Og³oszenie z dnia 2023-05-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00264585/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Przytyku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Przytyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zachêta 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przytyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przytyk@przytyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przytyk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Przytyku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78495d11-f0a4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00215811
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011433/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Przytyku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przytyk.ezamawiaj±cy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Https://przytyk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zosta³y opisane w regulaminie korzystania z Platformy zakupowej Marketplanet znajduj±cej siê pod adresem;https://
oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przytyk, ul. Zachêta 57,26-650 Przytyk, tel. 48 618 00 95, email: przytyk@przytyk.pl .
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przytyk jest*: Pan Bart³omiej Kida,kontakt: adres e-mail: bodo.radom@gmail.com,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Przytyku "prowadzonym w trybie
podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art.275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Inwestycje pn: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y
Podstawowej w Przytyku”, przy ulicy Szkolnej 3, 26-650 Przytyk, znajduj±cej siê na dzia³kach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 41/5 i 44/5. Zakres zadania obejmuje nastêpuj±ce budynki Szko³y:
a) Budynek Szko³y Podstawowej /budynek I/
b) Budynek szkolny /by³e gimnazjum z funkcj± us³ug publicznych /budynek II/
c) Budynek ³±cznika /budynek III/
d) Sala gimnastyczna /budynek IV/
Termomodernizacja w/w zespo³u budynków obejmuje nastêpuj±cy zakres:
1. Budynek Szko³y Podstawowej /budynek I/
- docieplenie przegród zewnêtrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymin± istniej±cych kot³ów wêglowych na kot³y c.o.
zasilane gazem ziemnym
- wymiana instalacji ciep³ej i zimnej wody u¿ytkowej
- kompletna wymiana instalacji elektrycznych
- remont pomieszczeñ higieniczno-sanitarnych
2. Budynek szkolny - by³e gimnazjum /budynek II/
- docieplenie przegród zewnêtrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymin± istniej±cych kot³ów wêglowych na kot³y
c.o. zasilane gazem ziemnym
- wymiana instalacji ciep³ej i zimnej wody u¿ytkowej
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- monta¿ paneli fotowoltaicznych – 72 szt. o mocy 350 W
3. Budynek ³±cznika /budynek III/:
- docieplenie przegród zewnêtrznych
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- wymiana opraw o¶wietleniowych w miejsce istniej±cych punktów ¶wietlnych
4. Budynek ma³ej Sali gimnastycznej /budynek IV/:
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- wymiana instalacji ciep³ej i zimnej wody u¿ytkowej
- kompletna wymiana instalacji elektrycznych
Uwaga!!!
1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e realizacja zamówienia jest wspó³finansowane ze ¶rodków
zewnêtrznych, a bezzwrotne przekazanie ¶rodków Zamawiaj±cemu wymaga nale¿ytego, w tym
terminowego wykonania Umowy i rozliczenia Projektu pod rygorem naliczenia kar umownych.
1.2 Zamawiaj±cy wymaga aby do 31.10.2023 r. zosta³ wykonany przede wszystkim zakres prac
na wszystkich budynkach planowanej inwestycji polegaj±cy na: wymianie instalacji
centralnego ogrzewania wraz z wymian± kotów wêglowych na kot³y c.o. zasilane gazem
ziemnym oraz monta¿ paneli fotowoltaicznych.
1.3.Za³±czony do dokumentacji projekt graficzny wskazuj±cy kolorystykê elewacji zewnêtrznej
budynków ma charakter pogl±dowy, ostateczne rozwi±zanie zostanie uzgodnione
z Dyrektorem PSP w Przytyku po podpisaniu umowy.
1.4.Zamawiaj±cy wymaga, aby prace przy inwestycji nie kolidowa³y z zajêciami lekcyjnymi
odbywaj±cymi siê w budynku szko³y.
1.5 Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±ce Za³±czniki nr 7 A
1.6 Zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególno¶ci zgodnie ze stanowi±cymi za³±czniki do niej: Dokumentacj± projektow±, Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót – oraz przedmiarem robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
44621200-1 - Kot³y grzewcze
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w sposób nale¿yty nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego (budynku) u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci mini. 2 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100)- za³±cznik nr 3 do SWZ;
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedn± robotê rozumie siê jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
b)wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob±, skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i uprawnieniami, niezbêdnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone, tj. osoba na stanowisko:
kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej (koordynator zadania)
oraz kierownicy robót:
- 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej,
- 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami sanitarnymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, (za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
50 000,00 z³ (s³ownie: Piêædziesi±t tysiêcy z³otych)10.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt. 2) - 4) ustawy PZP wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu
b) gwarancjach bakowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
10.1 Wadium wnoszone w pieni±dzu, nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego 43 9115 0002 0070 0700 0055 0002 BSRz w Radomiu O/Przytyk z dopiskiem:
„ Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Przytyku ”
10.2 Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
10.3 Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy) wraz ze wskazaniem siedziby,
b) beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego) wraz ze wskazaniem siedziby – Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina Przytyk,
c) gwaranta/porêczyciela,
d) numer i nazwa postêpowania,
e) kwotê gwarancji/porêczenia,
f) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, ¿e pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ, w którym up³ywa termin sk³adania ofert)
g) jednoznaczne zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia ca³ej kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, nieodwo³alnie na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
h) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium okre¶lone w ustawie Pzp,
10.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
10.5 W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10.6 Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.
10.7 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy na podstawieart. 455 PZP. Dopuszczalne zmiany umowy w zakresie terminu, wynagrodzenia, pozosta³e zmiany okre¶lone s± szczegó³owo w za³±czniku nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-30 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przytyk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-28
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popie³uszki 8 w K±tach Wroc³awskich
- "Przebudowa holu g³ównego Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Wspó³czesnego w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
wiêcej: Kot³y grzewcze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.