przed wejściami do budynku przedszkola, przewidziano oprawy oświetlenia montowane nad drzwiami, które
dodatkowo należy wyposażyć w czujkę ruchu zapalającą światło podczas wykrycia ruchu lub zastania
zmierzchu.
1.2. Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne
Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, przedmiotowy obiekt, należy wyposażyć w układ
oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Oświetlenie awaryjne pełnić będzie, równocześnie funkcję oświetlenia
kierunkowego. Będzie zrealizowane przy pomocy dodatkowych opraw oświetleniowych i opraw oświetlenia
awaryjnego. Oświetlenie ewakuacyjne będzie zrealizowane przy pomocy opraw oświetlenia ewakuacyjnego
(EXIT) z piktogramem WYJŚCIE. Oprawy montowane będą wewnątrz obiektu nad drzwiami wyjścia
ewakuacyjnego oraz opraw ewakuacyjnych zewnętrznych montowanych na zewnątrz nad drzwiami wyjścia
ewakuacyjnego. Całość opraw awaryjnych i ewakuacyjnych pracuje w trybie pracy „na ciemno”. Zasilanie
opraw awaryjnych i ewakuacyjnych odbywa się za pomocą dedykowanych obwodów z rozdzielnicy głównej.
Instalację należy wykonać przewodem YDY 3×1,5mm². Obwody zasilania opraw awaryjnych i ewakuacyjnych
zabezpieczyć w rozdzielnicy głównej wyłącznikami nadmiarowo prądowymi B10A. Przewody należy prowadzić
bezpośrednio pod tynkiem lub w korytach kablowych w zależności od miejsca montażu oraz po ustaleniach
z inwestorem.
Wszystkie oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wyposażone są w bezobsługowe akumulatory
z systemem włączającym automatycznie lampę w razie przerwy w dopływie prądu elektrycznego. Czas działania
oświetlenia podczas zaniku napięcia to minimum 1 h. Wszystkie oprawy przeznaczone do pracy awaryjnej lub
ewakuacyjnej, powinny wyposażone być w indywidualny system testowy umożliwiający testowanie układu
podczas normalnej pracy.
2.1. Oświetlenie ogólne – budynek Urzędu Gminy Gniezno
Rozmieszczenie opraw oświetleniowych przyjęto na podstawie obliczeń wykonanych przez producenta opraw
oraz według schematu ustalonego z inwestorem. Zasilanie opraw oświetlenia ogólnego wykonane z istniejącej
rozdzielnicy lub tablicy rozdzielczej pozostaje bez zmian. Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie przy
pomocy istniejących łączników, których lokalizacja nie wymaga zmian.
W pomieszczeniu numer 1.2 Sala sesyjna, należy dokonać wymiany istniejących łączników oświetleniowych,
a w ich miejsce zastosować łączniki wyposażone w specjalny system sterowania oświetleniem (regulacja
natężenia światła) dostarczone przez producenta opraw oświetleniowych.
2.2. Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne
Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, przedmiotowy obiekt, należy wyposażyć w układ
oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Oświetlenie awaryjne pełnić będzie, równocześnie funkcję oświetlenia
kierunkowego. Będzie zrealizowane przy pomocy dodatkowych opraw oświetleniowych i opraw oświetlenia
awaryjnego. Oświetlenie ewakuacyjne będzie zrealizowane przy pomocy opraw oświetlenia ewakuacyjnego
(EXIT) z piktogramem WYJŚCIE. Oprawy montowane będą wewnątrz obiektu nad drzwiami wyjścia
ewakuacyjnego oraz opraw ewakuacyjnych zewnętrznych montowanych na zewnątrz nad drzwiami wyjścia
ewakuacyjnego. Całość opraw awaryjnych i ewakuacyjnych pracuje w trybie pracy „na ciemno”. Zasilanie
opraw awaryjnych i ewakuacyjnych odbywa się za pomocą dedykowanych obwodów z rozdzielnicy głównej.
Instalację należy wykonać przewodem YDY 3×1,5mm². Obwody zasilania opraw awaryjnych i ewakuacyjnych
zabezpieczyć w rozdzielnicy głównej wyłącznikami nadmiarowo prądowymi B10A. Przewody należy prowadzić
bezpośrednio pod tynkiem lub w korytach kablowych w zależności od miejsca montażu oraz po ustaleniach z
inwestorem.
Wszystkie oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wyposażone są w bezobsługowe akumulatory z
systemem włączającym automatycznie lampę w razie przerwy w dopływie prądu elektrycznego. Czas działania
oświetlenia podczas zaniku napięcia to minimum 1 h. Wszystkie oprawy przeznaczone do pracy awaryjnej lub
ewakuacyjnej, powinny wyposażone być w indywidualny system testowy umożliwiający testowanie układu
podczas normalnej pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro-Tele Damian Śmigielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841991145
7.3.3) Ulica: os. Piaskowe 11
7.3.4) Miejscowość: Dalki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO-TELE DAMIAN ŚMIGIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO-TELE DAMIAN ŚMIGIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142557,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Goślinowo, Os. Leszka Białego
- Budowa sieci wodociągowej w m. Lulkowo działki nr 128/33, 128/34, 128/35, 128/36 oraz w m. Strzyżewo Paczkowe działki nr 29/4, 12
- "PAKIETY MEDYCZNE DLA PRACOWNIKÓW URBIS SP. Z O. O. ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN"
- Konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej przy użyciu równiarki na terenie Nadleśnictwa Gniezno w 2025 r.
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.