eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0a4469-cb81-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021800/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy nabiału

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144108/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 423240,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach: 1 Jogurt - zboża 200g szt. 600, 2 Jogurt owocowy 150g szt. 5000, 3 Jogurt naturalny 150g szt. 1000, 4 Jogurt naturalny 400g szt. 300, 5 Jogurt do picia 250g szt. 2500, 6 Margaryna mleczna 250g szt. 1700, 7 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 22000, 8 Masło jednorazowe 10g szt. 3000, 9 Mleko 2% l 5000, 10 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g szt. 1000, 11 Mleko UHT 2% 500ml szt. 1000, 12 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka kg 2500, 13 Serek topiony - krążki 25g szt. 8000, 14 Serek topiony – plastry 130g szt.4000, 15 Ser typu feta 270g szt. 60, 16 Ser mozarella kulki 150g szt. 50, 17Ser mozarella - kulka 125g szt. 60, 18 Ser mozarella tarty kg 200, 19 Ser Camembert 180g szt. 600, 20 Ser Brie 200g szt. 700, 21 Ser typu włoskiego 220g szt. 1200, 22 Camembert - różne smaki 120g szt. 1800, 23 Ser wędzony w plastrach kg 800, 24 Ser żółty Edamski-w plastrach kg 1000, 25 Ser żółty Gouda -plastrach kg 1200, 26 Ser Królewski - plastry kg 500, 27 Ser żółty Podlaski kg 800, 28 Ser Mazdamer w plastrach kg 800, 29 Ser żółty Salami- w plastrach kg 800, 30 Serek twarogowy naturalny 150g szt. 1800, 31 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 1000, 32 Serek homogenizowany (różne maki) 150g szt. 3000, 33 Serek topiony 100g szt. 3000, 34 Puszysty serek twarogowy (różne smaki)150g szt. 1500, 35 Puszysty serek twarogowy mini Mix 20g (różne smaki) 20g szt. 4500, 36 Serek twarogowy plastry (różne smaki) 150g szt. 2500, 37 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 2000, 38 Śmietana 18% 1000ml l 800, 39 Śmietana 30% 1000ml l 1000 40 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 600, 41 Serek twarogowy ziarnisty (granulowany) 200g szt. 2000, 42 Deser mleczny z czekoladą 150g szt. 1000, 43 Deser mleczno-ryżowy (ryż na mleku) 200g szt. 1000, 44 Serek śmietankowy kanapkowy 125g szt. 2500, 45 Ser Gouda z czarnuszką - blok kg 690, 46 Jogurt z owsianką owocowy 180g szt. 2000, 47 Maślanka owocowa 400g szt. 2000, 48 Ser żółty z dziurami - plastry kg 600, 49 Ser twarogowy topiony 17g szt.7000, 50 Ser tylżycki – plastry kg 300, 51 Serek twarogowy ziarnisty (granulowany) lekki 150g szt. 4000, 52 Kefir naturalny 375g szt. 1500, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi 200.000,00 zł brutto. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres.Zgodnie z art. 146 da ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 685 ze zm.) dla przedmiotu zamówienia w okresie od podpisania umowy do 31 lipca 2022 r. stawka podatku wynosi 0%, natomiast od 1 sierpnia 2022 r. wynosi 5%. Wykonawca wypełniając załącznik nr 0 do SWZ, stanowiący formularz ofertowy, winien obliczyć wartość tych pozycji odrębnie dla każdej stawki vat, zgodnie z ilościami wskazanymi przez Zamawiającą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648935,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648935,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648935,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648935,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.