Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182710/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej
w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nidzicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 23
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatnidzicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatnidzicki.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnejw jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5d1658-dd9e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019041/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182710/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZK.272.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj, polegająca na modernizacji infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki. Robota budowlana obejmuje:1) remont sanitariatów w trzech placówkach oświatowych powiatu nidzickiego:
a) Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących, Jagarzewo 54, 13-113 Janowo
– 3 łazienki;
b) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Jagiełły 1, 13-100 Nidzica – 1 łazienka;
c) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących - 17 łazienek, w tym:
- budynek przy ul. Jagiełły 3 w Nidzicy - 4 łazienki,
- budynek przy ul. Wyborskiej 12 w Nidzicy - 9 łazienek,
- budynek przy ul. Wyborskiej 12a w Nidzicy – 4 łazienki,
Remont sanitariatów w trzech placówkach oświatowych powiatu nidzickiego (21 łazienek) zgodnie z zakresem zawartym w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
a) ETAP I – Wykonanie inwentaryzacji oraz koncepcji robót budowlanych (część graficzna i opisowa),
b) ETAP II – Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację wykonaną w ramach ETAPU I i załącznik nr 1 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Inwentaryzację powykonawczą przebudowanych pomieszczeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1316160,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj, polegająca na modernizacji infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki. Robota budowlana obejmuje:2) modernizację Sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jagiełły 1 w Nidzicy.
Modernizacja Sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy zgodnie z zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
a) ETAP I – Wykonanie inwentaryzacji oraz koncepcji robót budowlanych (część graficzna i opisowa),
b) ETAP II – Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację wykonaną w ramach ETAPU I i załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Inwentaryzację powykonawczą przebudowanych pomieszczeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 325463,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu opublikowanym w dniu 27.05.2022 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00182710/01 oraz na Platformie Przetargowej Logintrade.net nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu opublikowanym w dniu 27.05.2022 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00182710/01 oraz na Platformie Przetargowej Logintrade.net nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.