eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica"Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej
w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nidzicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 23

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatnidzicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatnidzicki.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej
w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5d1658-dd9e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019041/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przeciwdziałanie COVID-19 poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182710/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZK.272.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj, polegająca na modernizacji infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki. Robota budowlana obejmuje:
1) remont sanitariatów w trzech placówkach oświatowych powiatu nidzickiego:
a) Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących, Jagarzewo 54, 13-113 Janowo
– 3 łazienki;
b) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Jagiełły 1, 13-100 Nidzica – 1 łazienka;
c) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących - 17 łazienek, w tym:
- budynek przy ul. Jagiełły 3 w Nidzicy - 4 łazienki,
- budynek przy ul. Wyborskiej 12 w Nidzicy - 9 łazienek,
- budynek przy ul. Wyborskiej 12a w Nidzicy – 4 łazienki,

Remont sanitariatów w trzech placówkach oświatowych powiatu nidzickiego (21 łazienek) zgodnie z zakresem zawartym w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
a) ETAP I – Wykonanie inwentaryzacji oraz koncepcji robót budowlanych (część graficzna i opisowa),
b) ETAP II – Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację wykonaną w ramach ETAPU I i załącznik nr 1 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Inwentaryzację powykonawczą przebudowanych pomieszczeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1316160,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj, polegająca na modernizacji infrastruktury edukacyjnej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Nidzicki. Robota budowlana obejmuje:
2) modernizację Sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jagiełły 1 w Nidzicy.

Modernizacja Sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy zgodnie z zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
a) ETAP I – Wykonanie inwentaryzacji oraz koncepcji robót budowlanych (część graficzna i opisowa),
b) ETAP II – Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację wykonaną w ramach ETAPU I i załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Inwentaryzację powykonawczą przebudowanych pomieszczeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) oraz wzór umowy o roboty budowlane stanowiący Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 325463,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu opublikowanym w dniu 27.05.2022 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00182710/01 oraz na Platformie Przetargowej Logintrade.net nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu opublikowanym w dniu 27.05.2022 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00182710/01 oraz na Platformie Przetargowej Logintrade.net nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.